Kapitell 12

1.5K 21 1
                                    

~Isac pov~

Elsa blir mobbet! Stakkars jente.. "Kom vi går å ser etter foreldrene mine" hvisket jeg i øret hennes. Hun nikket som et ja. Vi gikk ned trappen og ut døren å mot huset mitt. Gatelyktene lyste ned på oss med oransje lys. En våt asfalt med rødeblader. Gjorde alt så trist.. Jeg kikket på Elsa i siden synet og så henne tørket en tåre. "Shh.. Det ordner seg.. Jeg skal hjelpe deg" trøstet jeg mens jeg grep tak i hånden hennes. "Takk,Takk for at du støtter meg,Isac" snufset hun. "Ingen årsak sweetheart. Alt for deg" smilte jeg.

Vi gikk inn,Inn i gangen. Huset var stille. "Mamma!?" Ingen svarte da jeg ropte inn mot stuen. "Kanskje di sover?" Spurte Elsa. Jeg nikket og grep hånden hennes mykt,Og gikk opp mot trappen. "Pappa?" Spurte jeg inn mot rommet dems,Det var mørkt så jeg så ingenting. Ingen viste. En hånd berørte ryggen min,Jeg skvatt sykt så jeg nesten tråkket på Elsa. "Hva i helvetet gjør du?!" Ropte jeg irritert på pappa.Som hadde skremt meg. Han tittet på meg overraske,Så nesten ut som at pappa var på vei til å gråte. "Unnskyld.." Hvisket jeg å tittet ned. "Å,Gutten min det går fint" trøstet han mens han strøk meg på nakken.
"Hvor er mamma?" Spurte jeg. "Ehm..hu.." Stammet han. "Fortell!" Ropte jeg. "Hun flytter til nord i Finland,Ok! så DU skal bo her hoss meg! Siden DU skal gjøre deg ferdig på skolen HER i Espo!" Gapet han. Jeg tittet på Elsa forskrekket. Hun ristet på hodet å ga meg en goooood klem. "Sh.." Hvisket hun stille i øret mitt. "Så,Gå på rommet ditt du nå,Å du kan sikkert sove her" Sa pappa og pekte på Elsa.

Heart attack~Isac ElliotWhere stories live. Discover now