Introducere

12 2 0
                                    

      Eu sunt Emily.O fata rebelă care își trăiește viața din plin.Am unele remușcări din copilărie ,dar am reusit sa trec peste.Acum o vom lua cu începutul.Acum 2 ani am cunoscut un băiat drăguț.Țin minte si acum cum a fost când ne am intalnit prima oară.
    Eram in sala de examene unde tocmai ce predasem testul de admitere la facultatea de teatru.Destinul meu era in functie de acea testare.De cand eram mica am avut un vis sa devin  actrita si sa fiu faimoasă,dar pana atunci mai era.Dupa ce s a terminat testul am ieșit din sală și grăbită să ajung acasă am dat peste un băiat.Era cel mai ciudat sentiment pe care l am avut vreodată.Mi am cerut scuze, apoi el m a intrebat cum ma numesc.M am prezentat apoi am aflat ca numele lui era Nickolas.Vi-l pot descrie in cateva cuvinte:înalt, părul blond ca razele soarelui,ochii albastri ca oceanul,fața simpatică și niște haine super fashion. M a întrebat unde locuiesc și am aflat că suntem vecini.M a dus el acasă cu mașina timp in care ne-am dat numerele de telefon.Cand am ajuns i am mulțumit, apoi am plecat imbujorata.Toata ziua m am gandit numai la el.Pur si simplu imi plăcea de el.La ora 18 am primit mesaj de la el.M a intrebat daca vreau sa iesim la un suc.Eram cam pe gânduri,dar am acceptat.M am aranjat apoi la ora 18 am iesit împreună.Seara aceea a fost de vis.Era limpede că si lui îi plăcea de mine.Nu o sa stau sa va povestesc fiecare întâmplare din viata mea ,pentru că v aș plictisi.Dar doar ca sa stiti acum suntem iubiți si ne trăim viața din plin cum am mai spus.Am fost admisă la facultate luând nota maxima ,iar acum cteva zile tocmai ce am scos un nou film.Orasul in care stau eu si cu Nick este Lyon(Franța).

    (Am spus destul în acest capitol așa că am să postez în maxim 5 zile următorul capitol care va fi mai interesant și mai puțin plictisitor. Scuzați mă dacă am facut greșeli de ortografie)

 Secretul lui Emily Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum