4.BÖLÜM

1.9K 62 15
                                    

Sunhee'den
Bir anda beni öpmesiyle kalbim hızlandı. Ancak ben onu üzerimden kaldırdım. Çünkü bunu armyler öğrenirse beni söveceklerdi gerçi başkalarının ne düşündüğünü umrumda değil ama yinede biraz korkmadım değil yani. Yemek yemeye gittik ve mesajlar tekrar gelmeye başladı. Bende baktım.
Mesajlarda
Mert:aşkım selam naber?
Sunhee:yine ne oldu?
Mert:seni merak ettim canım
Sunhee:etme emin ellerdeyim bye bye
Telefonu kapattım çünkü mesaj atmak istemiyordum. Ancak telefonumu kapatmak Mert için hiç bir şeyi değiştirmedi çünkü aramıştı. Telefonu açtım. Türkçe konuştuğumuz için kimse anlamıyordu.
Mert:Sevgilim beni üzme hadi
Sunhee:nerden senin sevgilin oluyorum.
Mert:hep sevgilimdin ve öyle kalacaksın birtanem.
Sunhee:hayır kalmayacağım (bağırarak söyler)
Bütün üyeler bana baktı. En sonunda telefonu kapattım ve arayan numarayı engelledim. Yemeği yemeye tekrar başladım. Ancak çok sinirliydim bu yüzden başım döndü ve başım ağrımaya başladı. 10 dk sonra acısı dinmişti.
Rm:telefonda arayan kimdi ve neden bu kadar sinirlendin?
Ben çok rahat bir insan olduğum için onlara sevgilim diyebilecegimden emindim.
Sunhee:Sevgilimdi yani eski sevgilimdi. Beni aldattığı için ondan ayrılmıştım ancak peşimi bırakmıyor ve bana sevgilim,birtanem gibi sözlerle hitap ediyor.
Jungkook'tan
Sevgilim dediği anda bir tuhaf olmuştum ancak neden böyle oldu bilmiyorum. Ben bunları düşünürken J-hope doğruluk mu cesaretlilik mi oynayalım mı diye sorduğunda herkes kabul edince oynamaya başladık.
Sunhee'den
Rm,taehyung'a sordu.
Rm:jungkook un odasındaki çikolataları kim yürüttü?
V sevimli sevimli gülmeye başlayınca anlamıştık ve oyuna devam ettik kapı çaldı açınca şok oldum çünkü bu en sevdiğim gruplardan birisi Exo idi.
Sunhee:dünyamıza meteor çarptı da benim neden haberim yok
Herkes kıkırdamaya başladı. Bende kapıda bekleyen Exo'yu içeriye aldım. Chanyeol oppayı çok seviyorum. Biasım oydu. Bunları düşünürken bir anda Chen'in sesi duyuldu.
Chen:Ee,naber millet,uzun zaman oldu.
Liderleri olarak rap monster konuştu.
Rm:evet özlettiniz kendinizi.
Chanyeol: bu arada merhaba Sunhee
Sunhee:bu yürüyen meteor az once konuştu mu?
Herkes gülmeye başladı. Bende chanyeole merhaba dedim. Ve mutfağa gidip bir bardak su içtim ve biraz mutfakta oyalanmaya başladım.
Salonda konuşulanlar
Jungkook'tan
Chen:Çok güzel birisi
Chanyeol :Aynen öyle
D.o:çarpıldım resmen.
Suga:yavaş gelin.
Chen: pardon
Onlar konuşmalarına devam ederken Sunhee'nin telefonu çaldı. Seslendim ve geldi geldiğinde telefonu alıp açtı ve birisiyle konuştu. Sonra ise çıkmam gerek diyerek aceleyle evden çıktı. Bu kadar önemli ne olabilirdiki acaba?
Sunhee'den
Telefonum çaldığında Jungkook bana seslendi ve telefonu verdi. Arayan kişinin kim olduğunu bilmiyordum. Açtım. Ve sesi erkek sesine benziyordu ama genç bir sesi vardı. Benim dışarı çıkmamı ve kapının önündeki kutuyu almamı istedi bende meraklı olduğum için aceleyle evden çıktım. Ve kapının önündeki kutuyu aldım. Kutu biraz ağırdı. Ama taşıyabilirdim. En sonunda eve girdiğimde Baekhyun gelip yardım etti ve kutuyu salona kadar taşıdı. Hepsi bana meraklı gözlerle bakıyordu. Kutuyu açtım ve üstünde bir mektup vardı ve üstünde yazan şuydu:seni seven biri yazıyordu. Mektupu açtım. İçinde şunlar yazıyordu: Selam eğer bu kutunun içindekileri alırsan beni çok mutlu edersin ve eğer benimle irtibata geçersen ya da geçmek istersen diye sana numaramı yazıyorum(numarayı görür ve telefonuna kaydeder Sunhee)
Kutunun içindekilere bakmak istediğim için biraz daha eşeledim. Ve kalpli kocaman bir kutu buldum kutuda ise kocaman harflerle ve korece seni seviyorum yazıyordu. Anlaşılan o ki benim yüzümden fanboylar artacak kkkk. Kutunun içinden makyaj malzemeleri ve bir kaç kıyafet vardı. Jungkook a baktım sinirli gözüküyordu. Kafamı çevirdim en sonunda kutunun içinde bir ayıcık buldum ve üzerinde yazan şey benimle sevgili olur musun? Seni çoooooooooook seviyorum 😍😍😍😍
Yazıyordu. Exo gitti ve üyeler kendi odalarına girmişlerdi bende tam odama gitmek üzereydim ki birinin elini kolumda hissettim bu kişi Jimin idi. Ve ona sen ne iş? Bakışı attım. O da bana döndü ve dedi ki
Jimin:bak jungkook â nasıl da üzgün bunların hepsi senin suçun bu gruba asla girmemeliydin.
Dedi. Bende dediği sözler karşısında şoka döndüm. Ve evden şunları giyip çıktım

8.Üye [JJK] | Tamamlandı |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin