Seokjin'den...
wwidehandsome: siktir
tae hemen bana konum atıyorsun ve geliyorum
vhyungkim: onunla uğraşamam şu an
wwidehandsome: ne demek uğraşamam?!
neredesin söyle hemen!
vhungkim: benim evime gelmeden önce sokaklar var ya
oradayım
zaten sadece sokakta ben ve o adam var
geliyorsan lütfen acele et çünkü yaklaştı
---------------------------------------------------------
Telefonumu yatağın üstüne fırlatarak hızla giyinmeye başladım. Son olarak da Tae kim olduğumu fark etmesin diye siyah maskemi taktım. Balenciaga ayakkabılarımı da giydikten sonra evin kapısını yavaşça kapattım.
Jungkook Bey'i(!) uyandırmak istemezdim.
Telefonumu da pantolonumun cebine sıkıştırarak Tae'nin evine doğru depar attım.
Aklıma bugün olanlar geliyordu aynı zamanda.
Flashback
Şirket binasının biraz ilerisindeki kafede oturmuş sinirle soğumuş olan tarçınlı çayımı içiyordum.
Sinirli olmanın sebebi ise karşımda oturan şahsiyetti.
"Uzun zaman oldu Jin."
Cevap vermedim. Suratına bakmaya dahi iğrendiğim bir insana(!) cevap vermek istemezdim doğrusu.
Bir süre suratıma baktıktan sonra derin bir nefes aldı.
"Görmeyeli değişmişsin. Boyun uzamış, kilo vermişsin, kas yapmışsın. Özellikle de gözlüklerinden kurtulmuşsun."
Dedi gülümseyerek. Konuyu eskiye getirince ister istemez konuşma isteği doğmuştu içimde.
"Hah! Gerçekten buraya bunları söylemek için mi geldin? İlgi alanına uymadığımı söylüyordun hani? Laflarını ne kadar da çabuk unuttun?"
Çayımdan bir yudum aldım ve bu sefer ben ona dik dik bakmaya başladım.
Gözlerini sıkıca yumdu ve birkaç saniye sonra yeniden açtı.
"Bak her erkeğin kendi isteklerini karşılayacak birine ihtiyacı vardır. Ve maalesef ki benim için bunu karşılayamıyordun. Bu ilişkiyi bu yüzden bitirdim ben."
Devam etti.
"Fakat pişmanım. Şu an senden ikinci bir şans istiyorum. Her şeye yeniden başlayalım. Ne dersin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stalker | •taejin• #Wattys2019
Fanfictionwwidehandsome: hey taetae wwidehandsome: ağlama. wwidehandsome: o beyinleri götlerinde olan gereksiz varlıkların sana dediği şeyleri umursama. wwidehandsome: söyledikleri her şey yalan. wwidehandsome: bu hayatta senin kadar mükemmel bir insan olama...