2. rész- Kellesz.

764 58 18
                                    

Jimin pov.

Vajon ki volt ez a srác?
Be kell valljam eléggé jól nézett ki. Azok a gyönyörű mogyoróbarna szemek, a dús ajkak, az a széles váll, nem is beszélve a faroklázító combokról..
Úgy érzem itt az ideje befejezni azt, amit elkezdtem.
Vissza sétálok szobámba, majd lekapom magamról köntösömet.
Lenézve észre veszem, hogy a kicsi Jimin nem bánta ezt az egészet, sőt igazán tetszett neki a látvány.
Ez nem normális.
Most láttam életemben először a fiút, és még a nevét sem tudom, de már felvagyok izgulva rá. Íme ez itt Park JiMin, a folyton kanos perverz állat.
Ágyamra leülve, előkapom mobilomat, s tovább olvasom kedvenc könyvemet. Váltakozó tempóban verem eközben, pont úgy, ahogy nekem jól esik.
Gondolataim fő témája az imént látott srác, aki ha minden igaz a szomszédom. Szegény ha tudná, hogy ilyen beteg ember lakik vele szemben..
Elképzelem, ahogy megérint, s máris robbanásra kész vagyok.
Végig csókolgatná felső testem egészen V vonalamig. Kezét rávezetné farkamra, majd gyors tempóban verni kezdené. Kéjes nyögések közepette vájnám körmöm vállába, míg ő folyamatos élvezetet okozna nekem.
Belemarkolnék fenekébe, később meg iszonyatosan szexi combjait fogdosnám. A lábfétisem teljesen kiéledződött.
Nyelvemet végig vezetném hasfalán, majd nyálcsíkot hagyva magam után, áttérnék farkához. Alsóján keresztül simogatnám, s mikor elcsöppene, rámarkolnék. Letolnám az utolsó textilt is róla, és lassan végigvezetném mutató ujjamat hosszán.
Egymásnak vernénk tökéletes tempóban, mígnem mindketten a csúcsra érünk.

Testem megadta magát, s elmémet elborítja az élvezet mámorító érzése, ami egészen a fellegekig repít.
Örömnedvem nagy mennyiségben lövel ki, amin még én is elcsodálkozom, mivel sosem élveztem még ekkorát. Maximum akkor, mikor Tae-vel egymásnak csináltuk, de az teljesen érthető.
Hogy volt képes egy idegen ennyire felizgatni szinplán a látványával?

Taehyung pov.

Én leszoptam egy idegent.
Egy idegent, aki konkrétan megdugta a számat, egy elhagyatott utca kellős közepén, pontosan a legjobb barátom háza mellett.
Szégyenkeznem kellene, de nem tudok.
Az a srác egyszerűen egy főnyeremény. Nem is értem miért én kellettem akkor neki, hisz egy lányt is választhatott volna bárhonnan. Meglátják és maguk alá élveznek.
Bár őszinten...megértem.

Ma van a nyár utolsó napja, és még ma nem is csináltam semmit.
Este tartjuk a kis bulinkat Jiminnel, szóval még lenne időnk valahova elmenni.
Elmehetnénk az új játékterembe, ami most nyílt nemrég.
Talán hívhatnám Jungkookot is nem?
Biztos Jimin is örülne, ha megismerhetné.
Előkapom mobilomat, majd pár perc kemény és megerőltető gondolkodás után rájövök, hogy nincs is meg Kook száma. Lehetet volna annyi eszem, hogy elkérem tőle, ha már leszoptam.
Jut is eszembe..
Hogy lehet az, hogy én lecumiztam egy SRÁCOT?
Bár egy lányt nem tudnék leszopni..
Csak ha nem egy ősi mitológiai lény a "péniszes nő"..
Sokat hallottam már erről a legendáról. Ha éjjel kettőkor kimész a kertbe egy sütővel a kezedben, és azt kiabálod hogy " Gyere harapd le a pöcsömet!", akkor megjelenik előtted a péniszes nő, és téged is azzá változtat..
El ne felejtsem mondani Jiminnek, hogy majd egyszer próbáljuk ki.

Egy fél órán keresztül ültem az ágyamon, s azon agyaltam, hogy vajon melyik ajtóban lakik. Annyiban biztos voltam, hogy Jiminie-vel egy házban lakik, viszont azzal, hogy melyik lakásban és melyik emeleten lakik már nem.
Nagy agyalásom közben megcsörrent a mobilom. A kijelzőn Jimin neve szerepelt: " Fasztakarok"
Nahát igen. Én adtam neki ezt a becenevet, mikor a suliban meghallottam, hogy az egyik srác azt mondja, hogy "szopós szájú", és akkor jött ez a kreatív ötlet. Király nem igaz?

Végül felvettem.
-Szia szopós szájú! -üdvözöltem kedvesen barátomat.

-Neked is szia "seggbe teszlek".- kontrázott vissza. Igen ezt is az iskolában hallottuk. Chh és még minket tartanak nem normálisnak..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 13, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Fogadjunk. ~vminkook ff.~Where stories live. Discover now