Ta książka będzie opowiadać o historii życia Scarlett. Która miała niełatwe dzieciństwo, lecz pomimo bólu żyła dalej i przekazywała szczęście innym. Zawsze nie pokazywała smutku i złości bo, uważała te uczucia za ni niepotrzebne i okropne. Ale przekonała się, że gdy ich nie będzie okazywała może tym zranić swoich bliskich . Pewnego dnia spotkało ją wielkie smutne zdarzenie po którym, było jej trudno dojść do siebie. Po tym zdarzeniu zaczęła zastanawiać się czy nie zacząć się samokaleczać i czy nie popełnić samobójstwa. Już kilka razy próbowała zrobić sobie krzywdę, ale za każdym razem ratował ją od tego Aron, jej najlepszy przyjaciej z którym znała się od dzieciństwa. Poznali się wtedy gdy Scarlett miała 7 lat, a Aron 9. Jak już po pewnym czasie doszła do siebie, zrozumiała swoje złe postępowanie i jak tym krzywdziła najbardziej Arona. Po kilku tygodniach gdy do jej klasy doszedł nowy chłopak poczuła ze on jej się podoba. A gdy zostali parą wszystko było jak z bajki ale po miesiącu zaczeło się wszystko zmieniać na negatywne. A potym odkryła coś niesamowitegovco odmieniło jej życie.
Chce powiedzieć że zachęcam do przeczytania tej książki bo ona opowiada o niełatwych sprawach życiowych. Uczy ona nas napewno tego by się nigdy nie poddawać i pomimo przeszkód żyć dalej. Nie myślmy nigdy negatywnie tylko pozytywnie, bo nie możemy tak łatwo przekreślać swojego życia. Dlatego bo najczęściej uważamy że nasze istnienie nikogo nie interesuje, a prawda jest inna tylko tak się najlepiej pocieszać, że nasze istnienie kogoś obchodzi i mu na nas zależy. Świat także nas uczy by być twardymi ludźmi, a najczęściej cierpią na świecie osoby bardzo delikatne.Najczęściej miłość bywa okrutna i myślimy przez to o złych rzeczach, ale najlepiej mieć przy sobie osobe bardzo zaufaną ktora nas wesprze w każdym momencie. Mam nadzieję że ta książka wam coś ważnego do życia przekażę i nie bedziecie musieli sami sprawdzać na swojej skórze.
CZYTASZ
Jak ogień i woda
FantasyZapraszam do przeczytania ksiazki opisuje ona historie zycia doroslego i dziecka ktore nie zawsze jest jak z bajki.