1-První setkání

46 4 0
                                    

Už je to půl roku od poražení Pána zla.Půl roku od bolesti a strachu .Pořád vzpomínám na úmrtí lidí,na úmrtí lidí který jsem měla ráda.Každý den na to myslím,ale už je to lepší.
Dnes mi přišel dopis od paní profesorky McGonagallové,že se můžeme vrátit na dodělání 7.ročníku.Všem je jasné že jsem hned odepsala že se těším a že si 7.ročník určitě udělám.S posledním pohledem na sovu která letěla směr pracovny profesorky jsem se přemístila k Harrymu a Ginny.Když jsem se objevila před jejich barákem hned jsem začala zvonit a klepat dokud mi neotevřel Harry.

HG-Harry taky jste dostali dopis z Bradavic?!
HP-Ahoj Hermiono taky tě rád vidím ,mám se dobře díky za optání.A ano taky jsme dostali ten dopis .
HG:promiň Harry ale jsem úplně nadšená,strašně se tam těším.Už jsem dokonce odepsala že se tam určitě na 7.ročník dostavím
HP-Taky jsme už odepsali,Ginny se ti začíná podobat ,,řekl se smíchem v hlase".A nechtěla by jsi dovnitř ?
HG-promiň Harry ale spíš ne protože musím doma dodělat nějakou práci,ale uvidíme se na nástupišti .
HP-dobře tak se měj
HG-ty taky a pozdravuj Ginny
HP-vyřídim,,řekl a objal ji ".Tak ahoj ,,řekl,ale odezvi se nedočkal protože to už byla Hermiona dávno pryč .

Den Odjezdu
Právě jsem na nástupišti 9/4 a hledám Harryho a Ginny.
Asi se ptáte proč vůbec nemluvím o Ronaldovi .No je to jednoduché .Odešel po válce spolu s Levandulí a neozval se.Dlouho jsem byla psychicky na dně protože jsem byla do něj zamilovaná .Ale už jsem v pohodě .
Jen si tak jdu a rozhlížím se po svých přátelích a najednou do někoho narazím.Naštěstí mě rychle chytil a já nepadala k zemi .Podívám se na svého zachránce a v tu chvíli se zarazim.
D-dávej pozor Grangerová,ať tě nemusím zachraňovat i příště .Né že by mi to nějak vadilo ,ale chápeš ,,odřekl takovým přátelským hlasem".
Koukala jsem na něj úplně vyjeveňe.Co to sním je ? To spadl na hlavu ne?Kde je to ,,ty mudlovská šmejdko"?.
H-Díky Malfoyi,ale už mě můžeš pustit,,oznámila jsem mu .
D-jo ,promiň.,,řekl a pustil mě .
Tak teďka jsem na něj koukala jak ...ani nevím .On se mi omluvil ?Tak to ho někdo musel fakt hodně praštit do hlavy .
D-nekoukej na mě tak .Válka všechny změnila ,a když všechny tak i mě .A potřeboval bych ti něco důležitého říct a nechci aby jsi mě přerušovala.
H-jo to je pravda .Povídej.
D-Chci se ti omluvit .Chtěl bych se stebou normálně bavit a poznat tě .Strašně se ti omlouvám za všechny ty roky kdy jsem ti nadával .Vyčítam si to .Otec mě učil nenávidět mudly a muslovské čaroděje a čarodějky a já jsem chtěl aby na mě byl pyšný ale teďka mi to je někde ,a stejně je v Azkabanu.
H-Dobře ,odpouštím ti .Taky mě to mrzí a taky bych tě chtěla poznat.
D-mohu tě obejmout ?
H-j-jo mů-můžeš ,,řekla jsem zaskočene.
A pak už jsem se ocitla v teplé náruči .Bylo mi neuvěřitelně dobře ,cítila jsem se v bezpečí .Jak je to možné ?Pak se odtáhl ,věnoval mi poslední pohled a tak krásný úsměv a odešel za svými kamarády .Co to semnou dělá?Musím uznat že je docela pohledný .Počkat.....nad čím to přemýšlím .Nemůžu si dovolit o něm takhle přemýšlet .Harry by mě zabil kdyby věděl nad čím přemýšlim.A jak na zavolanou se předemnou zjevil Harry a Ginny a už mě táhli do vlaku .Pořád jsem měla před očima ty jeho studánkově modré oči.

Ahoj všichni !Vítám vás u svého nového Dramione příběhu.

Stašně se omlouvám za chyby(čárky,tečky) ale pořad se mi to opravuje na špatnou verzi .A také se omlouvám za gramatické chyby ,ale čeština není moje silná stránka .

Otázky :Jak myslíte že se to bude vyvíjet mezi Hermionou a Dracem?
Líbila se vám moje první kapitola ?

|🖤 𝓜𝓪𝔂𝓪🖤|

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 29, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Nikdy není pozdě začít od znova|Dramione fanfiction Kde žijí příběhy. Začni objevovat