Ep 1

19 1 0
                                    

*Di sekolah(8am)*

"Nayeon harini aq nak kau mop lantai smpai tiada kesan kotor melekat kat lantai, arachi!!" kata Luda dengan kasar.

Luda menendang bekas mop yang diisi sabun tumpah ke lantai.

"Aku nak kau mop smpai tiada kesan kotor, kalau tak nahas lah kau" kata Cheng xiao

Nayeon mengemop lantai tanpa berkata apa-apa.Ketika Nayeon sedang mengemop datang seorang Namja menegur Nayeon dari belakang.

"awak nak saya tolong?" kata namja tuh kepada Nayeon.

Nayeon terkejut dengan kehadiran namja tuh, ahh!! gamchagiya. Namja tuh lalu meminta maaf.

"mian sebab buat awak terkejut" kata Namja tuh smbil garu kepala wlaupun tak gatal.

"it's okay lah,lain kali jgn datang mengejut mcm nih, okay!!" kata Nayeon kepada namja tuh

Nayeon selesai mop lantai smbil dibantu oleh namja tadi dan Nayeon berterima kasih dengan namja tuh

"terima kasih sebab tolong saya, btw apa nama awak?" tanya Nayeon kepada namja yang tak bernama itu.

"no hal lah!! oh! btw saya Kang Daniel, senior di sekolah nih dan awak?" balas Daniel smbil senyum.

"saya Im Nayeon, selamat berkenalan!" kata Nayeon smbil trsenyum.

Nayeon dan Daniel keluar dari Kelas Dan menuju ke bilik stor untk mnyimpan bekas mop dan batang mop. Ketika Nayeon dan Daniel menuju ke kelas Luda and the geng menolak Nayeon ke arah dinding. Daniel tak boleh nak buat apa sebab Luda Queen dalam sekolah ni. Student yeo dari kelas lain datang ke arah Luda untk stop Luda dari menyakiti Nayeon.

"Yah!! Kenapa kau suka sangat buli Nayeon? Ohh aku tahu apa sebab kau benci sangat pada Nayeon sebab diakan best student, cikgu syg dia, student lain syg dia n one more thing kau jealous sbb ramai namja yg ada rupa rapat dengan Nayeon please lah, jangan jadi Childish lah" kata Dahyun kepada Luda

Luda dan Cheng xiao berasa amat marah bila Dahyun berkata macam tuh lalu diorng blah dari situ tanpa berkata apa2.

Dahyun dan student lain pergi ke arah Nayeon untk bantu tanpa berkata apa2 dan Nayeon berterima kasih pada Dahyun dan student lain sbb bantu dia.

"Gomawo!! sbb bantu Nayeon" kata Nayeon dgn suara lembutnya.

Ep2 coming up next

SCHOOL 2018Where stories live. Discover now