În seara aceasta am primit un rol imens de memorat.O sa îmi ia ceva sa l memorez...După ce am ajuns acasă am făcut ceva de mâncare apoi am luat cina cu Nick.Am vrut să ne relaxam puțin.Ne am uitat la un film lung in jur de 3 ore jumătate.Dupa ce s a terminat filmul ne-am urcat in pat sa ne culcăm.Ambii am avut o zi grea.Am uitat sa va spun ce varsta am ,nu ca ar fi ceva important.Eu am 23 de ani ,iar Nickolas 26.Seara am avut un coșmar îngrozitor.Eram decisă să îmi schimb viața 99 la suta.Să las in spate trecutul si sa îmi construiesc un viitor nou.Imi parea rau de Nickolas.Nu doream sa l fac sa sufere din cauza mea.Nu i am povestit nimic dar i am spus că vreau să mi schimb identitatea.Să plec din țară și să nu mai aud de ea.M a intrebat ce am pățit ,dar nu i am spus.Din acea clipă am promis ca ce am făcut în copilărie să rămâne secret pentru toată lumea.Mi a spus că are încredere în mine.I am promis ca ma voi intoarce peste ceva timp.Ne am despărțit greu de tot ,dar ne am promis ca vom rămâne împreună pana la sfarsitul vietii.(Nu am vrut să l implic si pe el.Trebuia să plece din orașul lui natal de unde avea toate amintirile frumoase petrecute.Îl iubesc și de aceea vom ține legătura)
Cu inima franta,dar decisă de ceea ce ma asteapta am plecat in Londra.Era departe de Franța ceea ce ma ajuta într un fel.Mi am schimbat identitatea și locul de munca.Acum sunt într o misiune importanta pe care trebuie sa o îndeplinesc.Pentru a nu va lasa in suspans va dau un mic indiciu un rau făcut în copilărie pe care incerc sa l uit si sa ma schimb moral,dar aceasta nu este misiunea completa.
Am vorbit cu Nick.Imi era foarte dor de el.I am promis ca dupa ce imi voi îndeplini misiunea ne vom revedea.
I am povestit puțin din ceea ce mi se întâmplase si m a inteles.
CITEȘTI
Secretul lui Emily
ActionUn iubit superb.O vilă uriașă.Un post bun. Atunci ce anume o face pe Emily sa se trezească într-o dimineață si sa-si schimbe radical destinul,plecând de acasă și lăsând în urmă tot ce a obținut?într-o Londra mai mult ostilă decât prietenoasă,cu un...