17 χρόνια μετά.....................................
Nirk: Ξύπνα μικρέ θα αργήσεις για το σχολείο... Θα φωνάζει πάλι η Demetra...
Uriel: οοοοο.. Άντε πάλι τα ίδια.... ααααχ σηκώνομαι!
Είχαν περάσει ακριβώς 17 χρόνια από εκείνη την ημέρα.. Ο Uriel πια ζούσε στον κόσμο των θνητών σαν κανονικός άνθρωπος, ως ένας κανονικός έφηβος και μαθητής λυκείου... που έκρυβε όμως τις πραγματικές του δυνάμεις.
Nirk: Έτοιμος για την μεγάλη μέρα μικρέ?
Uriel: Χαχαχαχα πάντα είμαι έτοιμος!
Nirk: Και μην ξεχνάς... μπορεί να είσαι διάνοια αλλά δεν χρειάζεται και να το δείχνεις πολύ... καταλαβαίνεις πιστεύω το γιατί..
Uriel: Ναι... θυμάμαι που όλα τα παιδιά με κοίταζαν με μισό μάτι μόνο και μόνο γιατί τάπωσα τον καθηγητή... Λίγο άδικο αλλά με έκανε να καταλάβω το τι συμβαίνει και το πόσο ζηλεύουν κάποιοι άνθρωποι...
Nirk: Χμμμ.. άντε λοιπόν... πήγαινε και εξέπληξε τον κόσμο!!
Uriel: Χαχαχα να'σαι σίγουρος!!
Ο Uriel ξεκίνησε για το σχολείο του.. εκεί όπου όλοι πίστευαν ότι ήταν ένας πολύ έξυπνος, ωραίος και.. γεμάτος μυστικά έφηβος.! Το καλό ήταν που είχε κάποιους αδερφικούς φίλους...
Archangello: Άντε βρε αδερφέ! Θα αργήσουμε την πρώτη ώρα..
Jayce: Ναι.. η πρώτη ώρα σε ανησυχεί εσένα.. όχι πως ελπίζεις να δεις ποιες θα είναι οι καινούργιες...αφήξεις!
Arc: Έτερον Εκάτερων... Δεν είπα το αντίθετο..
Phillip: Ωραία λοιπόν.. πάμε? Θα αργήσουμε..
Ur: Μην αγχώνεστε... πιστεύω πως όλα θα πάνε καλά μάγκες μου!!
Όλα αυτά τα χρόνια που ο Uriel βρισκόταν στον πάνω κόσμο, πίστευε ότι ήταν απόλυτα ασφαλής.. όμως δεν γνώριζε ότι ο Nirk κάθε βράδυ για 17 χρόνια πάλευε με τους δαίμονες... Με τους δαίμονες που ανέβηκαν στη Γη για να τον σκοτώσουν.. γιατί εκείνος το είχε δεί.....Στον κάτω κόσμο:
Erebus: Πες μου λοιπόν νεκρομάντη.... τι είδες?
Azrael: Κάτι τρομακτικό άρχοντά μου... Αυτό το ον... ο Αγγελικός Δαίμονας...ο Uriel ...θα γίνει πολύ δυνατός! Οι δυνάμεις του θα είναι απίστευτες! Ακόμα πιο εκπληκτικές από αυτές που έχει ήδη..και αυτός θα είναι που θα φέρει το τέλος σε αυτό τον κόσμο!
Er: Μμμμμ από ότι φαίνεται θα χρειαστεί να προσευχηθούμε στους Χθόνιους, στους θεούς αυτού του κόσμου!
Az: Μα θα σε ακούσουν άρχοντά μου? Οι θεοί δεν ενδιαφέρονται για τίποτα!
Ez: Χαχαχαχα πόσο ανόητος είσαι... Μην ξεχνάς ποιος είμαι Azrael.. Έχω ένα σχέδιο.. Αν πετύχει θα γίνω εγώ ο πιο δυνατός δαίμονας.. Το πιο δυνατό όν στο σύμπαν!
Az: Άρχοντά μου τι έχεις στο νου σου??!!
Ez: Χμμμμ κάτι που θα σε... συναρπάσει..Στον Πάνω Κόσμο:
Λυκειάρχης: Όπως καταλάβατε αγαπητά μου παιδιά, μια καινούρια σχολική χρονιά ξεκινά!!!
Ph: Αα εξαιρετικά....
Ja: Ναι, ναι.. φανταστικό..
Ar: Υπέροχα..
