İyi okumalar ^^
Medya = Jungkook
--
"Benim bir kuzenim var,adı Jeon Jungkook o da son günler de ev arkadaşı arıyordu.Biraz gıcık biri ve erkek.Ama yine de senin için sorun olmazsa onunla konuşabilirim."
"Erkek bir ev arkadaşı? Biraz farklı olabilir,ancak kalıcak bir yerim yok o yüzden onunla konuşabilir'misin?"
"Evet konuşabilirim,ama üçümüz de yüz yüze konuşucaz.Bizim eve gel başta bavulunu bırak akşam da Jungkook'la bir cafe de buluşup konuşalım okey?"
"Anlaştık"
Lisa buraya ilk geldiğim de bana çok yardımcı olmuştu,ve o üniversiteyi kazandı şuan Haneol Üniversitesine gidiyor.
Diğer iki arkadaşı Jisoo ve Chaeyoung ile birkaç defa görüşmeme rağmen sempatik kızlardı.Ayrıca erkek bir ev arkadaşı?
Jeon Jungkook?
Lisa'ların evine gidip bavulumu bıraktım,akşam oluncaya dek oturup sohbet ettik.
"Hadi Jennie,gidelim"
"Tamam Lalisa"
Gittiğimiz cafe'nin kapısın da bir çan vardı,içeri girdiğimiz de çıkan ses kulağımı tırmalamıştı.Yerler parkeyle döşeliydi,yünlü koltuklar sıcak gözüküyordu.
Lisa'nın Jungkook denilen çocuğa seslenmesiyle,kahküllü tavşan dişli çocuk arkasını dönmüştü.
"Sonun da Lisa,ne var niye çağırdın beni?"
"Birazdan öğrenirsin"
Lisa'yla Jungkook'un karşısına oturduk.Jungkook bana bakıp Lisa'ya "bu kız da kim?" bakışları yolluyordu.
Lisa bunu anlamışcasına cevap vermeye yeltenmişti.
"Bu benim en yakın arkadaşlarımdan Jennie,Jennie bu da gıcık kuzenim Jungkook"
"Selam"
Sessizce selam demekle yetindim.Jungkook ise birşey demeden Lisa'yla konuşmaya devam etti.
"Ee? Bundan banane?"
"Sen ev arkadaşı arıyordun dimi kook?,al sana ev arkadaşı"
"Bir,bana kook demeyi kes.İki,ben erkek bir ev arkadaşı arıyorum.Kız değil"
"Niyeymiş o?"
"Lisa boş yapma."
Jungkook masadan kalkıp gidicekken Lisa onun kolundan tutup kapıya götürüp konuşmaya başladı.
Cidden...İnsanlara yük olmayı sevmiyordum.
"Jungkook,kızın kalıcak yeri yok.Eğer bu kızı geri çevirirsen her cuma büte kalmak yerine Tae'lerle bara gittiğini babana söylerim."
"Sen ne? Nerden biliyosun bunu?"
"Meslek sırrı kook,sen cevabını ver bakalım.Biliyorsun seni istediğim zaman ispiyonlayabilirim."
"Lisa seni boğasım var.Ne kadar paçoz bir kuzen olduğunun farkında'mısın?,seni doğumhanede mi karıştırdılar?."
"Senin kadar gıcık olamasak da öğreniyoruz birşeyler,hadi artık söyle şu cevabını çabuk"
"Off tamam,ama bunun hesabını senden sorarım"
Lisa yanıma gelip "kabul etti" dedi.Lisa her ne kadar memnun olsa bile Jungkook pekte bu durumdan hoşnut gözükmüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rules - jenkook
FanfictionKural 4;Birbirimize karşı duygusal anlam da birşeyler hissetmek yok. [kimjennie jeonjungkook]