Uyandığımda saat 8.30'du.Bu kadar geç yatmama rağmen nasıl bu saatte uyanıyorum bilmiyorum.Rutin işlerimi halledip üstümü giyindim.Sonra da aşağı indim
(Altında siyah kısa şort var ana gözükmüyor)
Beden olduğu için daha spor giyinmiştim.Kahvaltı yapıp evden çıktık.Okula gelince beden dersi yapılan yere gittik.Hoca hepimize top verdi ve serbest bıraktı.Ben kızlarla basketbol oynamayı tercih ettim.
Potaya tam basket atacağım derken bileğim döndü ve yere çakıldım.Çok canım yanmış olsa gerek bir anda çığlık attım.Ama gerçekten kötü burkmuşum.Ben fiziksel olarak acıya dayanıklıyım normalde şu anki gibi çığlık atmam.Gerçekten çok acıdı.Herhalde bunu beceren ilk insanım.
Kendimi bir anda birisinin kucağında buldum.Bu Jungkook'du.Çığlık atınca koşa koşa gelip beni kucağına almıştı.Tahminimce revire götürüyor.Ama ben bu durumdan hoşnut değilim.Çünkü elleri çok yanlış yerlerde duruyor.
Rose:Ellerini çek!!
Jungkook;Hey!Sakin ol sadece revire götürüyorum.
Rose:Ama ellerin çok yanlış yerlerde duruyor!!!!!
Jungkook:Ahh!Pardon özür dilerim.
Ellerini o yanlış yerden ayırdı.Bazen oyuna geliyor gibi bazen de benimle hiç alakası yok.Anlamıyorum bu çocuğu.Nasıl düşünüyorsan öyle davran.Ben böylemiyim.Neysem oyum.İşte bir Rose kolay yetişmiyor;)
Egomu bir kenara bırakıp bileğimin ani acısı ile irkildim.Revire gelmiştik.Hemşire bileğime be olduğunu anlamaya çalışıyordu.Ama bunu yaparken bileğimi daha çok incitiyor.Beceriksiz ya.Madem hemşiresin niye bir bok yapmayı bilmiyorsun.Jungkook'a "Beni kurtar şundan"dercesine bakışlar attım.O da anlamış olacak ki beni tekrar kucağına aldı ve bu sefer hastaneye gidiyorduk.Arabasına yavaşça koydu beni.Bu hali beni çıldırtıyor.Çok tatlı ve saf gibi gözüküyor şu an.Ama biliyorum o kötü bir insan.Galiba onu hala seviyorum.
Bu düşüncelerimden sıyırılıp geldiğimiz hastaneye baktım.Bence buraya zenginler gelebiliyor.Çünkü hastanenin içi ve dışı altın kaplama resmen.Bu nasıl bir gösteriş.Hele ki içindeki insanlar,sanırsın tedaviye değil baloya gelmişler.Hastane kardeşim burası,balo salonu değil.Tabi biz girince şaşkın gözlerle bize baktılar.Ne var yani.Sen üstüne yılbaşı süsü giyip yüzüne 10 ton boya yapıyorsun.Ben burda spor giyinmişim sadelikten yana olmuşum sen bana garip garip bakıyorsun.
Doktor röntgen çektirmemizi istedi.Çektirdikten sonra sonuçları doktora götürdük.Bileğimde birşey olmadığını söyledi ve krem sürmemi söyledi.Okula geri döndük.Jungkook benimle dalga geçmeye başladı.
Jungkook:Bileğin kesin kırılmıştır doktor yanlış bakmıştır.Sonuçta bebek gibi ağladın kkk
Rose:Benimle dalga geçme!!!Ayrıca ben ağlamadım!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROSEKOOK/Bitter Love
FanficBu benim ilk kitabım bu yüzden çok heyecanlıyım . Umarım beğenirsiniz 5 yaşından beri JUNGKOOK 'u seven ROSE ve bunu asla farkedemeyen JUNGKOOK