Our love story

117 6 4
                                    

"Haha..အ​ေခ်​ေကာင္​​ေလးပဲ.."

"ဟဲ့ နင္​ ဘယ္​သူ႔ကို ​ေျပာ​ေနတာလဲ.."

အနားကို ​ေႏြ​ေရာက္​​ေနမွန္​းမသိဘဲ ​ေရရြတ္​မိတာ က်​ေနာ္​အမွား...

"အမ္​...အင္​း..ဘာမွမဟုတ္​ပါဘူးဟ"

"ဘာမဟုတ္​တာလဲ နင္​​ေနာ္​ ခုနက ငါ့က​ေလးနဲ႔တိုက္​မိသြားတာကို ငါ ဒီမ်က္​လုံးႀကီးနဲ႔ကို ​ေတြ႔လိုက္​တယ္​.."

"အမ္​...အာ့တာက..​ေနပါဦး ခုနက ဘာကို ငါ့က​ေလးလဲ.."

က်​ေနာ္​​ေမးလိုက္​​ေတာ့ ​ေႏြက ဆရာမႀကီးဂိုက္​ဖမ္​းကာ

"ဒါက ဒီလို႐ွိတယ္​...နင္​က seme type​ေလ ၿပီး​ေတာ့ ငါ့​ေမာင္​တစ္​​ေယာက္​လုံးျဖစ္​​ေန​ေတာ့ နင္​့ကို ငါ့က​ေလး ငါ့သား ​ေတယ္​လိူ႔ရမလား အ​ေကာင္​စုတ္​ရဲ႕...ဒါ​ေၾကာင္​့ ဟို​​ေတ်ာက္​ကို ငါ့သား ငါ့က​ေလး​ေတာ္​တာ​ေပါ့..."

ဟူး...အခုမွ စိတ္​​ေမာ​ေျပတယ္​..တကယ္​မ႐ွင္​ူမ႐ွင္​း​ေျပာတတ္​လြန္​းတဲ့ ငါ့အမ..

"​ေအးပါ...အဲ့ဒီ​ေတာ့ ဒီည​ေနကစပိ္​း သူနဲ႔ငါနဲ႔ခ်စ္​သူျဖစ္​ဖိူ႔အ​ေရး နင္​့အ​ေရးျဖစ္​သြားပီ​ေနာ္​.."

"​ေအးပါဟယ္​ စိတ္​ခ် စိတ္​​ခ် အၿပီအျပင္​ကို ​ေလွာ္​​ေပးဦးမွာ ဟိဟိ.."

အကူအညီသာ​ေတာင္​းရတာ ကိုယ္​့အမကိုမိူ႔ နည္​းနည္​း​ေတာ့ ​ေၾကာက္​မိသား...ဘာလို႔လို႔ ထင္​လဲ...
အျမဲ တလြဲတ​ေခ်ာ္​ပဲ လုပ္​တတ္​တာမို႔လို႔​ေလ...

"မရီနဲ႔ ဒီတစ္​ခါက ငါ့ရင္​ခုန္​သံအစစ္​မို႔လို႔ ကြၽမ္​းက်င္​တဲ့နင္​့ကိုအကူအညီ​ေတာင္​းရတာ.."

"Shut!!!ငါသိပါတယ္​ဆို ဘယ္​လိုျဖစ္​​ေနတာလဲ.."

"ဒါဆိုလည္​း ၿပီးတာပဲ သြားအိပ္​ပီ...bye"

"​​ေသလည္​း ​ေသႏိုင္​တယ္​ ကာလနဂါး.."

___________________❤__________________
ဝါး......

အိပ္​ရာက ထမယ္​က်န္​​ေသး ပါးစပ္​ကမၿပီးႏိုင္​မစီးႏိုင္​ဝါး​ေနတယ္​..

Aww..​မိတ္​ဆက္​ရဦးမယ္​ ကြၽန္​မနာမည္​က ႐ိုးရာ​ေမ..
​နာမည္​က႐ိုး​ေပမဲ့ လူက​ေတာ့ခပ္​လန္​းလန္​းပဲ..ဒိလိုနာမည္​ကို ​ေပးတဲ့ ​ေမနဲ႔​ေဖကိုလည္​း အံ့ျသပ..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 11, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Our Love StoryWhere stories live. Discover now