27.BÖLÜM (FİNAL)

509 14 7
                                    

SABAH
Kalktım ve hemen üzerime montumu giyip şirketten çıktım dün şirkette kaldığım için burdaydım hatırlıyorsunuzdur eminim.
Şirketten çıktığımda yolda yürürken aniden telfonu çaldı Taehyung arıyordu ve açtım.
Taehyung:Sunhee çabuk eve gel j-jun-jungkook v-v-vuruldu.
Sunhee:Ne nasıl hemen geliyorum eve beni bekleyin.
Ahhh bu gerçek olamaz en kötü kabusum gerçek mi oldu şu anda ahh eve geldim o kadar hızlı koştum  ki ne ara geldim ben bile hatırlamıyorum.
Kapıyı hızlıca yumruklamaya başladım bir yandan da akan gözyaşlarımı elimin tersiyle siliyorum  jungkook'un adını sayıklıyorum bir yandan da bu gerçek olamaz...
Benim bir tanem ölemez  ona bir şey olamaz..
Buna izin veremem...
Benim umudum, sevdiğim,değer verdiğim, aşkım birtanem ölemez,ona , ona bir şey olamaz.
Kapının hızla açılmasıyla içeri daldım jungkook yerde yatıyordu hemen yanına koştum çantayı ben bile nereye fırlattığımı bilmiyorum telefon desen yolda düşürdüm  jungkook 'ün vurulduğunu söyleyince Taehyung.
Sunhee: jungkook lütfen lütfen beni bırakma ben sensiz yapamam ben sensiz bir hiçim sen benim nefesim olmuşken ben şimdi nasıl yaşayacağım lütfen yalvarıyorum sana geri dön lütfen.
Gözyaşlarım firar etmişti artık ne kadar  tutmaya çalışsam bile olmadı gözlerimi kapatıp Jungkook 'un göğsüne başımı yasladım ama hala ağlamam devam ediyordu gömleğinde olan kan lekesi beni benden alırken sadece bunun bir kabus olmasını  diliyordun tâ ki  Taehyung 'un sesini duyana kadar.
Taehyung:doğum günün kutlu olsu~n.
Ne yani bunların hepsi bir oyun muydu diye geçirdim içimden  doğru ya  bugün benim doğum günüm ahh bunlar deli edecek beni ,ben bunları düşünürken jungkook bir anda  bana seslendi bende hemen gözyaşlarımı silip bir gün bile olsa özlediğim dudaklarını eğilerek kendi dudaklarımla buluşturdum. Herkes bizi alkışlarken  ben sadece Jungkook,'un doyamadığım dudaklarını  sömürmekle  meşguldüm.
Dudaklarından zor da olsa ayrılıp ona şunları  söyledim
Sunhee :Çok  kötüsünüz ben sen öldün sandım jungkook ne kadar acımazızsın ama emin ol ki ben daha da acımasız olucam.
Diyerek tekrar dudaklarına kapandım ve dudaklarını hafiften hafiften ısırarak inlemesini sağlıyorum neden bilmem ama hoşuma gidiyor hep o mu beni böyle öpecek ama bende haklıyım.
Namjoon:öhöm öhöm
Namjoon oppanin sahte öksürük sesiyle jungkook'un dudaklarından ayrıldım  ve hemen ayağa kalkıp onların başına dikildim. Ve şunları söyledim.
Sunhee:park jimin bir hafta  boyunca odamdaki tuvaleti temizlemekten sorumlusun, kim Taehyung bir hafta boyunca menajerim  olacaksın yapacagin tek iş bu ama emin ol ki çok yoğrulacaksın yani bir menejerden ziyade tıpkı bir köle  gibi olacaksın, Namjoon oppa çalışma odamdaki kağıtları ve çöpleri sen temizleyeceksin,jin oppa bir hafta boyunca bana en güzel ve en pahalı yemekleri pişireceksin, Suga oppa senin bir şey yapmana gerek yok şarkı yazmaya devam etsen bu bana yeter,j-hope oppa sen de dans pistini temizleyeceksin veee jeon jungkook öncelikle beni korkuttuğun  için benimle bu hafta boyunca aynı yatakta yatamayacaksın  sonrasında üzerine ketçap döküp de kan görünümü verdiğin için bu hafta boyunca sen beni  öpemezsin ama ben seni istediğim zaman öperim  ve beni ağlattığın için de bana telefon borçlusun,Taehyung bana senin vurulduğunu  söyleyince telefon gitti  ve son olarak pastayı  sadece ben yiyeceğim şimdi anlaştık mı?
Dedim herkes gözlerini pörtletmiş bana bakıyor Suga oppa hariç çünkü ona herhangi bir ceza vermedim neden bilmiyorum ama içimden öyle  geldi.
Herkes hep bir ağızdan "anlaşıldı"deyince hemen mutfaktan getirdikleri pastayı alıp yemeye başladım tadı ne kadar güzel yaa ayy jin oppa öyle bir bakıyor ki gözlerimin içine kıyamadım.
Sunhee: oppa hadi gel sende ye dayanamadım masum hallerine
Deyip jin oppayı elimle cagirdim.
Jungkook:O masumsa ben ne olayım
Sunhee:adam ol jungkook ,adam ol bir daha da beni kandırmayı aklından bile geçirme.

                                                                                                                             --The End--

8.Üye [JJK] | Tamamlandı |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin