Bölüm 2

215 13 0
                                    

Chae'den:
Korkmaya başlamıştım.Ondan herşey beklenirdi.Ama böyle korkak davranırsam yenik düşerdim.Bu yüzden güçlü kalmaya karar verdim.Bundan sonra Jungkook ne yapıyorsa aynısını yapacağım.Onu kendi tuzağına düşüreceğim.Çok kolay olmayacak ama yine de değer.

Dersler bitmişti.Yani kızlar hazır olunca gittik.Eve geldiğimde sıcak bir duş aldım.Sonra yatağıma oturup plan yapmaya başladım.Önce değişecektim.Karşısında farklı bir Rose görecekti.Bu arada söyleyeyim Jungkook bana hep Chae derdi.O gittikten sonra kendimi toparlayamadım.Bu yüzden herkesin bana Rose demesini istedim.Herkes beni Rose olarak biliyor.Jennie,Lisa ve Jisoo dışında.Zaten kendimi Jungkook'a Chae diye tanıtsaydım kesin anlardı.Bunu istemiyordum.Sadece onun benim canımı yaktığı gibi bende onun canını yakacağım.Siz sadece şuan olanları biliyorsunuz.Ama daha fazlası var.Okulun önünde benim üstüme meyve suyunu döküp üzerime yiyeceklerini atması,beni öğretmene tecavüz etmeyi istemekle suçlaması,okulun çıkışında beni yedi kişi olarak öldüresiye dövmeleri,beni bütün okulun ve ailemin önünde müdürle yatmakla suçlaması gibi birçok olay oldu.Daha fazlası da var ama anlatmaya günler yetmez.Artık eski ben olmayacağım.Eski Chae'yi onlar öldürdü.Bende onlara acımayacağım.Bu saatten sonra kim bana nasıl davranıyorsa bende ona öyle davranacağım.Değişim başlasın.

Yeni bir sabaha uyanmıştım.Bu sabah okul hayatımda ilk kez okula gitmek istiyorum.Çünkü intikam alma vakti.

Çünkü intikam alma vakti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstüme bunları giydim.Sonuçta okul serbestti ve benim sexy olmam gerekiyordu.Çünkü Jungkook tam bir yavşak.Sexy kızlar onun ilgi alanına giriyor.Hafif ama göz alıcı bir makyaj yaptım ve aşağı indim.Kızlar beni görünce şaşırdı.Çünkü ben hiç böyle giyinmezdim.Herkes için tatlı inek bir öğrenciydim.Ayrıca daha önce okula giderken hiç makyaj yapmamıştım.

Kahvaltımızı yaptık ve evden çıktık.Yolda herkes bana bakıyordu.Okula gelince de aynı şey oldu.Erkeklerin ağzının suyu akıyordu.Beklenmedik bir şekilde yanıma Jungkook geldi.

Jungkook:Ooo bizim sürtüğe bak süslenmiş.

Rose:Senin için değil merak etme

Jungkook:Gerçekten gerizekalısın Buna inanıcağımı mı düşünüyorsun gerçekten.

Rose:İster inan ister inanma Jungkook.Senden nefret ediyorum.Senin gibi yavşak bir piçle asla birlikte olmam.

Jungkook:Sen kendini ne zannediyorsun sürtük Rose?

(O anda Jennie Lisa ve Jisoo Jungkook'un üzerine atlar ve vurmaya başlar.Olaya bts grubunun diğer üyeleri de katılır.Jennie ile Suga,Lisa ile V,Jisoo ile Jin ve Rose ile Jungkook birbirine girer.Diğer bts üyeleri onları ayırmaya çalışıyordur.)

Jennie:Siz kim oluyorsunuz da benim kardeşime sürtük diyorsunuz şerefsiz piçler.(Suga'nın kafasını ısırıyordur)

Suga:Yettiniz lan!Arkadaşın sürtük işte kabul et sende gerizekalı kız!!!

ROSEKOOK/Bitter LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin