Szól a vekker.( milyen ismerős😄).De senki sem volt az agyban.Az ágy tulajdonosa már rég az ebédlőben falatozta a finomra pirított pirítóst. De épp mikor elkezdte volna a fiú a második pirítóst akkor belépett az apja vörös fejjel.
- Miért nem eszel valami értelmes ételt?Így nem fogsz megnőni!
- Apa így is én vagyok a legnagyobb az osztályban.Pedig csak 19 vagyok.
- De így is kicsi vagy.
- A magasságom miatt vagyok Sarah segédje.
- És?Sarah most azt hiszi,hogy én kint vagyok Kanadában.
- És ha elmentél volna akkor el vittél volna?
- Természetesen nem csak a bátyjádat.Ezert ma mehetsz suliba.
- Szuper.🙄Eljött a dél után. Sarah felkereste mostoha bátyját, hogy kérjen tőle egy szívességet.
- Jöjjek verekedni egy kis görcs miatt?
- Pontosan.
- De tudod, hogy én nem szoktam verekedni.
- Csak elé kéne állnod.Be fog tojni tőled.Huzd a szemedbe a kapucnidat ,hogy ne ismerjen meg.- A fiú lehúzta a kapucniát. Várta az alakott. Egy lányt állított meg Sarah. Egy bődületesen szép lányt .
- Na mi van!?- Kérdezte felháborodottan a szép lány.
- Miért jöttél nekem!?
- Nem jöttem neked te jöttél nekem!
- Tényleg!?- És erre a kijelentésre csomó diák oda ment köréjük és elkezdték halkan mondani:- Cica harc, cica harc.
- Minek ezt csinálni Sarah!?
- Én élvezem, te nem?😈- Aztán egyre hangosabbá vált a tömeg üvöltése:- Cica harc!!! Cica harc!!!CICA HARC!!!CICA HARC!!!- És elő lépet Marcus a sötétből. Teljesen le volt fagyva a lány előtt. Csak nézte egészen az igazgató helyettes megérkezéséig.Otthon csak a lányra tudott gondolni. Nem tudta miért , de lányból nem düh hanem szeretett áradt😍.- Mégis mióta van ez a lány az iskolában? És ha régóta is jár ide ,miért nem találkoztam vele már legalább egyszer?- Tette fel magának ezeket a kérdéseket a fiú mikor már kezdet hajnali 3 lenni. Nem bírt elaludni. A kérdések nem hagyták. Már fájt a szeme mikor végre elaludt.
ESTÁS LEYENDO
Szerelmes tánc
RomanceEz a történet egy 18 éves lányról: Lisaról,és egy 19 éves fiúról:Marcusról szól. A két szerelmes nem ismerik egymást,de pedig egy suliba járnak. És egy kis bunyó segítségével egymásra találnak.