- Elájultam. Csak annyi volt, hogy minden sötét lett.- emlékezett vissza Lisa a történtekre. Nehéz volt nem haragudni Marcusra, de mégis boldog volt mikor meglátta a mellette gubasztó fiút. Szerencse, hogy még utána rohant mert ha ő nem lett volna most nem a dokinál feküdne az ágyban hanem kint az utcán a földön.
- Valami panasza volt a héten.
- Nem.
- Akkor csinálunk egy vizsgálatot.-jelentette ki az orvos. Marcus gyomra összerándult arra a szóra, vizsgálat.
- Mit fognak csinálni Lisaval?- kérdezte aggodalmasan Marcus a dokitól.
- Csak megvizsgáljuk a testét.-mondta ugyan azt az orvos amire rá jött már szegény Marcus. De eszt Marcus nem firtatta. Csak nézte a barátnőjét ahogy félt a következő vizsgálatoktól. Szőke haja előre voltl simítva a lánynak. Barna szeme a düh és a félelmet tükrözte. Marcust ki zavarták, hogy ne legyen láb alatt. 1 órán át csak ült és várt. Percenként elő vette a telefonját, hogy megnézze rajta az időt. Lusta volt felnyitni a telefonját, hogy meg nézze az Instát és elolvashasa azt a számtalan üzenetet amit Chloe küldött neki. Egyszercsak kinyílt az ajtó és a doki feje kantikált ki a résen.
- Be lehet jönni.- hívta be a fiút az orvos. Felnyította a mappáját az orvos és mondta CT eredményeket.
- Tagjaink daganatot a jobb vesélnél.-Marcus nem akarta hinni a fülének. Lisa arca is kiült a szomorúság.
- És békés legalább?
- Attól tartok nem.- itt minden összetört Lisaban. Lehet, sőt biztos, hogy megfog halni. Mindannyian ettől féltek.
- És mit csináljunk, hogy azért ne haljon meg hamar?- kérdezte szinte rögtön a fiú az orvostól.
- Ne menjen iskolába mert ott sok a stressz.
- Értem. Max akkor délutánonként talizunk.Eltelt az iskola időszak és jött a nyár.
Egyre többször voltak együtt Lisaék. De amilyen gyorsan eltelt az iskolai év olyan gyorsan fogytak Lisa napjai. Lisanak nem volt mindig kellemes vissza gondolni arra ami ebben az évben történt. Elkeserítő érzés mikor tudod, hogy bármikor meghalhatsz.- Anya.-szólalt meg egyszer egy napon Lisa az anyukájának.
- Igen kicsim?
- Apa nem tudna rajtam segíteni? Hisz ő is orvos.
- Tudod apáddal nem szeretném találkozni, és eddig tök jól megy...
- De te életben akarsz még látni!
YOU ARE READING
Szerelmes tánc
RomanceEz a történet egy 18 éves lányról: Lisaról,és egy 19 éves fiúról:Marcusról szól. A két szerelmes nem ismerik egymást,de pedig egy suliba járnak. És egy kis bunyó segítségével egymásra találnak.