Boş bir sokak. Karanlık. Leş gibi kokan. Tek bir lamba ile aydınlatılnış bir cehennem.
Gerçi burada ne yaptığımdan en ufak bir fikrim bile yoktu. Sadece duyduklarımı hazmedemeyip olduğum yerde kalmıştım.
Saatler geçmişti belki de o çocukların gidişinden. Onlara göre ben gereksiz bir insanmışım. Kendimi fark ettirmeye çalışan bir züppe, işe yaramaz bir et parçası...
Belki de haklıydılar. Belki de insanlar ne kadar bana iyi davransalar da benden nefret ediyorlardı. Bunu bilemezdim.
Şu an ise bunları düşünerek yere oturmuş ağlıyordum. Belki de sokaktaki tek başına yanmak için yaşam mücadelesi veren o sokak lambasından daha çaresizdim.
Sanırım daha fazla burada durmamalıydım. Buranın havası bana iyi gelmiyordu.
Yavaşça ayağa kalktım ve ilerleyerek sokağın diğer bir ucuna fırlattıkları çantamı aldım.
Bir süre yürüdükten sonra evimin tanıdık sokaklarına girince kolayca evime ulaşmıştım.
Dış kapıyı yavaşça kapatarak eve girdim. Babam uyuyor olabilirdi. Annem ise zaten hastanede nöbetçiydi ve bu saatte eve gelemezdi.
Bir an önce uyumak istiyordum fakat ağlamadan da duramıyordum.
Merdivenleri ikişerli çıkarak hızla odama çıktım ve kapıyı kapattığım gibi yatağa attım kendimi.
Ne kadar kıyafetlerimin kirli olduğunu ve annem beni sabah bu şekilde görürse öldüreceğini bilsem de umursamadım. Umursayamadım.
O sırada telefonuma gelen bildirim sesiyle irkildim. Gecenin bu saatinde kim bana mesaj atsın ki?
Bildirim çubuğunu açıp instagrama girdim. Tanımadığım biriydi her zamanki gibi. Fakat yazdığı şeyler onun beni tanıdığını gösteriyordu.
wwidehandsome: hey taetae
wwidehandsome: ağlama.
wwidehandsome: o beyinleri götlerinde olan gereksiz varlıkların sana dediği şeyleri umursama.
wwidehandsome: söyledikleri her şey yalan.
wwidehandsome: bu hayatta senin kadar mükemmel bir insan olamadıkları için onların sinirlerini bozuyorsun.
wwidehandsome: onlar hiçkimse.
wwidehandsome: ama sen mükemmelsin.
wwidehandsome: şimdi ballı, tarçınlı sütünü iç ve uyu
Görüldü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stalker | •taejin• #Wattys2019
Fanfictionwwidehandsome: hey taetae wwidehandsome: ağlama. wwidehandsome: o beyinleri götlerinde olan gereksiz varlıkların sana dediği şeyleri umursama. wwidehandsome: söyledikleri her şey yalan. wwidehandsome: bu hayatta senin kadar mükemmel bir insan olama...