Ανακοίνωση :καιρό είχα να ανεβασω εεε.. Σορρυ! Να το εκτο κεφάλαιο!! Ελπιζω να σας αρεσει!
Στον Πάνω Κόσμο
Raphael:Dr Forerunner....
Dr Forerunner:Από οτι φαίνεται δεν χρειάστηκε να σας καλέσω εγώ....
Raphael:Σε είδαμε...
Dr Forerunner:Αρα γνωρίζεις Raphael τι θέλω να σου ζητήσω...
Raphael:Dr Forerunner συζητήσαμε για αυτό το θέμα και πρέπει να συναντηθούμε με τον Nirk... Η ώρα άλλωστε πλησιάζει..
Dr Forerunner:Το όπλο του Uriel είναι σχεδόν έτοιμο και από ότι φαίνεται θα καταλάβει ότι έχει δυνάμεις.. σύντομα...
Raphael:Ποιός σου το είπε αυτό?
....:Εγώ
Raphael:Δεν ήξερα ότι είσαι... μυστικός πράκτορας... χμμμμ....
Dr Forerunner:Πες μας λοιπόν τι συμβαίνει.....Archangello...
Archangello:Λοιπόν.....18 χρόνια νωρίτερα
Paskar:Zadkil θες να μου πείς ότι η γυναίκα αυτή που βλέπουμε τώρα κυοφορεί το παιδί σου?
Zadkil:Ναι.... είναι πανέμορφη έτσι?
Paskar:Αυτό έχεις να πείς ?Το παιδί που θα γεννηθεί θα είναι μίσος άνθρωπος, μίσος άγγελος!!
Zadkil:Το ξέρω Paskar... Και επιθυμώ να μεγαλώσω το παιδί!
Avril:Ελπίζω να μην σοβαρολογείς Zadkil... Γνωρίζεις πολύ καλά ότι δεν πρέπει να δεις ποτέ αυτό το παιδί... εκτός....
Zadkil:Εκτός από όταν "ξυπνήσουν " οι δυνάμεις του... Το γνωρίζω...
Avril:Αρα... θα χρειαστεί να περιμένεις...
Zadkil:Μπορώ τουλάχιστον να του μιλάω... δηλαδή να με ακούει στο μυαλό του?
Avril:Μπορείς..... Μπορείς.....
Raphael:και... πως θα τον ονομάσεις?
Zadkil:θα τον ονομάσω.... Archangello...Σήμερα
Raphael:Πολύτιμες οι πληροφορίες σου Archangello!!Dr Forerunner πες στον Nirk ότι η συνάντηση θα γίνει αύριο!
Dr Forerunner :Ο Archangello θα παρευρεθεί?
Raphael:Οχι.... οχι ακόμα......
Dr Forerunner:Archangello... γύρνα σπίτι... Θα επικοινωνήσουμε σύντομα...
Archangello:Καλώς.... Raphael....εεε.... τίποτα...
Dr Forerunner:Raphael πότε θα φέρεις σε επαφή τον Zadkil με τον Archangello?
Raphael:Σύντομα.... σύντομα....
Dr Forerunner:Υπάρχει και άλλο ένα θέμα που θα χρειαστεί να συζητήσουμε με τον Nirk...
Raphael:και αυτό είναι?
Dr Forerunner:Λοιπόν....είδα πρόσφατα τον Chronos, έναν συμμαθητή του Uriel ,να συναντά εναν δαίμονα!
Raphael:Δηλαδή? Υπάρχει ένας άνθρωπος που συνεργάζεται με τους δαίμονες?
Dr Forerunner:Πιθανόν... γι'αυτό λοιπόν πρέπει να τον παρακολουθούμε...
Raphael:Καλώς... εγω πρέπει να πηγαίνω... θα τα πούμε αύριο...και τότε που ο Raphael αποχαιρετούμε τον Dr Forerunner, ξαφνικά.....εμφανίστηκε μπροστά του μια ομάδα από δαίμονες...
Δαίμονες :Ωστε εδώ βρίσκεσαι Raphael...
Raphael:Τι στο..... βρισκόμαστε στο έδαφος των ανθρώπων...
Δαίμονες :Φοβάσαι μην πεθάνει κάποιος Raphael? ....θα σε σκοτώσουμε τότε πρώτο.... αααααααααγκχ... μα τι συμβαίνει???
Dr Forerunner:Συμβαίνει το ότι έχετε γίνει πολύ ενοχλητικοί...Ο Dr Forerunner επιτέθηκε με το ειδικό όπλο που είχε φτιάξει για να πολεμά τους δαίμονες και τότε όλοι σταμάτησαν....
Δαίμονες :Ενας άνθρωπος πολεμά τους δαίμονες? Είναι δυνατόν?
Raphael:Χαχαχα μπράβο Dr Forerunner !!
Dr Forerunner :Από ότι φαίνεται θα χρειαστούμε βοήθεια... είναι πάρα πολλοί!!!
....:Τελικά η συνάντηση έγινε νωρίτερα από ότι περίμενα!
Raphael:Ηρθατε?
Archangello:Διαισθάνθηκα τους δαίμονες την στιγμή που βρέθηκα στο σπίτι του Uriel...
Nirk:Και όπως βλέπεις κάλεσε κι εμένα!!
Dr Forerunner:Ωραίο το reunion αλλά πρέπει να τελειώσει η μάχη!!Τότε όλοι μαζί επιτίθενται στους δαίμονες... ο Nirk με ορμή πέφτει πάνω σε δύο και τους κατατροπώνει, ο Archangello με τον Raphael πολεμούν με αλλους τρεις δαίμονες, όμως ο Dr Forerunner κινδυνεύει καθώς ένας δαίμονας εμφανίζεται ξαφνικά μπροστά του...
Δαίμονες :Για κοίτα το έχουμε εδώ... Εναν άνθρωπο να πολεμά τους δαίμονες.... Χαχαχα αυτό θα το π διασκεδ........Γκχχχχχχχχχ...... Τι στο......?
Dr Forerunner:Οοοοοοοοοοοοοοοοο τι συμβαίνει???????? ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΩΣ????
.....:Συγνώμη που άργησα
Raphael:Ηρθες???
.....:Επρεπε!Στον Κάτω Κόσμο
Azrael:Αρχοντά μου....
Erebus:Νεκρομάντη.... Τι συμβαίνει?
Azrael:Κάτι τρομερό άρχοντά μου....
Erebus:Δηλαδή?Τότε ο νεκρομάντης Azrael δείχνει στον Erebus την μάχη των δαιμόνων στον Πάνω Κόσμο....Η μάχη ως ένα σημείο έδειχνε ότι οι δαίμονες θα νικούσαν όμως με την είσοδο ενός νέου προσώπου στο προσκήνιο, τα δεδομένα άλλαξαν ...
Azrael:Οχι..... δεν μπορεί.... Νόμιζα πως δεν θα τον ξαναβλέπαμε...
Erebus:Μα ποιός είναι?Στον Πάνω Κόσμο
Raphael:Καιρός ήταν.....έτσι δεν είναι.... Zadkil
Zadkil:Ναι.... καιρός ήταν
YOU ARE READING
Αγγελικός Δαίμονας
FantasyΗ ιστορία ενός έφηβου, ο οποίος είναι λίγο πιο ξεχωριστός από τους άλλους.. γιατί; Γιατί είναι γιός ενός δαίμονα και ενός αγγέλου. Ο ίδιος ζει μια ήρεμη ζωή Λυκειόπαιδου που δεν γνωρίζει όμως ακόμα τις πραγματικές του δυνάμεις ,έως ότου φτάσει η στι...