HOOFDSTUK 7

263 2 2
                                    

*Piep piep piep*
De wekker van Niels gaat af.
Niels slaat er zo hard op dat de wekker er van op de grond valt.
Oeps zeg niels een beetje lachend hij staat op en trekt zijn kleding voor het optreden aan. Daarna loopt hij naar de kamer van jannes en ian.
Jongenssss wakker wordennn roept niels.
Jannes en ian schrikken wakker.
We kunne niet te laat komen voor het optreden man. Zegt niels. Ojaa optreden!! Zegt jannes. Niels loopt de deur uit en gaat naar de kamer van max. Ian en jannes trekken hun kleren aan en lopen naar de woonkamer. Wakker worden max! Roept niels. Max word rustig wakker. Niels loopt naar de woonkamer en max trekt zijn kleren aan en komt daarna ook. Lusten jullie allemaal warme chocomel? Vraagt ian. Iedereen zegt: ja!
Ian maakt chocomel voor alle 4 en jannes maakt brood.
Max en niels zitten op de bank met hun telefoon.
Ze hebben een bericht van de manager hij zegt: ik kom wat eerder boys want dan kunnen we daar nog even oefenen en alles klaar zetten ik zie jullie zo ik ben om 1 uur bij jullie!
Kutttt zeggen max en niels tegelijk.
Wat?? Zegt jannes.
De manager is er om 1 uur al!
En hoelaat is het? Vraagt ian.
Half 1!!!! Roept niels.
De jongens schrikken en eten snel hun eten en maken zich helemaal klaar om 5 voor 1 zijn ze allemaal klaar.
*ting dong*
Pff daar is hij, we zijn net op tijd klaar zegt niels.
Ian doet de deur open.
Hey jongens zegt de manager.
Hellooo zeggen de boys.
Bliksem? Waar is bliksem eigenlijk? Ik heb hem al heel de ochtend niet gezien? Zegt max.
Ey ja nu je het zegt! Zegt ian.
Oeps... zegt niels
Wat? Zegt jannes.
Ik heb hem gister avond niet meer binnen gelaten... antwoord niels.
Niels!!??!! Roepen max, ian en jannes.
Sorryyy ik laat hem snel binnen zegt niels.
Jannes max en ian stappen de auto alvast in.
Even later komt niels ook.....

WE HAVE THE FOURCE!!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu