1.rész- Hát ez szopás.

927 61 18
                                    

Kellemes olvasást!

Bágyadtan nyitom ki pilláimat, s lassacskán kezdek magamhoz térni.
Realizálnom kellett, hogy vége a nyári szünetnek, mely oly sok szép emléket hagyott maga mögött. Ma van a nyár utolsó napja.

Imádtam minden egyes pillanatát, mivel legjobb barátommal tölthettem szürke hétköznapjaimat.
Mi nagyban különböztünk a többi fiataltól.
Ők bulikba jártak, egymást fektették meg szép sorjában, kukákba hánytak, rosszalkodtak.. Egyszóval élvezték az életet a maguk módján.
Mi Taehyung-gal a lakásban szórakoztunk.
Jókat ettünk, sörözgettünk, táncoltunk, énekeltünk, filmeket néztünk. Néha még pornót is, Tae kedvéért.
A hülye még azt az ötletet is felvetette, hogy csináljuk egymásnak. Én csak röhögtem rajta, de végül beadtam a derekam. Végül is miért ne?
Folyton kanos a kis görcs, ezért nem tudtam mit tenni, belementem a kis játékába.
Lehet különbözünk a többiektől, de szerintem ez így van rendjén.
Mi ezt szeretjük.

Kelnék fel a pihe puha ágyikómból, mikor egy nem várt vendégre bukkanok.
Nos hát igen..
Ez a vendég a meredező hímtagom volt. Ezt komolyan nem hiszem el. Már holnap itt a tanév első napja, s  nem bírja magát nyugalmi állapotban tartani. De hát nem tudok mit tenni, hív a kötelesség. Elvégre még sem mehetek álló farokkal Tae-hez a nyár búcsúztató kis bulinkra...
Vissza dőlök ágyamra, s kezembe veszem a polcomon lévő kézkrémet.
Megszabadítom magam a felesleges anyagoktól, majd elkezdem húzogatni a bőrt péniszemen.
Elmémben felidézem a tegnap olvasott erotikus könyvem minden egyes apró részletét.
De itt volt egy apró bökkenő, amit még nem említettem legjobb barátomnak sem. Az a csoda* nem hetero könyv...
Valamiért jobban izgulok a meleg könyvekre. Semmiképp nem tartom magam melegnek, maximum biszexnek.

" Lassan belém vezeti első ujját, amit egy jóleső nyögéssel díjazzok. Másik kezét rávezeti férfiasságomra, miközben harapdálja farpofáimat.
Az érzés fenomenális, egyre csak többet- és többet akarok. Ujjait kihúzza ánuszomból, s nyelvével egy felfedezőutat indít tövemtől* egészen nyílásomig. Megborzongok eme csodálatos érzésre, s érzem, hogy mindjárt itt a beteljesülés.
Hirtelen oknál fogva, nyelvét belém dugja, majd ki-be tologatja, mintha nemessége lenne..."

Egyre csak gyorsítok tempómon, miközben felidézem a könyvben lévő kedvenc jelenetemet. Előváladékom kibuggyan, de ez most csak mégjobban ingerel.
Kezem, s péniszem már ragad örömnedveimtől, de nem érdekel, mivel ebben a percben csak egy célom van:  a beteljesülés.
Érzem, hogy pillanatok múlva elérem limitemet, de ekkor megtörténik a  legrosszabb rémálmom.
Valaki kopogtat az ajtón.

-Bassza meg..- mondom mérgesen, magamra kapva köntösömet.
A tervemben az volt, hogy gyorsan elküldöm az illetőt a picsába, s befejezem- már elkezdett - tevékenységemet.
Gyors léptekkel indultam meg az ajtó felé, hogy minél előbb túl essek rajta.
Kezem a kilincsen, s egy picit hezitálva ugyan, de kinyitom.

Jungkook pov.

Már órák óta keresem azt a háztömböt, amelyben elvileg élni fogok az év végéig. Rengeteg velem szembe jövőt megkérdeztem, hogy merre találom, de egyikőjük se szánt rám egy percet sem. Szopjanak ki..
Iskolát kellett váltanom, mivel a szüleim folyton utaznak, s ezáltal ha ők költöznek, akkor nekem is kell.
Ezt az évet szeretném már befejezni itt Seoulban, s lehet , hogy maradhatnék is, mivel apám kapott egy ingatlant a környéken.
Nos ja... ezt keresem már nem tudom mióta..
Bolyongok az utcákon, egy hatalmas bőrönd kíséretében, gondolhatom mennyire néznek hülyének az emberek.
Megnézem értesítéseimet, s inmárom lehajtott fejjel sétálok tovább, hátha a Google Maps megszán, és elvezet a célállomásomig.
Fejem koppan egy nagyot, mire értetlenkedve nézek fel fájdalmam okozójára.
Egy velem egymagas srác néz vissza rám, vigyorgó képet vágva.

Fogadjunk. ~vminkook ff.~Onde histórias criam vida. Descubra agora