Kapitola 2

17 2 2
                                    

V kufru na mne jako první vykoukl zmíněný plyšový medvídek.
,,Ty jsi krásný. "
Najednou jsem uslyšela auto.

,, Sakra, máma!"

Vzala jsem přibližně deset pohledů a složených papírů asi z padesáti.
Bylo jich tam opravdu moc!
Pak jsem rychle běžela zpátky dolů, a zamkla dveře. To už maminka zavirala garáž a šla domů.
Chtěla jsem tam běžet odnést klíče ale to bych nestihla. Šla jsem do předsíně pomoct mamce s nákupem.
Když vešla, přivítala jsem ji a jakmile zmizela ve dveřích, nenápadně jsem klíče pověsila a odešla do pokoje.
Vše jsem vytáhla z kapes, a dala to na postel.
Koukla jsem se na všechny pohledy.

,,S tatínkem ti přejeme všechno nejlepší k šestým narozeninám, Arianko. "

,, Arianko tady maminka a tatínek, Maria a Petr, znáš nás?"
Hrozně jsem se vyděsila.
Maminka a tatínek?!
Četla jsem dál..
Samé přání k narozeninám,vánocům a jiným svátkům. Vzala jsem si malý papír který byl popsaný jen do půlky.

,,Alice, udivuje mě, že jsi Arianě zatajila i vlastní matku. Doufám, že se má krásně,moc se mi stýská, chtěla bych ji vidět.
Umožníš mi to někdy? potřebuji ji tolik co říct.
Stratila jsem Petra, potřebuji pomoc, vzali mi i vlastní dceru.
Slíbila jsi mi, že ji budeš učit česky, jde ji to dobře? Prosím odpověz,musim vědět jak ji je.
Maria Stočilová. "

To mi bylo 6 let...
Já mám i jinou matku?
Chci ji tak vidět.. Musím si promluvit s maminkou..
Přečtené pohledy a papíry jsem si dala do deníku.
Začala jsem číst velký, a celý popsány papír.
,,Alice nenávidím tě.. Dobře jsem věděla, že jsi mrcha.. Ale abys mi vzala i vlastní dceru?
Před rokem jsi se měla ukázat u mámy v Praze. Nebyla jsi tam, Arianna si nezaslouží takovou bolest. Věřím, že ti to nebude dlouho procházet a až Arianka bude starší, vše se dozví.
Proboha Alice, její matka jsem já!"
Nechápu, jak mi to Mohla udělat.
Chci paznat svoji matku.
Tuhle situaci jsem vůbec nepochopila. Byla jsem zmatená, a jediné co jsem právě chtěla, byla moje máma.
Na mou nevlastní mámu jsem se nemohla ani podívat.
Nevěděla jsem, jak ji mám říct o tom, že to vím. "
Nedovedu si představit, že bych měla žít jinde s někým jiným, ale po přečtení těch zpráv, se mi matka hnusila.

Najednou se ve mně probudila touha poznat svou matku..
Zatímco na svou nevlastní matku bych nejraději zapomněla.

Completely strangeKde žijí příběhy. Začni objevovat