Már egy órája csöngött az ébresztő,de a puha türkiz színű paplanok közül csak a lány szuszogása hallatszott ki.
- Lisa! Gyere kihűl a reggelid.- Lisa anyja Niki néni egy volt a sok tanár közül Lisa sulijaban . Így nagyon kellett résen lennie Lisanak ,hogy ne csináljon bajt, mert nem csak ő kerül bajba hanem az anyja is.
Egyszercsak a fa ajtón amely Lisa szobájába nyílott kopoktattak hevesen.
- Gyere kicsim! El fogunk késni.-Lisa fel tápászkodott és elindult reggelizni.Mikor jött le már a csiga lépcsőn az anyja elkezdte sürgetni.
- Itt a rántotta csak siess, mert még van 20 perc az indulásig.
- Anya nem szeretnék iskolába menni. Fáj a bokám. Így nem lehet táncolni.
- Akkor tegnap este miért rohangáltál ?
- Az nem rohangálás volt hanem kerestem a matekomat .
- Át vagy már te öltözve?
- Nem! De meg ehetném a kajamámat úgy hogy nem szákítasz közbe!?- Niki néni megszeppent . -Igaza van a lányomnak... - gondolta - Én mindig rendre tanítók és néha nem nézem ,hogy ő képes-e arra a feladatra amire megkérem.
- Anya. Anya te jól vagy? Bocsánat,hogy így ki borultam . Nem volt szándékos. Anya te egyáltalán hallod amit mondok?
- Igen csillagom? Mit mondtál?
- Semmit. Majd a nagy szünetben elmondom. Most megyek és át öltözök
még van 10 percem 😊.- A lány mosolyogva nézett az anyja után miközben felfelé bandukold a lépcsőn.Az iskolai nap az elején átlagosnak tűnt. De egyszercsak feltűnt a folyosón a suli leggazdagabb lánya név szerint pedig nem más mint Sarah. Jó, jó ,de mi köze van Sarah-nak Lisa napjához? Csak annyi kedves olvasó,hogy Lisa és Sarah nem a legjobb barik. Jött a macskák vitája.- Cica harc!Cica harc!- dübörögte a suli népe. Mindenki körbe állta a két lányt .
- Most anyuci nincs itt, hogy megvéden 😈. Ha itt is lenne mit csinálna az apám az igazgató ellen.- Hirtelen ördögi kacaj hagyta el a lány száját. Az iskola diákjai egyre hangosabban üvöltöték : CICA HARC!!!CICA HARC!!!
- Miért kell ezt csinálni!?
- Mit? Ezt? Mi ebben a furcsa te kis liba.- Egyszercsak egy magas fiú jött elő a tömegből. Lisa nem tudta felismerni a fiút, mert a fiún lévő pulóver kapucnia eltakarta az arcát. De szerencsére egy ismerős női hang megmentette Lisat a suli háborútól .
- Nem kéne órán lennetek !?- kérdezte az igazgató helyettes.
- Őöö... Nem tudná megmondani,hogy hol van az apám?
- Persze, Kanadában.
- Mi??? Mióta van kint Kanadában?😡
- Három napja.
- Ez nem ér. Persze a bátyjámat biztos,hogy elvitte.- halk kacagás hallatszott a tömegből.
- Ne nevesetek!!!😠
- Gyere Cica. Hagyjuk itt ezeket az idiótákat! - szólalt meg egy fiú akit egyből felismert Lisa:Leo.Otthon nem volt kedve enni Lisanak.
És este aludni sem tudott.- Ki volt az a fiú?- Így dünyögött a lány amíg el nem aludt.
YOU ARE READING
Szerelmes tánc
RomanceEz a történet egy 18 éves lányról: Lisaról,és egy 19 éves fiúról:Marcusról szól. A két szerelmes nem ismerik egymást,de pedig egy suliba járnak. És egy kis bunyó segítségével egymásra találnak.