3.Fejezet (Klánok, Szokások)

43 3 0
                                    

 Élettan és Klánokról, Ez csupán csak leírás, lehetséges ennél van több is, vagy talán nem is létezik ez az egész, de a saját "hitemben" így tartom;

''Vérfarkas lélek''


A vérfarkasok vallása erősen kötődik a természethez - a ''Föld gyermekei''-nek tartják magukat. A fákat a folyókat, a tengereket, hegyeket és a természet más erőit is imádják, becsülik és védik. Nem imádkoznak, azonban sokszor elmélkednek, miközben arra koncentrálnak, hogy kiürítsék a fejükből a gondolatokat, és csak a természet zajait hallgassák. Ezt bárhol meg tudják tenni, de jobban szeretnek ilyenkor egyedül, egy olyan helyen letelepedni, ahol közelebb érzik magukat a természethez – egy patak mellett, egy folyó mellett, egy szirten, egy vízesésnél, vagy a Hold alatt.
Istenségeikből, isteneikből kevés van. 

Vérfarkas kultúra

A vérfarkas falkákon belül ugye van hierarchia. A legfontosabb szerep az alfa páré, utánuk pedig a béta pár felel a csoportért. Ezek a szerepek csak szerepek, amik változnak a farkas falkában. Az alfák és a béták után a legfontosabb egyének a mágusok és a vadászok. A mágus biztosítja a lelki jóllétet a falkának, ő a gyógyító, a vén-bölcs, aki a falka történelmét, csatáit észben tartja, de soha le nem írja. Csak egyvalakinek adja tovább a tudását, az utódának, aki majd őt fogja követni.
A vérfarkasok kultúrájában fontos szerepet töltenek be az égitestek – a Nap, a Hold, a csillagok, más égitestek és az északi fény.

Beo farkasok  

  Beo Gyermekei a föld, a természet és a béke hívei. Minden tettükkel a természetet védelmezik, a gyengéket és a rászorulókat segítik. A természet számukra a legfontosabb. Segítőkész, védtelen lények, a harcot megvetik és elkerülik, ha lehetséges. Az élet a legnagyobb és legnemesebb ajándék, amit valaha kaphat egy élőlény. Nem vehetik el tőle. 
  A Falkában élő Beok békés, spirituális, törődő és gyengéd természetűek. Általában soha nem telepszenek le egy helyen, mindig járják a tájat, és gyógyítják a föld sebeit. Előfordul, hogy járvány, háború vagy más pusztító esemény során a Beok letelepednek egy kis időre, de akkor sem véglegesen.
 A falkában a falkavezér a legöregebb és legbölcsebb farkas.  
Említésre méltó az is hogy a falkavezető gyakran tanítja a béta egyedet, hisz a béták gyakorlatilag az al-alfák, és ők is felügyelik a falkát.
   A Druida (Falkavezér) nem sok szerepet tölt be a falka életében. A fontos kérdésekben dönt és a súlyosabb sebeket látja el. A falka tagjai közösen vadásznak és kizárólag öreg és beteg állatokat ejtenek el. Igazságosan osztják meg az ételt egymás között, és az áldozat szellemének köszönetet mondanak.   

Harctipús

  Harcmodoruk csak a védekezésből áll. Több farkasnak is fából, kövekből készült botja van, és kitűnően értenek a felderítéshez és az őrködéshez. Ritkán fordult elő, hogy egy Beo falkát megtámadtak vagy csapdába csaltak. Ritkán láttak Beo falkát harcolni, mert harc, vér és bonyodalom nélkül távoztak az ellenségeik elől.  

Egyedül

A magányra vágyó farkasok nem ennyire szelídek, mint társaik. Mivel egyedül éldegélnek és járják az erdőket, már nem válogatnak a prédában, de a szellemének megköszönik, úgy, mint a falkában élő társaik. Harcmodoruk is eltérő. Ők sem kedvelik a csatákat, de nem szelídek a harcban és nem vetik meg a támadást és az erőszakot. Az eszméjük is változott. Tisztelik a természetet, de elpusztítják azt, amit úgy gondolnak, hogy pusztít, árt a természetnek.


Kinézetük

  A Beok finom vonalakkal rendelkeznek. Farkasként is és emberként is mindegyik Beo rendelkezik valamilyen szépséggel. Lehet az testi, vagy szellemi szépség is. De a Beok soha nem élnek vissza ezzel. Emberként orvosok, esetleg gyermekekre vigyáznak a falukban, de mindig valami gyógyító és szociális tevékenységet keresnek, illetve nagyon segítőkészek is. 


Képesség 


  Másokra is képesek a gyógyító erejüket kifejteni. Halandóknál kisebb sebeket, vágásokat, horzsolásokat gyógyítani tudnak csupán egy érintéssel.




FarkastörvényekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin