16.BÖLÜM

612 21 6
                                    

SABAH
Kalktım ama yanimda jungkook vardı gitmedi akşam göndermeye çalıştım ama yok illa yanimda yatcak en son dayanamadım ve yattı  neyse ben de banyoya gidip rutin işlerimi halledeyim bari sonra kahvaltı hazırlarım dedim ve kıyafetlerimi giyerek odadan çıktım üzerime ise şunları giydim:

SABAH Kalktım ama yanimda jungkook vardı gitmedi akşam göndermeye çalıştım ama yok illa yanimda yatcak en son dayanamadım ve yattı  neyse ben de banyoya gidip rutin işlerimi halledeyim bari sonra kahvaltı hazırlarım dedim ve kıyafetlerimi giyerek ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunu giydim ve altına beyaz bağcıklı mid cut bir ayakkabı giyerek banyoya gittim ve sade bir makyaj yaptım ama benim bakış acımdan sade size göre bilemem yaptığım makyaj şuydu:

Evet benim için sade bir makyaj bu ve benim sade makyajım buysa eminim sizin yüzünüze surdukleriniz arasında badana boyası gibi kalır diye düşünürken aşağıya inip kahvaltı hazırlamak aklıma geldi ve hemen banyodan çıkıp jungkook ''un uyanmamasina ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet benim için sade bir makyaj bu ve benim sade makyajım buysa eminim sizin yüzünüze surdukleriniz arasında badana boyası gibi kalır diye düşünürken aşağıya inip kahvaltı hazırlamak aklıma geldi ve hemen banyodan çıkıp jungkook ''un uyanmamasina  dikkat ederek parmak uçlarımda usulca çıkıyordum odadan ve sonunda aşağıya inmeyi başarabildim hemen kahvaltıyı hazırlamalıyım yoksa jin oppa kalkarsa ne olur siz düşünün artık ben düşünemem çünkü  en son kahvaltıyı yetistiremedigimde polisi aramıştı ahh o günler...
Kahvaltıyı hazırladım ve herkesi aşağıya cagirdim teker teker geliyorlardı ve sonunda masaya oturdular.
Sunhee:benim bugün bir işim var o yuzden birazdan çıkacağım
Suga:neymiş o iş kız mı olacak yanında yoksa erkek mi diyerek suratıma  baktı.bende ona alayla cevap verdim...
Sunhee:yaşlılar yurduna isminizi yazdırmaya gitmem gerek oppa.
Suga:ne!!?
Sunhee:şaka yaptım şaka pratik yapmaya gidicem sonra da alışverişe giderim belki chanyeol oppayla
Jungkook-suga:chanyeol ne alaka?
Sunhee:zevki çok güzel oppa.
Jungkook:sen nerden biliyorsun sevgilim chanyeol'un  zevkinin güzel olduğunu hem ayrıca hiç güzel değil bence birlikte gidelim.
Sunhee:kıskandın mı  aşkım  sen?
Dedim tatlı bir ses tonuyla o da cevap vermeden yemeğe devam ederken tamam o zaman ben sana mesaj atarım birlikte gidebiliriz dedim ve o da kafa sallayarak yetindi çünkü konuşsaydi ağzına tıktığı yemekler dokulecekti. Ben onun bu hâline gülerken PD'den mesaj gelmişti
Mesajda
Pd:şirkete gelmen gerek pratik ve konser hakkında konuşacağız.
Sunhee:tamam ne zaman gelmeliyim?
Pd:müsait olduğun zaman ancak bugün gelmeye çalış aksi taktirde prova için zorlanirsin.
Demişti ben ise ona olumlu cevap vererek kapattım ve pd'in yanina gitmek için kapıya yoneldigim  sırada
Suga:nereye?
Sunhee:pd çağırdı oppa gelmemi söyledi o yuzden çıkıyorum eğer işim uzun sürmezse 1-2 saate gelirim bye bye .
Suga:geç kalma b'ye bye .
Jungkook:b'ye b'ye birtanem.
Sunhee:sanada hayatım
Dedim ve kapıdan çıktım bu sefer arabayla gidecektim.ve arabaya binip sürmeye başladım ama aklıma sürekli satılan ev geliyor satmış miydi acaba mert offf mert seni bulduğum yerde öldüreceğim.
