Misiunea începe cu adevarat

16 2 0
                                    

    Am ajuns in Londra.La început am crezut ca este un oras foarte frumos,dar dupa ce m am obijnuit nu a mai fost la fel.Persoanele de aici nu sunt tocmai prietenoase.Strazile sunt lungi si peste tot vezi blocuri.Mi am cumparat un apartament unde sa locuiesc.Încerc să îmi îndeplinesc misiunea.Sa va spun un mic secret-Acum 10 ani mama mea a murit intr un accident de mașină.Jumatate din misiunea mea este sa aflu unde s a intamplat accidentul si din ce motiv.Nu cred ca pur si simplu mama a tras ca desteapta de volan și a intrat în parapet.Mai mult nu ma spun.Astazi am mers la spitalul unde a murit mama pt a vedea ce lovituri sau diagnostice a avut.Am intrebat o asistentă cere se ocupa cu dosarele a întregului spital.Am rugat o sa îmi dea dosarul mamei mele.Cand am vazut a 3 a parte am rămas mască.Nu imi venea sa cred....În urma cu 3-4 ani mama a fost diagnosticat cu cancer.Ea oricum trebuia sa moara peste 2 luni.Aveam un miliard de întrebări.De ce nu mi-a zis nimic?Am citit in continuare si am vazut in dosar ca la responsabil/ă era trecuta o femeie Sabrina Carson.Aveam si nr.de telefon.Am facut poza la tot ce am vazut.Acum eram revoltată pe tata.Eram sigura va el știa totul si nu mi a zis nimic dintre toate informatiile acestea.Am decis să merg la el.Statea singur in sudul Angliei.Mi am luat masina si am pornit la drum.Am făcut în jur de 4 ore pana la el.Nu am vrut să vorbim la telefon.Cand am ajuns ma întâmpinat ca un tată.Am vrut să vorbesc cu el pentru a afla dacă a stiut de toate chestiile scrise in dosar.El mi-a recunoscut că nu știa nimic din toate acele lucruri.Acum amândoi ne gândeam de ce mama nu ne a spus nimic.El o cunoștea pe femeia aceea, dar nu mi a dat multe informații.Am stat în jur de o luna la el.
    În orașul acela a făcut mama a făcut ,,accidentul''.Am mers în locul acela.Am privit cu atentie totul.Am văzut o țigară afumată cate am luat o drept mostra.(Sincera sa fiu nu stiu de ce)Apoi am băgat capul in masina făcută praf,iar avolobam simțit un miros vag de alcol.Sunt sigura ca mama ura alcoolul.Nu se împăca deloc cu el.
    Oare ce se întâmplase atunci?Asta o voi spune in capitolele următoare.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 12, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

 Secretul lui Emily Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum