Assalamualaikum,
Firstly,nak Minta maaf sangat sangat...janji melayu hehe,before balik ASRAMA nanti Aku belanja satu dua tips lagi erk...next year Aku dah f4!! Huhu...tips Akan datang Akan nenjurus kepada upper form ye...But, doesn't mean orang lain tak boleh amalkan tips berguna right?pepatah Arab Kate,"siapa Yang berusaha dia Akan berjaya"
Good luck for the next year....I wish a lot of happiness for wattys members and of course the flying colours for upcoming examination results!terutama ya batch Yang ambil SPM, PT3 & UPSR next year...
Aku Akan melangkah ke zaman lebih mencabar Dan Aku hope Aku teguh berdiri,biar pun nanti Aku Akan dikecam dan dihina sepanjang f4 ni...kenape??buat baik orang mengata,buat jahat orang benci...Aku down mungkin?haha
Anyway, thanks sebab setia baca coretan tak seberapa Aku,I will perbaiki kekurangan mengarang untuk anda ye...kenapa Aku pilih nak tulis tips ni?sebab ramai dah tulis kisah cinta and so on,Aku pulak memang niat nak tulis something Yang berfaedah, so Dari sini.
..buang Yang keruh ambil Yang jernih ye,tegur Aku if Aku Salah Dan berubah nawaitu...Kepada haters,nak baca silakan,ini perkongsian ilmu...base on pengalaman Aku dan pembacaan am...Aku tulis untuk semua and for me too, lain orang lain hatinya right?if tak suke Aku tulis ni.. please find the other people's story yang lebih kau berkenan...hoho Tu je kot? results pt3 aku... alhamdulillah, cemerlang bagi Aku.. grateful Tu penenang jiwa.
..I will do the best later!!dengan izin NYA....see you soon,bubai!💗
YOU ARE READING
Tips Study Budak Asrama
Short StoryAku tau ramai yang kate nak study tapi kat mulut je lah...so,Aku nak kongsi a few tips belajar dengan syarat Kita kena konsisten la...but ni my style,kalau korang ade Cara yang better,go on ye! enjoy 😎