Time balik school(5 ptg)
Nayeon keluar dari kelas bersama dengan geng2nya untk pulang ke rumah tetapi yang lain berpecah haluan manakala Nayeon menuju ke bas stop tetapi geng2 Luda menyekat laluan Nayeon dan diorng merampas beg Nayeon lalu Cheng xiao keluar kan semua barang milik Nayeon Hingga buku dan barang2 lain berterabur atas Jalan dan diorng blah dari situ smbil tinggal pesanan yg menyakitkan.
"padan muka kau, tuhlah Cari pasal dgn aku, kau balik nih pegi lah mengadu dekat omma dan appa kau, hahahahaha" kata Luda kepada Nayeon.
(Nayeon sorok identiti yg sebenarnya dia anak orang atasan yg bnyak menyumbang kpd sekolah tuh)
Nayeon mengalirkan air mata smbil mengutip barang2nya yg bertaburan atas Jalan dan pada masa yg sama ada seorang student namja datang dan menolong Nayeon smbil bertanya pada Nayeon.
"Gwaenchana!" tanya namja tuh kpd Nayeon
Nayeon tidak menjawab soalan namja tuh dan Nayeon siap kutip barang dan letak dlm beg smbil mengelap air mata dan baru menjawab soalan yg ditanya oleh namja tuh.
"eo!! Nan Gwaenchanayo, gomawo sebab tolong" balas Nayeon dgn suara baru lepas menangis lalu beredar dari situ.
Nayeon menuju ke bas stop tetapi namja yg tolong Nayeon mengekori Nayeon dari jarak 5 meter hingga smpai ke tempat perhentian bas. Nayeon tidak menyedari dan menaiki bas smbil berdiri memegang tempat pemegang dan namja tadi menaiki bas Sama dgn Nayeon tetapi dia duduk dibelakang.
Sampai dekat laluan balik rumah
Namja tadi still mengekori Nayeon dari belakang dan Nayeon berasa macam ada org mengekorinya lalu Nayeon berhenti dan pusing ke belakang.
"aq rasa mcm ada org mengekori aq,Perasan aq kut" kata suara hati Nayeon
Nayeon melihat kiri kanan lalu masuk dlm halaman rumahnya. Namja yg mengekori Nayeon tadi berhenti tgok rumah Nayeon lalu beredar dari situ(namja tadi adalah cousin Daniel yg tinggal bersebelahan rumah Daniel).
Di rumah Nayeon
Nayeon balik dgn muka baru lepas menangis dan omma Nayeon melihat Nayeon lalu bertanya kerana risau
"eo!! Kenapa anak omma menangis, ada apa2 berlaku ke" tanya Puan Kim smbil memeluk Nayeon.
"omma~" panggil Nayeon smbil menangis dgn esak
"wae!! Kenapa baby menangis, ada org kacau baby ke?" tanya Puan Kim lagi smbil mengusap rambut Nayeon.
"em!! Dia(Luda)nih Queen kat sekolah tuh dan selalu dia(Luda) dan geng2nya buli budak2 yg tol student, nerd, miskin trmasuklah dgn Nayeon" balas Nayeon smbil menangis.
Pada masa yg Sama Encik Park dan Encik Kim(driver/pembantu peribadi) telah pulang dari office dan melihat Nayeon yg sedang menangis di sofa.
"Baby~kenapa nih?Chagi kenapa Nayeon menangis nih? " tanya Encik Park yg risau akan anaknya.
"nih geng yg Perasan mcm Queen tuh selalu kacau(mcm buli) Nayeon dan budak2 lain yg tak bersalah" balas Puan Kim.
"it's okay baby, esok omma dan appa akan pegi ke sekolah kamu untk buat penjumpaan ibu bapa secara mengejut" kata Encik Park.
"Encik Kim tolong call pengetua dan cakap dekat dia yg saya akan buat perjumpaan ibu bapa ke atas kesalahan anak2 diorng, okay?"kata Encik Park kpd Encik Kim.
" baik Tuan" balas Encik Kim.
TO be continue
Ep4 in coming
YOU ARE READING
SCHOOL 2018
ActionCast Daniel as top student, bf nayeon, famous V as top student but he like nayeon too Nayeon as best student and many student love her