~Elsa pov~
Gjengen sto utenfor, Aurora og Rebekka. Og to andre gutter jeg ikke så hvem var. Han ene gutten snudde seg da Aurora banket en gang til på døra, faen Isac. Og jesper. Åå. "Ok,Klar for å få juling?" Sukket Mats. Jeg trakk på skuldrene å åpnet døren.
"Hei styggen" freste jesper. Jeg gadd ikke å bry meg jeg tittet hardt inn i øyne på Aurora. "Hva vil dere?" Sa jeg lavt å sukket. "Vi har egt lyst til å drepe deg. Men det kan vente" ordene este i munnen hennes. Det sved i ørene mine. "Å! Har du tatt med deg kvisetrynet hjem?" Ertet Rebekka. "Viss du har problemer med kviser bør du slutte å bry deg! ALLE får en kvise eller to! Så hold kjeft!" Freste jeg tilbake.
Jesper tokk tak i armen min å la meg hardt ned i gresset utenfor. Hardt nokk til at jeg måtte trekke etter pusten. Han slo meg på skinnbeinet. Jeg Stønnet av smerte. Jeg åpnet det ene øyet mitt å tittet på isac. Han virket brydd. Han så overrasket ut.
Jeg fikk jesper av meg,Det banket av smerte i annsiktet mitt. Nå sto jeg kanskje en halv meter fra isac face2face. "Er det virkelig sånn du har blitt isac? Virkelig? Jeg advarte deg før vi ble sammen. Jeg trodde på deg. Jeg vil aldri se deg igjen" sa jeg irritert å gikk inn. Di mumlet å gikk ut av gårdsplassen min.
~Mats pov~ (😱😱😂)
Elsa sto på badet å vasket seg i ansiktet. Stakkars. "Vil du kanskje overnatte?" Sa elsa mens hun skylte kluten. Jeg nikket og smilte en skjevt smil. Jeg gikk sagte men sikkert bort til henne å holdt henne rundt livet. "Hva.. Driver du med?" Spurte Elsa litt flaut. Jeg så henne ble litt rød i skinnene. "Vil holde rundt deg" smilte jeg å klemte henne hardt inntil meg
YOU ARE READING
Heart attack~Isac Elliot
RomanceHei! Jeg heter som sagt Elise og er 15! Jeg blir ikke hatet,Men jeg blir heller ikke likt på skolen. Men èn dag forandrer livet mitt. Blir jeg mobbet? Hva skjer? Les da vel❤️