Hoofdstuk 2 "Zenuwen, zenuwen en nog eens zenuwen"

63 14 4
                                    

POV Nicky.

"Zijn we er al bijna?" vraagt Lisa

"Uhh, nog zo'n *Kijkt op TomTom 10 kilometer." zegt Merenque. "Top dankje." zegt Lisa. "Zullen we ff de cd Midnight Memories opzetten ofzo, ts een beetje saai en stil zo.." zeg ik "Jaa da's goed doe hem er maar in!" zegt Merenque blij. *15 minuuten later "OH MY GOD ik zie de Arena meiden kijk! Daar links!" schreeuwd Geeske "OHJA ik zie het OH MY GOOOODD ik heb er zoooo veel zin in yess yess!" Schreeuwd Robin blij. *Na 10 minuuten zijn ze bij de parkeerplaats *Ze stappen uit de auto "Hehe endelijk zijn we er." zegt Lisa "Kom we gaan naar de rij staan, we moeten een goeie plaats hebben, snel snel snel!" Zegt Robin gehaastigt. "Rob?" zeg ik "Jaa? watsupp!?" "We hebben vip tickets we hoeven niet in de rij te staan, wij hebben een aparte rij de vip ticket rij, wij hebben zowieso al een plaats voorin dus rustig maar." zeg ik rustig. "Jaa oke maar ik wil gewoon erheen en gewoon naar binnen en gewoon daar alvast staan en gewoon, gewoon oh my god ik ben gewoon zo zenuwachtig om Louis en de andere te zien!" "Rob rustig maar." zeggen Merenque en Geeske.

"We gaan eerst nog wat eten en drinken bij de hema of een ander kraampje in de buurt, daarna gaan we nog ff langs de Arena lopen ofzo gewoon ff om tot rust te komen, daarna gaan we nog ff wat drinken en nog ff iets eten bijvoorbeeld een banaan ofzoiets wat jullie mee hebben en dan gaan we pas in de rij staan dat zal wel ongeveer 3 uur of half 4 worden, de poorten gaan toch pas om 4 uur open voor de vip tickets mensen." zeg ik "Okee is goed dan.." zegt Robin zielig. "Kom we gaan girlss!" zeg ik opgewonden.

/////////////////////////////////////////////////////////////

Hooi iedereen die dit boek leest!

Alvast bedankt voor het lezen. Ik vind het schrijven al leuker worden dus dat is mooi :) Zoals jullie lezen zijn het allemaal kleine hoofdstukken ik doe dit omdat ik dat leuker vind, idk why, als jullie dat leuker vinden of als jullie dat niet leuk vinden laat dan ff comment achter zou ik fijn vinden :)

Like,

Comment,

Follow?

Loveyou all!

 

"They Don't Know About Us."Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu