Bölüm 3

179 10 0
                                    

Jisoo meleğim iyiki doğdun İyiki bizimlesin Seni çok seviyorum Bana çok şey kattın Hayatın boyunca mutlu ol bebeğim❤️❤️😍😍😭💕💕🥰😍😍❤️💓💓😍😍❤️😍😍😭

Chae'den:Uyandığımda yataktaydım.Ve yanımda Jungkook vardı.Benim uyanmamı bekler gibi bir hali vardı.Hayır.Böyle birşey olamazdı değil mi?O-o bana dokunmamış olsun lütfen.Gözüm vücuduna ve vücuduma gitti.Bana birşey yapmamış gibi görünüyordu.Ama şuan yapabilirdi.Hemen ayağı kalktım.

Rose:Sen ne yaptığını sanıyorsun?

Jungkook:Hiçbir şey bebeğim.Sadece bu gece seninle olmak istedim.Sana dokunmadım ama çok haz verici ve tutkulu duruyorsun.Bu da her an seni becerebileceğim anlamına geliyor;)

Rose:Gerizekalı piç.Nefret ediyorum senden.(koşarak odadan çıkar)

Aklım almıyor.Nasıl böyle şeyler yapabilir ve söyleyebilir.Ondan nefret ediyorum.Pislik.Ne hakla kadınları kendi emellerine alet ediyor bu yavşak.Hemen kızların yanına gittim.Onların bu oyundan ve Jungkook'un yaptıklarından haberleri yoktu.Söylemeyi de düşünmüyorum.Çünkü söylersem onu öldürürler.Zorla da olsa dövüp öldürürler.Daha önce bir kıza yapmışlardı.Kız bana sataşıp beni dövmüştü.Jennie,Lisa ve Jisoo'da kızı öldüresiye dövdüler.Ayırmasaydım gerçekten başına aldığı darbelerden ölüyordu.Bu yüzden söylemeye hiç niyetim yok.Aksine ben onun acı çekmesini istiyorum.Bunun içinde yaşaması lazım.

Sabah uyandığımda.Başım çok ağrıyordu.Herhalde eve gelmeden çok içmiştim.Kızlar da beni taşımak zorunda kalmıştı.Çünkü düne dair hiçbir şey hatırlamıyordum:)Hemen ağrı kesici içip hazırlanmaya başladım.

Çünkü düne dair hiçbir şey hatırlamıyordum:)Hemen ağrı kesici içip hazırlanmaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Çantayı saymayın)

Giyinmiştim.Bugün sadece kırmızı ruj sürdüm.Sonuçta kırmızı ruj ile de sexy olabilirdim;)

Kahvaltı yapıp evden çıktık.Okula geldiğimizde öğrenciler değil ama öğretmenler bize bakıyordu.Böyle giyinip makyaj yapmamıza sinir oluyorlardı.Bu da bizim çok hoşumuza gidiyor😈Sınıfa girince kavga olduğunu farkettik.Baya şiddetli dövüyorlardı birbirlerini.Bence kimin kavga ettiğini tahmin edebilirsiniz.Tabiki de Jungkook.Chanyeol ile kavga ediyorlardı.Sebebi ise şu:Dün gece o kızla Jungkook yatacakmış ama Chanyeol yatmış.Kavga sebebi harika gerçekten.Tabi Jennie unnie dururmu,kavganın sebebini duyunca ikisininde üzerine atladı.Kazanan tabiki Jennie unnie.Daha önce ondan daha güçlü bir insan görmedim.Tamam belki abarttım ama belki de en güçlü kız.

Jungkook kavgadan ayrılınca çok kötü duruyordu.Dudağı ve kaşı patlamış burnundan kan geliyordu.Hemde hiç durmadan!Bu normal değildi.Ayrıca kolunu tutuyordu belli ki oraya sert bir darbe almış.Ne kadar istemesem de yanına gittim.Kolundan tutup revire doğru götürmeye başladım.Aslında bana engel olup soru soracağını düşünüyordum ama aksine benimle usulca revire kadar geldi.Kesin yine bir iş çeviriyor.Ya da böyle yapacağımı biliyordu.Uff!!!Bazen onu hiç anlayamıyorum.

