Se pare ca e mult mai usor de zis decat de facut,pentru ca nu sau intamplat prea multe intre noi si ma gandesc la ceva care a durat ceva vreme.Cred ca asa sunt eu ma gandesc prea mult la un baiat incat ajung sa ma cred eu pe mine ca ceva exista intre noi. Dar a fost decat un sarut care sincera sa fiu nu stiu daca a vrut el sa faca asta sau ma lasat pe mine sa cred ca ceva se intampla intre noi si ca el chiar ma place. Cum poate un baiat sa intre sub piele asa de rau avand in vedere ca nu sa chinuit prea mult. Oricum baieti sunt in totdeauna complicati niciodata nu stiu ce vor si uneori se comporta de parca nimic nu sa intamplat.
Cum se intampla asta vreau si eu sa invat,fiindca uneori pentru unele fete sa treaca peste ceva semnificativ sau nu poate fi dureros,mai ales cand dupa aproape un an in care crezi ca totul sa sfarsit si sa nu te vei mai intalnii niciodata cu el,fix atunci apare pe neasteptate fie pe strada sau intr-un loc public,si il observi parca toate amintirile fie ele de orice fel isi fac aparitia in mintea ta si te tulbura cu totul incat ajung sa iti controleze sentimentele si sa spui ca iti doreai sa nu fi stiut de el si nici sa il fi cunoscut. Dar cateodata asta nu te poate tine departe va continua mereu sa te tulbure si sa te loveasca cu indiferenta sa.
Gata prea multa drama sa revenim cu picioarele pe pamant. Azi am de gand sa stau acasa si sa imi plang de mila cum fac deobicei,dar totusi parca as vrea sa ma duc la scoala si sa ma comport ca si cand nimic nu sa intamplat sa ii arat ca nu imi pasa de tot ce sa intamplat,asa ca ma pregatesc si fug la scoala. Prima ora am mate deci sigur o sa fie la scoala,minunat momentul potrivit. Ma indrept spre clasa intru si il cum sa sta in banca,iar in momentul ala ridica privirea si incepe sa se uite la mine,asa ca imi intorc privirea si ma pun in banca mea pregatindu-ma de ora.
Am ajuns destul de devreme asa ca ma am 30 de minute pana incepe ora asa ca imi scot telefonul impreuna cu nelipsitele mele casti si ma pun pe ascultat muzica. In timp ce ascultam cineva imi scoate o casca din ureche,iar cand ridic privirea din telefon constat cu stupoare ca era ''el''. Oare ce mai vrea acum nu intelege ca nu vreau sa il mai vad in viata mea.
Cameron pov:
Vad cum sta in banca si asculta muzica,pare sa nu fie afectata de seara trecuta,de tot ce sa intamplat intre noi,asa ca nu ma abtin si ma duc la ea si ii scot o casca din ureche ca sa ma poata auzi,isi ridica privirea se uita la mine nu spune nimic dupa care isi pune casca inapoi si continua sa ma ignore,dar nu ma opresc aici asa ca o apuc de mana.
Nicole pov:
Se pare ca asta nu vrea sa se de-a batut deloc continua sa ma enerveze,dar il ignor total,pana cand ma ia de mana. Sincer sa zic e un nenorocit,dar cand ma luat de mana am simtit niste fluturi care zburau prin stomacul meu,dar nu vreau sa ma gendesc la asta ma ranit prea mult si nu o sa ii mai permit sa faca ce vrea din mine,asa ca imi retrag mana din stansoarea lui,iar aceasta face contact cu obrazul lui incat scoate un scrancet de durere.
-Sti ceva acum ma simt mult mai bine! (zic eu fericita)
Numai zice nimic si pleaca inapoi de unde a venit,asa ca imi pot vedea de viata in sfarsit,sper sa nu mai incerce sa vorbeasca cu mine pentru ca poate iesi urat. Orele sau terminat asa ca imi iau ghiozdanul si plec spre casa decid sa merg pe jos pentru ca nu stateam departe de scoala si mai ales era o zi superba de plimbat si pierdut timpul aiurea.
CITEȘTI
Crush-ul vietii mele
Teen FictionNicole Stone,elevă de liceu fara prea multi prieteni,care se îndrăgostește de cel mai nesuferit băiat care se joacă cu sentimentele ei fara sa ii pese,dar asta la un moment dat se schimba din care o frumoasa poveste de dragoste începe.