🍊Եհɾҽҽ-ղҽʍ ѵɑցվօƘ ɑՀ🍊

1.3K 69 31
                                    

🍊 հíղɑԵɑ Տհօմվօմ🍊

-De én nem vagyok meleg-emeltem feljebb egy kicsit a hangomat.

-Hát jolvan kis fiam-ment ki anya

-Ahhj-döltem hátra az ágyamba.

Nem kellet volna el mondanom anyának. Ez annyira nehéz. De én nem vagyok az. Tudom.

El tűröm vörös tincseimet szememből. Majd tovább gondolkoztam.

Míg be nem aludtam.

>Reggel<

-Shoyo-chan ébredj itt Tobio-chan a pasid-ugrált rajtam Natsu

-Jó reggelt Natsu-ültem fel

-Gyere itt van Tobio-chan-rángatott ki magával

🍇Ƙɑցҽվɑʍɑ Եօҍíօ🍇

Reggel korán keltem mint mindig. Meg regeliztem. Fel öltöztem. Össze szedtem a cuccaimat. Majd el indultam.

Úgy gondoltam be megyek Hinatáért mert miért ne.

És most itt ülök kint a konyhában lévő ebédlő asztalnál várva, hogy ki jöjjön ez az idióta narancs.

Amikor egyszer csak Natsu ki rángatja a szobájából. És szerintem amint meg láttam az egész arcom vörösebb lett mint egy rák. Csak egy szál alsonadrágban állt előttem.

-Szia Kageyama-dörzsölgette szemét

-Sz..szia Hinata-takartam el arcomat

-Jó reggelt kis fiam-jött ki az anyja a konyhából

-Reggelt-ásított

-Na menjél öltözni vagy ma nem adok fel neked-tudom hogy nem gondolom komolyan. Mert szeretek fel adni neki. Az érzés, hogy bízik bennem. Hogy oda adom neki fel ahova akarom.

-Utálak te áfonya fej-mormogta oda nekem, majd be ment a szobájába

-Biztos nem kérsz semmit?-kérdezte Jinata anyja

-Nem köszönöm szépen

Az anyja nagyon kedves, nem tudom, hogy lehet ilyen idióta fia. De az biztos, hogy aranyos és szép fia van. Nem valami izom ember vagy ilyesmi. De így aranyos.

Ő aranyos? Na jolvan Kageyama. Ma még sz elmeházban fogsz ki kötni az biztos. Helyes, okos, sportos vagyok. Akkor miért Hinatán jár az eszem? Miér nem egy szép lányon?

-Kész vagyok-jött ki Hinata

-Akkor mehetünk is-vágtam rá

-Rendben-ugrándozott be a szobájába a táskajért

Én fel vettem a cipőmet és a bőrdzsekimet majd hátamra kaptam táskám kezembe, pedíg az edző felszerelésemet szorongattam.

Hinata is fel kapott egy farmer kabátot és fel vette iskola táskáját hátára. Majd el vette a kis szekrényről az edző cuccát.

-Elmentünk anya!-üvöltözött az anyjának

-Viszlát!-üvőltöttem be a házba

Útközben nem beszélgettünk. Én csak gondolkoztam, hogy mivan mostanában velem. Kétszer is neki estem Hinatának. Amikor én a lányokra bukom. Hetero vagyok. És itt le is zártam magamban a témát.

Pityegett a telefonom ahogyan Hinatáé is. Meg álltunk és meg néztük. Sugawara-san üzent.

Sziasztok srácok ma reggel egy korai meg beszélést tartunk. Az edző mondta, hogy ne késsetek. Meg beszélés: 7:50-kor a klub szobában.
Üdvözlettel:Sugawara

-Akkor siessünk-indult el Hinata

-Idióta-forgattam meg a szemeimet

Sokszor nem értem ezt a kis vakarcsot. De be vallom jó vele röplabdázni.

Hát íme a 3.rész. Remélem tetszik. És ha sokat késett akkor ezer bocsi, meg ha rövid is lett.

ɑՀ áƒօղվáԵ ɑƘɑɾօʍNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