Revire geldiğimizde hemşire yoktu.Bir süre bekledik.Hala gelmeyince pansumanı ben yapmaya başladım.Önce kan daha az gelsin diye burnunun belirli bir kısmını sıkıca tuttum.Sonra oraya pamuk tıkadım ve benim tuttuğum yerden sıkıca tutmasını istedim.Sıra geldi dudağa.Önce akan kanı sildim.Sonra pamuğa tentürdiyot döküp tampon hareketlerle yaraya pansuman yaptım.En sonunda da bant yapıştırdım.Kaşına gelince önce pamuğa tentürdiyot döküp tampon hareketlerle pansuman yaptım.Sonra ince bir bant yapıştırdım.Sıra ağrıyan koluna gelince t-shirt'ünü omzuna kadar sıyırdım.Morarmıştı.Hemen bir krem sürdüm ve bittiğini söyledim.Teşekkür edip çıktı.Bu çocuk gerçekten garip.

Eve geldiğimde başımı direk derslere gömdüm.Çünkü yarın sınav var.Okuldan 15.00'da geldim.Ve saat 20.00'a kadar aralıksız çalıştım.İyi bence.Daha fazlasını yapan da var.Ama bence salaklar.İnsan niye gece yarılarına kadar çalışır ki?Zaten zekisiniz niye bu kadar çalışıyorsunuz.Ama ben çalışmak zorundayım.Çünkü bende doğuştan zekiliğin gramı yok.

Çok canım sıkılmıştı.Bende İnstagrama fotoğraf attım.

İNSTAGRAM

@roses_are_rosie

@roses_are_rosie:Yorulduuum:( Ama şimdi yatak keyfi:)😈😈

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@roses_are_rosie:Yorulduuum:( Ama şimdi yatak keyfi:)😈😈

15.000 beğeni 13.000 yorum
f-niye yorulduuun

j-orospu daha çok yorul Yorgunluktan öl

@bts_jungkook-Sen yorulma bebeğim:)💕💕
@roses_are_rosie-SENİ İLGİLENDİRMEZ JEON JUNGKOOK!!!!!🤬🤬

Bu gönderi yorumlara kapatıldı

                        NORMAL HAYAT

Bu çocuk bu cesareti nereden buluyor.Gece gece yine sinirlerimi bozdu pislik.Amacı ne çok merak ediyorum.Sabretmem lazım,sabretmem lazım.Oyuna geliyor sonuçta.Gülü seven dikenine katlanırmış sonuçta.Yapacak birşey yok.

Yakında mezuniyet partisi var.Şükürler olsun ki okullar kapanıyor.Ama bir yandan da sınav stresi var.Birde üstüne gösteri hazırlıyoruz.Ve yine sabretmek zorundayım.

Kızlarla korku filmi açtık.Mısır parlattık.Aburcuburları da getirince filmi başlattık.Az kalsın korkudan altımıza sıçıyorduk.Cinli minli birşeydi.En çok merak ettiğim şey bu filmi nasıl korkmadan çekiyorlar aq.Çok saçma.

Film bitince dağıttıklarımızı toplayıp yattık.Ama ben korku filmi sağolsun korkudan uyuyamadım.Bu yüzden Jennie unnie nin yanına gittim.Sıcacık kollarıyla sardı beni.Birlikte uykuya daldık.


Merhaba!Ben bu bölümü hiç beğenmedim ama belki siz beğenirsiniz.Ve biraz kısa bir kitap olacak.Sizi seviyorum.Lütfen oy verin ve yorum yapın❤️❤️

ROSEKOOK/Bitter LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin