Henüz on bir yaşıma geldiğim zaman bir kadın beni evine davet etti ismi ise Adela babamın çok yakın arkadaşı olduğunu söyledi bana ve bana bir kutu olduğunu söyledi.
Adela - "Bu kutu babandan kalan miras ve baban ipucu bile bırakmadı.
Agustin - "Nasıl bir kutu ? "
Adela - " Baban için çok önemli bir kutu bu "
Agustin - "Harita falan bırakmadı mı? "
Adela - " Harita bende var ama baban kendi emeğin ve çabanla bulmanı istedi."
Bu haberi dostlarım olan Adolph ve Adele'ye söylediğim zaman hepimiz çok heyecanlandık zengin olduğumuzu ve bir daha küçük şeylerle uğraşmayacağımızı söyledik. Her tarafı aradık babamın eski dostlarının ağızlarından tek tek laf almaya çalıştık ama ne yazık ki kimse tek kelime bile söylemedi bizlere ve ben o gün babamın insanların yanında değerinin ne kadar çok olduğunu ne kadar güzel dostluklar biriktirdiğini öğrenmiştim. Adolph kardeşine dönerek ;
Adolph - " Bu iş sandığımızdan kolay olmayacak."
Adele - " Ne kadar zor olduğu umrumda değil ben bu kötü hayattan kurtulmak istiyorum."
Benimle beraber her yeri arayan ve tek bir ipucu bulmak için canını bile verebilecek insanlar olduğunu anlamıştım. Adolph bize babasının atlarından bir tanesini getirip yolculuğun daha kısa sürmesini istedi. En az benim kadar meraklı oldukları belliydi zaten.
Tüm kasabayı gezdikten sonra bir sarhoşa rastladık ve babamın mezarını kazan kişi olduğunu öğrendik.Agustin - " Benim babam bulmam için bir kutu saklamış onun yerini biliyor musun?"
Sarhoş -" Biliyorum ama sadece bir ipucu verebilirim "
diyerek sanki tüylerimizi diken diken edecek bir mutluluk gelip çatmıştı gözlerimize.
Sarhoş adam bize Batesville'ye gitmemizi ve orda Chuck Dean'ı bulmamızı istedi . Bu haberi duyan Adolph babasının öbür atlarını hemen bulunduğumuz yere getirince Adele ile düşünmeye başladığımız an yolun sonunun güzel bi yere çıkacağını fark ettik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BABA MİRASI
Mystery / ThrillerMERHABA ! Benim adım Agustin Taylor. Amerika'da 1967 yılında Bayfield kasabasında dünyaya geldim henüz 9 yaşında annem ve babam ölmüştü. Bizim aile çok ta zengin bir aile değildi bildiğim kadarıyla. Babamın eski bir dostu olan Adele isimli bir kadın...