Ur: Ναι αμε.. ξεκινάμε σχολείο δυστυχώς...
Chronos: Γιατί δυστυχώς?
Ar, Ja, Ph: Ωχχχ ο Chronos!! Φεύγουμε αδέρφια...
Ur: Τι συμβαίνει Chronos?
Chr: Δεν σου αρέσει το σχολείο Uriel?
Ur: Καλό είναι, αλλά δεν σκοτώνομαι κιόλας... σε σχέση με εσένα δηλαδή..
Chr: Υπονοείς κάτι?
Ur: Δεν υπονοώ κάτι.. στα μούτρα σου το είπα..
Ar: Τα μισά να μου έλεγε... χαχαχαχαχα
Chr: Εσύ βλάκα... μην μιλάς...
Ar: Τι??? (οργισμένος)
Uriel(σκέψη): Τι στο καλό? Νοιώθω μια αύρα στον Archangello... μια αύρα διαφορετική.. δεν είναι ανθρώπου.. μμμ τι είναι...
Ar: Άντε πια με τον ηλίθιο.. Συγχύστηκα πρωι πρωι...
Ja: Καλά ρε αδερφέ.. ηρέμησε.. Δες κανά καινούργιο μωρό..
Ph: Ναι βρε.. δίκιο έχει ο Jayce! Τι λες Uriel?
Ur: Εεε τι?? Εε ναι δίκιο έχετε..
Ar:Είσαι καλά αδερφέ?
Ur: Ναι.. καλά είμαι....
Archangello (σκέψη): Μμμ λες να κατάλαβε κάτι... Αποκλείεται...
Ja: Άντε πάμε στις τάξεις!
Ar: Μμμμ ποια είναι αυτή η αιθέρια ύπαρξη που μόλις μπήκε στην τάξη? Χεχεχε καλή είναι!! Εε Uriel? Uriel? Εε αδερφέ.. επικοινωνείς?
Ur: Μμμμμμ...
Ar: Καλά ρε τι έπαθε αυτός?
Ja: Χαχαχαχα... κοίτα τον.. Ξεσαγωνιάστηκε
Ph:Χαχαχαχαχα τι έγινε γύπα?
Ur: Ωραία.... ωραία κοπέλα!!
Στην τάξη είχε μόλις μπει μια πολύ ωραία παρουσία, που πραγματικά εντυπωσίασε τον Uriel με την ομορφιά της.. Ένιωσε περίεργα... Μια ευφορία αλλά και έναν πόνο στο στομάχι.. Δεν ήξερε τι να κάνει.. τι να πει..
Ur: Εεμ γειά... είμαι ο...
Isabella: Ο Uriel!!
Ur: Ναι.. πως το ξέρεις?
Isabella: Το άκουσα όταν σε φώναξαν οι φίλοι σου..
Ur: Αααα.. εσύ??!!
Is: Εγώ λέγομαι Isabella, αλλά μπορείς να φωνάζεις Bella αν θέλεις..
Ur: Bella λοιπόν!!! 😁Ωραία ας καθήσουμε λοιπόν..
Bel: Θα καθήσω με την κολλητή μου αν δεν σε πειράζει.. 😁
Ur: Μα φυσικά.. και εγώ αυτό εννοούσα, να καθήσουμε δηλαδή με τους κολλητούς μας!
Bel: Εντάξει τότε.. θα τα πούμε αργότερα Uriel! Οκ?
Ur: Έγινε!!!!!!!!!!!!!!
Ja: Τι έγινε φίλε.. έφαγες Χ?
Ph: Τι?? Δεν κατάφερε τίποτα?
Ar: Αποκλείεται αφού την είδα να χαμογελάει παιδιά.. Σίγουρα πήγαν όλα καλά! Έτσι δεν είναι Uriel?
Ur:....................
Ar: Ααα οκ.. Από ότι φαίνεται αποσυνδέθηκε πάλι...Άντε πάμε για μάθημα ερωτύλε... 😂
Ur: Μμμμ πάμε......
VOCÊ ESTÁ LENDO
Αγγελικός Δαίμονας
FantasiaΗ ιστορία ενός έφηβου, ο οποίος είναι λίγο πιο ξεχωριστός από τους άλλους.. γιατί; Γιατί είναι γιός ενός δαίμονα και ενός αγγέλου. Ο ίδιος ζει μια ήρεμη ζωή Λυκειόπαιδου που δεν γνωρίζει όμως ακόμα τις πραγματικές του δυνάμεις ,έως ότου φτάσει η στι...