Ωριαννας ποβ
Αυτό που αντίκρισα ήταν ένα άδειο σπίτι χωρίς τίποτα μέσα , όλα τα έπιπλα έλειπαν και ήταν σαν να μην ζούσε κανεις εκεί για χρόνια ! Όλα τα ρολόγια είχαν σταματήσει 1 λεπτό πριν τα μεσάνυχτα ! Προσπάθησα να βρω τους γονείς μ αλλά τίποτα ! Μετά καμπάνα μου ήρθε στο Μυαλό το όνειρο π είδα εχτές ! Πάλι το ίδιο όνειρο περίεργο όνειρο με αυτό το όμορφο αγόρι π ποτέ μα ποτέ δεν είχα ξαναδεί στη ζωή μ! Άνοιξα το κινητό μ για να πάρω την μαμά μ και παρατήρησα οτι η ώρα είχε κολλήσει εκεί 1 λεπτό πριν τα μεσάνυχτα ! Προσπάθησα να πάρω την μαμά ή τον μπαμπά μ αλλά κανένας δν απαντούσε μ έλεγε το κινητό οτι αυτός ο αριθμός δν υπάρχει ! Μ φάνηκε παρά πλ περίεργο και αρχήσα να φοβάμαι υπερβολικά πολύ ! Αποφάσισα να βγω έξω να πάω στο σχολείο να βρω τον ζαυν και έτσι έκανα ! Μόλις βγήκα έξω όλα φαινοντουσαν φυσιολογικά αλλά συγχρόνως κάπως περίεργα ! Πήγα στο σχολείο και αναστέναξα ανακουφιστηκα μόλις τα ματιά μ αντίκρισαν αυτά του ζευν!! Έτρεξα στην αγκαλιά τ και αρχίσα να τ λέω !
Μόλις ομως προσπάθησα να του τα διηγηθώ κατι με σταμάτησε σαν να φρεναρε το μυαλό μ και στη στιγμή τα είχα ξεχάσει όλα !!
Ζ: τι ήταν αυτό π ήθελες να μ πεις μωρό μ;
Ω: ειλικρινά ζευν δν θυμάμαι ( πολύ περίεργο ...)
Ζ: καλά δν πρζ ! Τελικά θα έρθεις μαζί μου σμρ στον αγώνα ;;
Ω: ( ήθελα να τ πω οτι σμρ ειναι τα γενέθλια μ αλλά δν του το πα γιατί φοβήθηκα μήπως με ξανάπιασοτν οι πόνοι και σκέφτηκα οτι μάλλον η μοίρα θέλει να πάω τόσο πολύ σε αυτόν τον περίεργο αγώνα )
Ζ: μωρό μ μακους;;
Ω: ναι ... Τελικά θα έρθω !
Ζ: τέλεια !! ΠΑΜΕ;;•
Ω: τι; Τώρα ; Δν εχουμε σχολείο ;
Ζ: δν πρζ άστρο το σχολείο πάμε !
Ω: καλά οκ
*στον δρόμο*
Δν Μπορουσς να βγάλω από το μυαλό μ το όνειρο π βλέπω 2 συνεχόμενες βραδιές ! Αυτό το αγόρι ! Με μαγνητίσε ! Ναι το ξέρω οτι τον έχει φτιάξει η φαντασία μ αλλά φαινόταν τόσο αληθινό ! Έτσι όπως με κοιτούσε ! Με αυτό το πανέμορφο χαμόγελο ! Το ποιο χαρουμενο όνειρο ! Όλα γύρω μ φαίνονταν Τόσο παράξενα μα συγχρόνως αληθινά ! Λες και ... Λες και ... Μα από τις σκέψεις μ με έβγαλε ο ζευν ο οποίος με κοιτούσε παράξενα ! Εμ βέβαια αφού είμαι στον κόσμο μ !
Ζ: αγαπη μ αρχίζω και ανησυχώ τώρα τελευτσια κατι έχεις πάθει δν εισαι καλά ! Μήπως εισαι άρρωστη ; ( μου είπε τόσο γλυκά δίνοντας μ ένα φιλάκια στο στόμα πεταχτο)
Ω: δν ξέρω ...Η αλήθεια ειναι οτι ... Ζευν ; Ξέρεις τι ημερομηνία εχουμε σήμερα ;;
Ζ: φυσικά μωρό μ σήμερα εχουμε 14-2-14 ! Γιατί ;
Ω: μα σήμερα εχουμε 15 ! Τι μου λες ;
Ζ: όχι μωρό μ μάλλον θα μπέρδεψες τις ημερομηνίες ! Εδώ είμαστε φτάσαμε !
Ω: .......
Ζ: έλα πάμε !
* το στάδιο ήταν πολύ περίπλοκο αλλά μεγάλο ! Είχε κερκίδες για τους θεατές και πολλά άτομα να προετοιμάζονται για τον αγώνα. ! Αλλά .... Όχι δν μπορεί να συμβαίνει αυτό ! Αυτό εκεί ειναι το αγόρι ... Το αγόρι π είδα στο όνειρο μου ! Είμαι σίγουρη ! Αλλά ήταν τελείως διαφορετικός από το όνειρο μου κατι σαν .. Στο όνειρο μου ήταν χαρούμενος και με ένα χαμόγελο ως τα χείλη ! Αλλά εδώ .... Εδώ ήταν πολύ σκοτεινός ! Φαινόταν κλειστός χαρακτήρας και δν είδα ούτε ένα χαμόγελο! Ήταν συνέχεια με σκημενο το κεφάλι και δν μιλάμε πολύ ! Ξάφνικα έχασα τον Ζεύν από την οπτική μου εικόνα ! Μάλλον θα πήγε στο μπάνιο ! Αποφάσισα και εγω να πάω να μιλήσω σε αυτό το αγόρι το οποιΟ τώρα καθόταν μόνο του ! Όταν πήγα να τ μιλήσω και γύρισε να με κοιτάξει ξαφνικά ... Ένιωσα ένα χέρι στο στόμα μ και τα βλέφαρα μου έγιναν βαριά οσπου όλα γύρω μου πήραν την απόχρωση του μαύρου χρώματος και τότε ......
Σας υπόσχομαι θα βάλω όσο πιο γρήγορα μπορώ ! Πλζ κάντε κομεντ !! Φιλάκια !!
STAI LEGGENDO
into the unknown ( greek )
Fanfictioninto the unknown a story about a girl..a girl called orianna . This girl has a normal life until her birthday. Her 18 birthday. Her tragic day. A day that everything's gonna change ! but is this real? or everyhting that she lives after that day its...