🍊 հíղɑԵɑ Տհօմվօմ🍊
Kageyamával versenyzünk mint mindig. Lihegve értünk be a klubszobába.
-Ki nyert?!-üvöltöttük egyszerre
-Döntetlen-mondta Sugawara-senpai mosolyogva
-A picsibá-normogta az orra alat Kageyama-Nem baj majd legközelebb én nyerek idióta narancs-ült le
-Na itt van mindenki?-nyitott be az edző a klubszobába
-Igen!-válaszolta Daichi-senpai
-Rendben. Azért hívtalak ide, hogy el mondjam a Nekoma elleni edzőmérkőzésen lévő fel állást.
Kb 10 percik magyarázta az edző majd utunkra engedett. Annyira várom, hogy le csaphassam Kageyama labdáját. Imádom ahogy bizsereg utána a kezem. Át látok a háló másik felére és ez annyira "AHHW" érzés.
Első órámra indulásközben annyira el voltam merülve, hogy bele mentem valakibe.
-Jaj bocsi-néztem rá akibe belementem.
-Semmi baj-mosolygott rám Yachi
-Hova mész? Nem arra van óránk-néztem rá értetlenül
-Ja csak az automatához. Meg szomjaztam és nincs innim. Késésben voltam és nem tudtam magamnak rakni-vakarta a tarkóját kínosan
-Tessék itt az enyém-adtam oda neki az üveg eper turmixomat
-Jaj nem fogadhatom el. Neked akkor nem lesz mit innod-hadarta végig a mondadóját.
Yachi sosem szeretett el fogadni senkitől semmit. Inkább ő ajándékozott vagy adott oda másnak bármit. Nagyon kedves és segítőkész.
-Van a táskámba még egy banán turmix is. Szóval vedd csak el nyugodtan-vigyorogtam rá
-Jaj nagyon köszönöm Hinata-ugrott a nyakamba
-Na gyere menjünk míg el nem késünk
>Órák után<
Egyik órán sem bírtam figyelni. Egyfolytában Kageyamán és a röplapdán járt az agyam.
Nem is értem miért jár az agyam Kageyamán.
Talán még is tetszik? Tetszeni csak tetszet? Nem?
Még magamnak is nehéz be vallanom, de...... tetszik Kageyama.
A gondolattól is nagyot kellet nyelnem.
A klubszoba felé menet Kageyama rohant el melletem. De nem futottam utána. Valamiért most csak a feladását akartam le csapni.
-Sziasztok-nyitottam be a klubszobába
-Szia Hinata-üvöltött mindenki
-Baj van?-kérdezte Noya-senpai
-Nem nincs semmi bajom. Miért?-tettem le a cuccomat és felé fordultam
-Csak mert nem versenyeztél az előbb Kageyamával.
-Ja hát csak a meccsre akarom tartogatni az erőmet-vettem le a pólómat
-Te nem szoktál ilyeneket mondani-mondta Tanaka-senpai
Válasz nélkül tovább öltöztem és közben Kageyamát figyeltem. Próbáltam nem feltűnően.
Mikor fel öltöztem oda rohantam Kageyamához.
-Kageyama gyorsan adsz fel nekem az edzőmeccs előtt egyet vagy kettőt?-ugráltam az örömtől, hogy le üthetem végre Kageyama labdáját.
-Igen-mondta a semleges arckifejezésével.
-Ezaz!-rohantam be a terembe
Kageyama is jött. El vett egy labdát, majd fel adta nekem. Vigyorogva le ütöttem. Éreztem azt a szokásos bizsergést.
-Ez annyira jó érzés-sutogtam
-Gyertek!-ordította Daichi-senpai
Kageyama a színpadhoz dobta a labdát és oda rohan hozzánk ő is. Az edzőnél álltunk egy kupacban. Be jött a Nekoma.
-Yasufumi edző örülünk, hogy el jött-mondta. Takeda tanár úr miközben meg hajolt Ukai edzővel együtt
-Mi köszönjük a meg hívást-mondta Yasufumi edző
-Akkor szerintem kezdthetjük is-mondta Ukai edző
-Persze-válaszolt a Nekoma edzője
Ők kezdtek. A 7-es mezszámú nyitott. Daichi-senpai fogadta. És a labda egyből Kageyama felé ment. Végre be vethetjük az isteni gyorsunkat. A feladónk feladta én pedíg le ütöttem.
-EZAZ!-pacsiztunk össze Kageyamával.
🍇Ƙɑցҽվɑʍɑ Եօҍíօ🍇
-Szép volt Kageyama és Hinata-mondta Daichi-senpai
-K..köszi-dadogta Hinata.
Ilyenkor olyan kis aranyos. Ahogy zavarba jön amikor csak egy kicsit dicsérik meg.
Be vallom egésznap csak Hinatára gondoltam. És hogy én mégsem vagyok hetero. Tudom az apám nem fog neki örülni, de le szarom. Az én életem azt csinálok vele amit akarok. Idegesítő ez a kis vakarcs, de valami vonz benne. Csak még én sem tudom mi az.
Mire észbe kaptam már Asahi-senpai szerválni készült. Az erő meg van a szerváiban csak még nem tudja rendesen irányítani.
>Meccs vége<
Ők nyertek 25-23-ra. Nem győztünk, de közel voltunk a győzelemhez. Miután a Nekoma el ment. Össze pakoltunk. Át öltöztünk.
És most itt sétálunk Hinatával hozzájuk. Mint szokás szerint át megyek hozzá.
-Mindjárt jövök csak le teszem a biciklimet hátul-mosolygott rám. Egy picit el pirultam.
-Rendben-fordultam el.
Nem kellet több 1 percnél már vissza is jött. Be mentünk.
-Szia Shoyo-chan, Tobio-chan-jött oda hozzánk Natsu
-Szia Natsu-akasztotta fel a kabátját és a cipőjét a helyére rakta Hinata.
-Tobio-chan jössz játszani velem?-fogta meg a kezemet. Rá néztem arra az idióta narancsra. Bólintott, hogy menyek vele.
🍊 հíղɑԵɑ Տհօմվօմ🍊
Amíg Kageyama a húgommal játszik én be mentem a szobámba le pakolni, majd le vágódtam az ágyamra és telefonoztam.
Ajtó nyitódást hallotam. Kageyama jött be. Haja három coffba volt összefogva és tiszta csillám volt.
Csak nevetni tudtam rajta. Annyira nevetségesen nézett ki. Mint egy tündér.
-Ne nevess-szedte ki a hajából a hajgumikat. De én tovább nevettem csak. Ő pedíg csak közeledett. Majd meg csókólt. Viszonoztam, ajkamba harapott. Nyökten egyet így utat engedtem nyelvének a számba. Levegő hiány milyatt el váltunk.
-Ka..geyama bármikor be nyithat Natsu-lihegtem.
-El fektettem aludni , szóval nem fog be jönni-mondta vigyorogva
És egyből ajkaimra tapadt. Ismét viszonoztam. Le döntött az ágyra és úgy csókólóztunk tovább. Egy kis idő után a számról a nyakamra vándorolt. Puszikkal lepte el a nyakamat, amíg a kezét a pólóm alá tette.
Hát remélem tetszett a 4.-dik rész is. Ha igen akkor vote-oljátok. Puszi😘😘