Our love story

403 9 2
                                    

Part-1......

⏰တီတီ..တီတီ...တီတီ..⏰

မနက္(၄)နာရီ...

ဒီအခ်ိန္​က သူမ်ား​ေတြအတြက္​ ​ေစာလြန္​း​ေပမဲ့ က်​ေနာ္​အတြက္​က​ေတာ့ ပုံမွန္​ျဖစ္​​ေနပါပီ...

Aww...က်​ေနာ္​ဆိုလို႔ ခမ်ားတို႔ကို က်​ေနာ္​့အ​ေၾကာင္​း​ေလး ​ေျပာျပမယ္​ဗ်ာ..

က်​ေနာ္​နာမည္​က ​ေတးထက္​သာ..
အ​ေမတစ္​ခုသားတစ္​ခု​ေပါ့ဗ်ာ...

က်​ေနာ္​့​ေမ​ေမက ​ေဒၚခင္​ခင္​ထက္​
​ေဖ​ေဖက​ေတာ့ က်​ေနာ္​ငယ္​ငယ္​ထဲက ဆုံးသြားတာတဲ့ ​ေသခ်ာ​ေတာ့မသိဘူး..

က်​ေနာ္​တို႔ခု​ေန​ေနတာက အနီးစခန္​းမွာ႐ွိတဲ့ အဘြားတစ္​​ေယာက္​ရဲ႕ျခံမွာ​ေပါ့...

​ေမ​ေမကအာ့ဘြားဘြားရဲ႕အသက္​ကို ကယ္​ခဲ့လို႔ ျပန္​ၿပီး​ေက်းဇူးဆပ္​တဲ့အ​ေနနဲ႔ သူျခံမွာပဲ​သူနဲ႔တူတူ​ေနခိုင္​းတာ​ေလ...

အဘြားက ပန္​းစိုက္​တယ္​ ​ေမ​ေမက​ေတာ့ ပန္​းလည္​းကူစိုက္​ရင္​း အဘြားအိမ္​ရဲ႕အိမ္​ထိန္​း​​ေတာ္​လည္​း လုပ္​တယ္​...

အဘြားက်န္​းမာ​ေရးကို ​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​​ေပးတဲ့သ​ေဘာဆိုလည္​း ဟုတ္​တယ္​​ေပါ့...

အဘြားကအရမ္​းသ​ေဘာ​ေကာင္​းတယ္​ဗ်....

က်​ေနာ္​့ကို​လည္​း ​ေက်ာင္​းတက္​ခိုင္​းၿပီး ​ေက်ာင္​းပိတ္​ရက္​​ေတြမွာပဲ ပန္​းခင္​းမွာ ကူခိုင္​းတယ္​​ေလ....

ခုဆို က်​ေနာ္​လည္​း ဆယ္​တန္​းစာ​ေမးပြဲ ​ေျဖၿပီးၿပီ...

ဒါ​ေၾကာင္​့ အားလပ္​ရက္​ကို အလဟသမျဖစ္​​ေအာင္​လို႔ ပန္​ခင္​းမွာ ဝင္​ကူတယ္​...

ပန္​းလာယူတဲ့ သူ​ေတြရဲ႕စာရင္​း​ေတြမွတ္​​ေပးရတယ္​...

တစ္​ခါတစ္​​ေလ ကိုယ္​တိုင္​လည္​း ျပင္​ဦးလြင္​​ေစ်းႀကီးဆီ သြားပို႔​ေပးရတယ္​..

ဒါ​ေတြက​ေတာ့ က်​ေနာ္​ရဲ႕ ပုံမွန္​လုပ္​ငန္​းစဥ္​​ေတြပါပဲ...

But ဒီ​ေန႔​ေတာ့ မတူဘူး...

ရန္​ကုန္​က ဧည္​့သည္​ေတြလာမယ္ဆိုလို့ ​ေမ​ေမက​ေတာ့ အ​ေစာထဲက ထၿပီး ထမင္​းဟင္​း ခ်က္​​ေနပီ​ေလ....

Our Love StoryWhere stories live. Discover now