ဆူးရယ္ ဘာေတြမ်ားျဖစ္လို႔ ph ဆက္ၿပီးေတာင္ငိုရတာလဲ ကိုယ့္ရင္ေတြပူလိုက္တာ ဒီေန႔က်မွ ကားလမ္းေတြက ပိုက်ပ္ေနသလို ကားေတြက ပိုမ်ားေနသလို ကိုယ့္ရင္ေတြပူလွပါၿပီဆူးရယ္ .....
ဆူးေျပာတဲ့ေနရာကို သုစစ္ေရာက္သြားေတာ့ ဆူးက ခံုတန္း႐ွည္ေလးေပၚမွာ သုစစ္ကိုေက်ာေပးထိုင္ေနေလသည္ သုစစ္ခ်က္ခ်င္းမသြားေသးပဲ ဆူးရဲ႕ေက်ာျပင္ေလးကိုေငးေနမိ၏ တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္တုန္လာေသာ ေက်ာျပင္ေလးကိုၾကည့္ရင္း ဆူးငိုေနသည္ဆိုတာ သုစစ္သိပါသည္...... ဆူး႐ွိတဲ့ေနရာကို ျဖည္းျဖည္းသြားရင္း...........
"ဆူး....."
"ကိုသုစစ္ႏိုင္......."
ဆူးဘာမွမေျပာပဲ သုစစ္ရဲ႕ ရင္ခြင္ထဲကိုတိုးရင္း ငိုေနေလ၏........ သုစစ္လဲ ဆူးရဲ႕ေက်ာျပင္ေလးကိုခပ္ဖြဖြပုတ္ေပးရင္း..........
"တိတ္ေတာ့ဆူး." ဟုေျပာရံုမွတစ္ပါး တျခား အရာမ်ားကိုေျပာႏိုင္ဖို႔မစြမ္းသာ..........
A little later,
"ဆူး..... ဘာျဖစ္တာလဲဆိုတာ ကိုယ့္ကို ေျပာျပလို႔ ရမလား "
"ကိုသုစစ္ႏိုင္.... လူေတြကေလ ဘာလို႔ ကိုယ့္ကိုအရမ္းခ်စ္တဲ့လူကိုက် မခ်စ္ပဲ ကိုယ့္ကို ႐ွိလို႔႐ွိမွန္းေတာင္မသိတဲ့ လူကိုပဲခ်စ္ၾကတာလဲဟင္..... "
"အင္း ဟုတ္တယ္ေနာ္ဆူး........ ကိုလဲသိခ်င္မိသား.."
"ဆူး ေက်ာင္းျပန္တက္ေတာ့မယ္ ကိုသုစစ္ႏိုင္ မနက္ျဖန္ကစၿပီးေတာ့ေပါ့ "
"ဟင္ ဘယ္လိုဆူးကေက်ာင္းျပန္တက္မယ္ဟုတ္လား "
"ဟုတ္တယ္ကိုသုစစ္ႏိုင္ တကၠသိုလ္ဝင္တန္းေျဖၿပီးေတာ့ ႏိုင္ငံျခားမွာ ေက်ာင္းသြားတက္ရင္ ေကာင္းမလားလို႔ အခုဆို စာေမးပြဲႀကီးကလဲ သိပ္မက်န္ေတာ့ဘူးေလ ဆူးေတာ့အ့ဲလိုပဲစဥ္းစားတယ္"
"ေကာင္းပါတယ္ အခု ကိုယ္ဆူးကိုဘယ္ျပန္ပို႔ေပးရမလဲ "