Şirkete geldim ve pd'in  odasına  geçtim.bana söyledikleri şunlardı jungkook ile bir tane klibimiz çıkacakmış bunun sebebi ise bts grubundan çok exo ile ilgili haber çıkarıyorlarmış benim hakkımda bu yuzden de bts grubundan bir üyenin benimle klip yapması gerekiyormus ve en uygun ve en yakın olarak jungkook ile beni görmüş çok hoşuma gitmişti ve hemen jungkook'a alışverişe çıkabiliriz ben eve geliyorum diyip kapattım ve sonunda eve gelebildim. Jungkook'un  boynuna sarılıp hafif geri ittim ve o anki heyecanla jungkook'un dudakları ile kendı aramda ki mesafeyi kapattım.ve o da beni öpmeye başladı en sonda diğerlerinin cümlesi bizi birbirimizden ayırdı...
Rm:bizde sapız
Suga:saptan da beteriz şunu önümüzde yapmayı kesin lutfen
Dedi ve bende jungkook'u kendimden ayırdım ve olanları ona anlattım o ise su anda yakinlasabilecegimiz bir şarkı seçmekle meşguldü iyiki şarkıyı kendimiz seçecektik.jungkook'un yanına oturdum ve hazırlanmasını söyledim ve aşağı geldiğinde  şaşırdım çok yakışıklıydı aman allahım oh my gush dedim bir anda ve herkes bana bakıyordu jungkook ile çıktık artık evden ve alış-veriş merkezine geldik ilk önce gucciye  gitmiştik benim ısrarlarım sayesinde ve begendigin bir tek ayakkabi vardı onu denedim ve aldım çok güzeldi. Diger mağazaları da dolaştık ve çok yoruldugumuz için eve gidip uyumaya karar verdim.
Eve gittik ve aynen dediğimiz gibi kollarımızı birbirimize sararak uyumak için gözlerimizi kapattık ama ben bur türlü uyuyamıyorum  ve en sonunda neden olduğunu anladım ve gözümden bir yaş düştü jungkook  bunu hissedince iki elini de benim yanaklarimin arasına  aldı ve telaşla ne olduğunu sorunca ona anlatmaya başladım ama ağlamama engel olamıyordum.ve en sonunda sustum.
Jungkook'tan
Üzerinde bir yaş hissetmekle ona döndüğümde ağladığını fark ettim ve telaşla yanaklarını iki elimin arasına alarak ne olduğunu sordum.o ise anlattı sorun satılan evmis  ve onu biraz  daha kendime çekerek aglamaması için teselli ettim ve en sonunda başarmıştım ağlaması durdu.
Sunhee'den
Ayy neden bir anda bu kadar duygusallastim ki başkalarını da istemsizce üzmek benim kalbimi kırıyordu ama uyku beni kollarının arasına aldı ve bende uyku ya daldım jungkook'un  kokusunu içime  çeke çeke.
Ağlasam sesimi duyar mısınız?
Mısralarımda
Dokunabilir misiniz?
Gözyaşlarıma  ellerinizle
Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel,
Kelimelerinse  kifayetsiz olduğunu
Bu derde düşmeden önce
Bir yer var;biliyorum;
Her şeyi söylemek mümkün;
Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum;
Anlatamıyorum.

bu düşüncelere  dalmıştım ve Orhan Veli adli yazarı önceden hep şiirlerini okuduğumdan genelde hep akşamları beynimde bu şiir vurgulanirdi bana zorluk çekenleri anımsatıyordu  ama bir yandan  düşününce benim için zorluklar bir yere oturup üzülmekle ağlamak için değil onlar güçlenip tekrar ayağa kalkmak için varlardı  ve gerisi karanlık...
.
.
.
.
.
.
.
Evet arkadaşlar hepinize merhaba bölümü uzun tutmaya çalıştım ama şarjım çok az özür dilerim sizleri seviyorum  bye bye 😘😘😘😘😘😘😘

Not today'i çok sevdiğim için koydum neyse bye bye 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩😘😘😘😘😘😘😘😘😎

8.Üye [JJK] | Tamamlandı |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin