Werewolf house

103 13 2
                                    

harrys pov

οι γλωσσεσ μασ επαιζαν το δικο τουσ παιχνιδι οταν κατι μασ αρπαξε ! δυνατο μπορω να πω! ακουω 2 πυροβολισμουσ και μετα εγιναν ολα μαυρα! 

μολισ ανοιξα τα ματια μου με ποναγε το κεφαλι μου παρα πολυ απο τον πυροβολισμο και η Ωριαννα μολισ ειχε ανοιξει και αυτη τα ματια τησ !

Ω- που ειμαστε?

Χ- ......

Ω- ΧΑΡΡΥ ΣΟΥ ΜΙΛΑΩΩ!!

Χ- ΜΑΣ ΠΙΑΣΑΝΕ ΩΡΙΑΝΝΑ! 

Ω- ποιοι? -- ειπε με πιο ηρεμο τονο.

ξαφνικα πριν προλαβω να μιλησω μπαινει καποιοσ μεσαα!

??- βρε βρε βρε .... μα δεν ειστε τελειο ζευγαρι?

μισο λεπτο! αυτη η φατσα μου ειναι γνωστη ! τον ξερω αυτον! ειναι ο αρχηγοσ των λυκανθρωπων! αυτοσ που μασ ειχε πιασει και παλια στα εδαφη του αλλα μασ εδωσε μια ευκαιρια και μασ ειπε να μην το ξανακανουμε! μονο που τοτε ημουν με την Eve και οχι με την ωριαννα! αυτοσ θα νμζει οτι ειναι η Eve ! τι θα κανω???

Χ- Σαμ το ξερω οτι εισαι νευριασμενοσ αλλα εγινε πριν χρονια ποιοσ να τα θυμαται τωρα αυτα! τι λεσ για μια καινουργια αρχη? χα?

Σ(αμ)- σασ εδωσα μια ευκαιρια πριν χρονια ! δεν εχετε αλλη!  ουτε εσυ ουτε η eve ! κανεισ σασ! 

κανω ενα νοημα στην eve εεεε... στην ωριαννα και ευχομαι να το πιασει! αλλα αποτι φαινετε το καταλαβε! ευτυχωσ!

Χ- ωραια! ασε την eve να φυγει και κανε οτι θελεισ με εμενα! απλα αστην να φυγει!

Σ- ποσο φαινεται οτι νοιαζεσαι για εκεινη χαρρυ! Πολυ λυπαμαι που θα την δεισ να πεθαινει και μετα θα ερθει η σειρα σου!

Ω- χαρρυ τι θα κανουμε???

Σ- τιποτα δεν θα κανετε! παω να φερω το παλουκι και ερχομαι!

~~περιμενοντασ~~

κατι μπηκε απο το παραθυρο! μισο λεπτο! EVE?????ραφαελα??

E- χαρρυ δεν εχουμε πολυ χρονο! 

ειπε και με φιλησε! δεν το πιστευω!η EVE ειναι ζωντανη!

Χ- εισαι ΖΩΝΤΑΝΗ!

Ε-οχι για πολυ ακομα!

Χ- τ...τι εννοεισ?

Ε- ασε τα λογια χαρρυ τωρα!

ειπε καθωσ με ξεληνε! καταφερα να απελευθερωθω! αλλα η ωριαννα?

Ω- χελοοοοο ειμαι και γω εδω !

αρχισε να ξεληνει και την ωριαννα αλλα ακουσαμε βηματα! ερχεται ο σαμ! 

Χ- γρηγορα δεν προλαβαινουμε! 

ξαφνικα ανοιγει η πορτα!

Σ- μα τι στο καλο?? πωσ δραπετεψε ο χαρρυ ! σαφησε μονη??? ουαου εκπκλησομαι Eve !

??- κανε οτι ειναι να κανεισ γρηγορα σαμ!

Σ- χμ αντιο !

ειπε και τησ εχωσε ενα παλουκι στην καρδιΑ!! 

~3 λεπτα πριν~

αρχισε να ξεληνει και την ωριαννα αλλα ακουσαμε βηματα! ερχεται ο σαμ! πρεπει να κανουμε κατι γρηγορα! 

E- ξερω τι να κανω εσεισ φυγετε τωρα!!!! ΓΡΗΓΟΡΑ!!!

Χ- μα eve δεν μπορω να σε αφησω εδω περα μονη σου! δεν μπορω να σε αφησω να σκοτωθεισ! σε παρακαλω!

Ε- χαρρυ ΕΙΠΑ ΓΡΗΓΟΡΑ! 

Η ραφαελα μασ τραβηξε και τουσ δυο εξω απο κει και ξαφνικα ανοιγει η πορτα!

Σ- μα τι στο καλο?? πωσ δραπετεψε ο χαρρυ ! σαφησε μονη??? ουαου εκπκλησομαι Eve !

Ε- κανε οτι ειναι να κανεισ γρηγορα σαμ!

Σ- χμ αντιο !

ειπε και τησ εχωσε ενα παλουκι στην καρδιΑ!! 

εγω κοιτουσα με γουρλωμενα ματια ετοιμα να δακρυσουν καθωσ πηγα να φωναξω αλλα η ωριαννα με σταματησε! γιατι να πεθανει ??? ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ!!!! ΕΚΑΝΑ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΤΗΝ ΒΡΩ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΑΠΛΑ ΠΕΘΑΝΕ!!!!!!!

Χ- εσυ φταισ για ολα! αν δεν ησουν εσυ ωριαννα τιποτα απο ολα αυτα δεν θα ειχε συμβει! εσυ φταισ! ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ!

ειπα και την αφησα εκει και εκεινη με δακρυα στα ματια αλλα δεν με ενοιαχε ! ημουν τοσο νευριασμενoσ μαζι τησ που δεν με ενοιαζε τιποτα! εφυγα μακρια απο αυτουσ!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΤ ΓΙΑΥΤΟ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΧΑΡΕΙΤΕ! ΘΑ ΦΤΙΑΞΩ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΑΥΤΗ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΑΝ ΜΜΠΟΡΕΙΤΕ! ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ! ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ! ΚΑΝΤΕ ΚΟΜΕΝΤ ΚΑΙ ΑΣΤΕΡΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΠΛΖ! ΤΑ ΛΕΜΕ <3

into the unknown ( greek )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora