🍊 հíղɑԵɑ Տհօմվօմ🍊
Kint a konyhában Kageyama iszogatta a pohár tejét. Le ültem vele szembe.
Meg itta az utolsó cseppet is. Fel állt, felém vette az irányt. Meg fordított a székkel és a pultnak támaszkodott.
Megint láttam benne valami vágyat. És úgy mint akkor lassan közeledett ajkaimhoz. És most is a testem irányt. Viszonoztam, majd egyre gyorsabb tempóra vált. Ajkamba harap. Amire akaratnuli is nyögök egyet. A nyelve körbe járja a számat van amikor nyelvünk össze ér, beleremegek. Amikor el váltunk egymástól csak egy nyál csík köt minket össze. Fel húzta a pólómat. Miközben egyre lejjebb ment puszikkal árasztotta el a felső testemet. Halk sóhajók hagyták el a számat. Húzná le a nadrágomat, de én el tolom magamtól.
-Nekünk ezt nem szabad-húztam le vöröslő arccal a pólómat
-Bocsi. Én sem tudom mi van velem-állt fel térdelő helyzetéből
Ajtó nyidódást hallotam. Natsu ébredt fel.
-Shoyo-chan-jött ki sírva a szobából
-Natsu. Rosszat álmodtál?-rohantam oda hozzá és fel kaptam
-Igen-törölte le a könnyeit
-És mit álmodtál?-simogattam a hátát
-Ezt Tobio-chan nem hallhatja
-Jó addig be megyek Hinata szobájába-ment be a szóbámba
-Hát az volt, hogy Tobio-chanal az esküvönkön voltunk és volt ott egy másik lány és őt választotta-szipogott
-Jaaj. Tuti téged választana egy ilyen kis aranyos, gyönyörű lányt ki nem választana. Meg nézed, hogy verem le Kageyamát mint mindig?-tettem le
-Ne nevettesd magad!-ordibált ki Kageyama
-Na megyek és most le verlek-mentem be a szobámba
-Itt a lúzer narancs-nevetett ki
Mikor le vertem Kageyamát a játékban nem sokkal később haza is ment.
Én most itt fekszem az ágyamon és gondolkozom.
Mi van ma Kageyamával? Egyszer a szertárba esik nekem aztán a saját otthonomban a konyhában. De mégis mintha....... akartam volna. És még én magam se tudom, hogy akkor mi volt velem. Eddig utáltam ez az idióta, seggfej, idegesítő áfonyát, de most. Kezdem meg kedvelni. Lehet, hogy be jön nekem? Naaaaa nem. Nekem a lányok tetszenek, csak is a lányok. Nem vagyok én homokos. És gondolom Kageyama se. Gondolkozási az anya szakította félbe.
-Szia kis fiam meg jöttem-nyitott be az ajtomon
-Szia anya. Beszélhetnénk?-ültem fel fekvő helyzetemből
-Persze. Talán baj van?-ült le mellém az ágy ra.
-Hát eléggé nagy baj van-sóhajtottam
-Tudod, hogy nekem mindent el mondthatsz-simitotta meg arcomat
-Hát.... ma itt volt nálunk Kageyama és-itt meg akadtam. Mivan ha anya nem fog neki örülni és el tilt tőle. És.. nem adthat fel nekem többet. Neem anya nem ilyen. Meg rázták fejem és folytattam a mondokámat-És meg csókólt, én pedíg valamiért vissza-hajtottam le a fejemet.
-Na az jó. Végre meg találtad életed szerelmét-vigyorgott anya
-De én nem vagyok meleg-emeltem feljebb egy kicsit a hangomat.
🍊Hát itt lenne a 2.rész. Ha tetszik akkor vote-oljárok.🍊