-Tegyük ezt a játékot kissé izgalmasabbá! - harsant fel Tae, majd egy perverz vigyor jelent meg arcán.
Csak ketten voltunk a lakásban.
Igazából ez mindig így volt..
Kiskorunk óta legjobb barátok vagyunk, Taehyung, és én.
Soha nem fogadtak el igazán az iskolában...
Egy nap viszont, mikor csendben ültem padomban, ami nem volt meglepő, mivel egy barátom sem volt, valaki oda lépett hozzám.
Valaki, aki a szokásos megvető pillantás helyett, egy mosolyt eresztett el felém. A szivem óriásit dobbant, mikor megláttam szeretetteljes arcát.
Teljesen furcsa volt, mert nem igazán tudtam, hogy hogyan is kell barátkozni.
Az idő elteltével egyre többet beszéltünk, s kialakult köztünk egy nagyon szoros kötelék.
Idegenek...barátok... inmáron testvérek vagyunk.
Kiálltunk egymásért, s ott voltunk a másiknak minden helyzetben..
Végre úgy éreztem, hogy fontos vagyok valaki számára.
Soha nem cserélném el a barátságunkat, semmi pénzért.
Csak Tae van nekem..Gondolataimból az ajtó erős csapódása ébresztett fel.
A hirtelen hangra ugrottam egyet, s barátom nyakába csimpaszkodtam.
Igen különös látványt nyújthattunk ebben a pózban.
Elindult felénk majd egy pacsit váltott Taehyung-gal.
Hogy mivan?!-Szia Jungkook!- húzta szoros ölelésbe barátom a fiút, aki kicsit megszeppent, de végül visszaölelte.
-Örülök, hogy eljöttél! Mostmár tudunk játszani hárman.- húzta vigyorra száját.
Valamiért erről is rossz dolgok jutnak eszembe..pedig még soha sem voltam együtt senkivel..
Ahogy mondani szokás "éljen a jobb kezünk!".-Tolhatjuk.- mondja Jeongguk, s egy kacsintás kíséretében felvette az asztalon lévő kiivott sörös üveget.
-Amúgy örvendek Jimin.- súgja fülembe, mire gerincemen végig futott egy borzongás...Azt hiszem a kis Jimin életre kelt..
Sziasztok!
Remélem a prológus megfogta pár ember érdeklődését.
Ha tetszik, s érdemes lenne folytatnom, akkor kérlek hagyj nyomot magad után, köszönöm!
YOU ARE READING
Fogadjunk. ~vminkook ff.~
Fanfiction-Fogadjunk?- jelent meg arcán egy magabiztos mosoly. -Fogadjunk!- jelentette ki, s avval a gyorsasággal amivel az előbbi szót kiejtette dús párnácskái közül, megragadta övemet, s térdeire ereszkedett. • WÄRNÏNG...