Capitolul 4

2 0 0
                                    

Când mă trezesc mă uit pe geam şi văd că este noapte. Când mă uit la ceas este 21:48. O văd pe Melissa în patul ei dormind. Decid să nu o trezesc şi mă duc spre baie.
Apa fierbinte îmi inundă trupul şi mă face să mă relaxez. Cât de rău poate fi? E doar un camin. Abia astept să merg la facultate.
Chiar, facultatea începe luni, iar astăzi este joi, deci mai am puţin timp pentru a mă plimba pe străzile acestea şi să văd locurile.
Mă decid cu greu să ies din duş, mă usuc la păr, şi mă îndrept spre dulap pentru a-mi lua niste pantaloni negri cu talie înaltă şi un tricou alb pe care mi-l bag in blugi. Peste iau o geacă de piele iar în picioare iau nişte teneşi negri.
Când dau să ies pe uşă Melissa se trezeşte.
-Unde te duci? întreabă ea somnoroasă
-Mă duc să mă plimb, vrei să vii şi tu cu mine? întreb eu ruşinoasă.
-Haide să mergem la petrecerea de diseară, spune ea şi se ridică din pat
-Of nu ştiu ce să zic, spun eu şi sper să nu mai insiste.
-Haideeee o să fie amuzant.
-Of, ok, spun eu şi imi dau ochii peste cap
-Ieiiii, spune ea bătând din palme, haide să te pregătim.
-O,nu, merg aşa
-Asa? Nu nu nu şi iar nu, nu poţi să mergi asa.
-De ce nu?
-Off nu mai fi încăpăţânată şi hai odată.
-Ok.., îmi dau ochii peste cap şi merg către ea
Când ajung lângă ea îmi spune să mă aşez pe scaun, iar ea se îndreaptă spre dulap şi scoate o rochie neagră.
-Poftim, îţi place?
- Da, este perfectă, spun eu mirată
-Este a ta
-Serios mi-o dai mie?
-Da, normal
-Multumesc, spun eu entuziasmată.
-Cu mare plăcere, acum haide să te dăm cu umpic de machiaj.
-Ok.
Meli îmi dă cu nişte fond de ten, anticearcăn, fard de obraji, bronzer, iluminator şi bază de pleoape iar apoi începe să îmi facă machiajul ochilor. Alege pentru acesta negru şi auriu cu tente de maroniu. După ce îmi bagă pensula în ochi de vro două ori mă dă cu rimel, cu tuş şi cu un ruj de culoare maroniu deschis şi sunt gata.
-A ieşit perfect, spune ea mândră
-Mulțumesc mult, aratǎ perfect, spun eu fericită.
-Acum hai să vedem ce facem cu părul.
După ce mi-a făcut buclele mai voluminoase mi-a adus o pereche de sandale cu toc negre pe care a zis că pot să le păstrez. Ce este drept e că sunt foarte frumoase, dar şi foarte înalte.
                             ***

-Gata, acum haide, întârziem, spune ea uitandu-se încă odată la oglindă să vadă cum i-a ieşit machiajul si cum este ţinuta
-Ok, haide.
Ieşim pe uşă, iar când ajungem în parcare ne urcăm în loganul Melissei şi plecăm.
Când ajungem la destinaţie văd că suntem într-o poieniţă cu multă verdeață, cu multe flori de toate culorile şi cu mese, scaune şi multă băutură unde sunt foarte multe persoane unele mai bete decât celelalte.
-Haide, spune Meli luându-mă de mână şi trăgându-mă înspre o masă cu mai mulţi oameni printre care şi cei doi băieţi care erau în camera de cămin.
-Heii, spune ea iar ceilalţi îi răspund la salut în cor, ea este Karina, spune ea si arată spre mine.
-Hei, spun eu timidă.
-Hei bunaciune, haide să te învăţ ceva.
-Adelin, las-o în pace! îi ordonă o fată cu părul albastru
-A, el e Adelin, aşa este el mai pervers, spune Meli văzând că deja sunt stânjenită de situaţie.
Off de ce am vrut să vin aici, sigur după seara asta nu mai rămân virgină, îmi spun în gând
-A, ok, spun şi la indicaţiile Melissei mă aşez pe scaun lângă ea si încă un băiat. Băiatul pe care l-am văzut la cămin

Iubire cu lacrimiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum