"ı'm life not good"

476 40 11
                                    

Medyayı öperim.

Neyse şarkı müko dinleyin.

İyi okumalar efenim ^^

--

Televizyon da çıkan saçma sapan haberlerden sıkılıp üniversiteyi kazanamamış olmanın vermiş olduğu çöküklükle banyoya gittim.

Suyun ısınmasını bekledim,üstümü çıkartıp duşa kabine girdim.

1 saat boyunca sadece suyun altında boş boş durdum,bir yandan da düşünüyordum.

"Neden sınavı kazanamadın jennie?"

"Ya yeniden çalışma hevesini kendin de bulamazsan?"

"Sen çalışsan ne olucak ki? Yine kazanamazsın"

"Ailene söyledin mi? Söylemedin değil mi? Söyleme zaten sen bir korkaksın bir halta da yaramıyosun"

Kafamın için de bin bir türlü ses beni yargılıyordu,azarlıyordu.

Biraz daha banyonun için de durup banyodan çıkıp havluya sarınıp odama gittim.

Üstümü bile değişmeden yatağa yatıp uyumaya başladım.

Gece uyandığım da vücudum buz kesilmişti,hemen üstüme kalın bir şeyler giyindim.

Kurumuş boğazımı temizlemek için mutfağa gidip bir bardak su içtim.

Gözlerim masa da duran faturlara kaydı,yine çok fazla gelmişlerdi,ve ödeyemiyordum.Ailemden ayrı yaşıyordum aynı zamanda.

Ailemden ayrı yaşama kararını alma sebebim üniversiteyi Seul'de okuyacak olmamdı.

Buraya 4 ay önce üniversite sınavına girmeden önce gelmiştim.

Buraya gelmemin tek sebebi üniversiteydi.

Ama kazanamadım,ve bunu da aileme söyleyemedim ki söylemicem de.Okullar açılalı 1 ay olmuştu.

Kakaotalk'a girip anneme yalanlarla dolu bir cümle yazdım.

"Anne nasılsın?,burası çok güzel bir sürü arkadaşım var.Gecenin bu saatinde yazma nedenim ise 1.sınavlar başlamak üzere çok çalışıyorum!.
Büyükbaba bongha'ya ve diğer herkese selam söyle bay!"

Telefonu komidine koyup geri yatağa yatıp uyumaya çalıştım..

&&&

Uyandığım zaman midem müthiş derece de açtı,mutfağa gidip buzdolabını açtım.
Bomboştu,birkaç ramen ve bir tane hazır çorba dışında hiçbir şey yoktu.

İki tane ramen alıp yaptıktan sonra masaya geçtim.

Faturalar hala aynı yerindeydi,bir yandan da ne kadar geldiklerine bakıyordum.
Böyle giderse ne yapıcaktım ben?.

Ayrıca param olmadığı için kirayı da ödeyemiyordum ve ev sahibi peşimdeydi.

Ramenimi yemeği yarıda bırakıp yatağımın yanında ki komidin de bulunan bütün gazeteleri alıp iş ilanlarına baktım.

Bulaşılçılık,garsonluk..

Garsonluk fena sayılmazdı,yazan numarayı telefon da çevirdim.

"Buyrun? Kim tavukçusu?"

"Merhabalar,ben gazete de iş ilanlarında numaranızı bulmuştum.Hala geçerlimi? Hala garson arıyor'musunuz?"

"Evet evet hala geçerli,daha önce hiç garsonluk deneyiminiz oldu'mu?"

"Hayır"

"Peki,daha önce hiç garsonluğa benzer bir iş yaptınız mı?.Kasiyerlik falan"

"Hayır yapmadım"

"Üzgünüm ama tecrübesiz kişileri almıyoruz,deneyimleri kişiler gerek.İyi günler"

O zaman bulaşıkçılık diye düşünüp numarayı çevirdim.

5-6 kere arayıp açmadıkları için vazgeçip geri mutfağa gittim.

Ramenim soğumuştu ve üzerine birkaç sinek konmuştu.Rameni çöpe döküp salona gitim.

Tam televizyonu açıcakken kapı çalmıştı,şaşırmamıştım ev sahibiydi.

"Jennie kızım sana birşey demeliyim"

"Evet amca?"

"Kirayı 4 aydır ödemiyorsun,komşularda senden şikayetçi seni evden çıkartmak zorundayım"

"Ama nasıl? Kış geliyo nerede kalıcam ben?"

"Valla ben onu bilmem akşama kadar süren var,akşama kadar eşyalarını topla ve git"

Diyip merdivenlerden inmişti.Herşey bok yoluna gidiyordu..

Başka çarem yoktu,artık Busan'a geri dönüp aileme herşeyi anlatmalıydım.

Yatağımın altından bavulumu çıkarıp içine tüm kıyafetlerimi koydum.

Sırt çantamın içine ise tarağımı,diş fırçamı ve bitmek üzere olan şampuanımı koyup telefonumu da cebime koyup evden çıktım.

Sakin bir parka gidip biraz oturdum.Belki de Lisa'yı arayıp yardım istemeliydim.

Hayır hayır kıza şu ana kadar çok fazla yük olmuştum.

Ya da aramalı'mıyım?

"Alo Lisa?"

"Efendim Jennie"

"Lisa beni evden çıkarttılar"

"Ne? Nasıl?"

"Baya ev sahibi evden çıkarttı kalıcak yerim de yok"

"Jennie bizim ev de kalıcak yer olsa gel kal derdim ancak 3 kişi zor sığıyoruz eve"

"Anladım"

"Bir dakika dur bir fikrim var,tabii sende kabul edersen"

"Neymiş o?"

"Benim bir kuzenim var,adı Jeon Jungkook o da son günler de ev arkadaşı arıyordu.Biraz gıcık biri ve erkek.Ama yine de senin için sorun olmazsa ona sorabilirim."

-----

Sea!

İlk bölüm hatalarım olabilir sorry.

Ve biraz uzun oldu aman bea.

"Burda bir emek var beğendiyseniz emeğimin karşılığı olarak vote ve yorum atmayı unutmayınız."

Bu bölümü yazmıştım,sonra yanlışlıkla sildim:d

Tekrardan unutmadan yazmak zor oldu.Çünkü bölüm içime sinmişti.

Neyse ben gidem artık.

Hadi Görüşürük! 👯

Hadi Görüşürük! 👯

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
rules - jenkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin