De politie??!! ''hallo meneer!'' zegt Max.
De jongens die nog op de bank zitten kijken verbaast op.
ze komen ook naar de deur toe en schrikken.
''ik ben hier voor Cheryl'' zegt de politieagent.
''dat ben ik'' zegt Cheryl geschrokken.
''ik heb slecht nieuws voor je meisje, je vader zei dat je hier was maar hij kon je niet bereiken'' zegt de agent.
''shit mijn telefoon staat uit'' zegt Cheryl.
''je vader wilde het je eigenlijk zelf vertellen, maar je moeder is net omgekomen in een auto ongeluk'' zegt de agent voorzichtig.
de jongens schrikken en Cheryl krijgt tranen in haar ogen.
ze zakt door haar benen en valt huilend op de grond.
Max knielt snel bij haar neer en houd haar stevig vast.
Max begint zelf ook te huilen en de jongens staan met tranen in hun ogen toe te kijken.
''ik vind het heel erg voor je meisje heel veel sterkte met dit verlies'' zegt de agent.
de jongens zien dat Cheryl zelf niet wil antwoorden dus zegt Niels: ''dankjewel meneer''
''kan je zo even regelen dat Cheryl haar telefoon aan zet voor haar vader?'' vraagt de agent.
''zal ik doen'' zegt Niels.
''oke veel sterkte nog doei'' zegt de agent.
Niels duwt zonder nog iets te zeggen de deur achter de agent dicht.
Max helpt Cheryl omhoog en loopt met haar naar de bank.
''waarom? waarom? waarom?'' huilt Cheryl want meer krijgt ze er nog niet uit.
''ik weet het niet schatje ik vind het heel erg!'' zegt Max.
Ian, Jannes en Niels komen naast hun zitten.
Niels vraagt voorzichtig: ''mag ik je telefoon even Cheryl ik zal met je vader praten''
Cheryl pakt haar telefoon uit haar tas en geeft hem aan Niels.
Niels opent Whatsapp en ziet 30 appjes maar 10 van Cheryl's vader.
hij klikt er op.
er staat: Cheryl? weet je het al? is de politie er al? wat heeft hij verteld? je moeder is namelijk net omgekomen in een auto ongeluk... Cheryl schatje? ik ben ongerust? is er iets? app me als je dit ziet ja? pls?
Niels antwoord: Beste vader van Cheryl ik ben een vriend van Cheryl en ik wil u even laten weten dat Cheryl het nieuws heeft gehoord. een agent kwam het ons vertellen bij ons huis. ik wil zeggen dat ik u heel veel sterkte wil wensen met dit verlies. ik typ dit omdat Cheryl er helemaal kapot van is. Haar moeder zou haar eigenlijk op komen halen om 5 uur komt u dat doen? of komt het niet uit? dan mag Cheryl hier gerust blijven slapen.
Niels klikt op verzenden nog geen minuut later heeft hij antwoord: Hoi Niels, dankje dat je mijn dochter zo helpt. Ik kan nu zelf niet komen om Cheryl op te komen halen ik zit namelijk nog op mijn werk en ben pas om 9 uur afgewerkt. het zou fijn zijn als ze kan blijven slapen dan kom ik haar morgen om 11 uur ophalen.
Niels leest het bericht voor aan Cheryl.
''dankje je bent echt lief!'' zegt Cheryl.
Cheryl is weer een beetje bijgekomen van het huilen.
Ian pakt een glaasje water voor haar.
''thnx Ian'' zegt Cheryl.
JE LEEST
WE HAVE THE FOURCE!!!
Randomdit boek gaat over Fource je kent ze misschien wel? Fource is de Boyband die het junior songfestival gewonnen hebben in 2017. de groep bestaat uit: Niels, Ian, Jannes en Max. normaal wonen ze natuurlijk niet samen in dit huis enzo maar in dit boek w...