Su da valizini hazırlamıştı.Aras ve Adal kendi arabalarıyla gidecekti bu yuzden onları aryip olanlari anlatip kendimiz gidecegimize haber verdik ve yola cıktık.
4 saat sonra
Su Allah rızası için biraz da sen sur 4 saattir ben suruyom😭😭
-Offf tamam ya ver...
Yemin ediyorumrahatladim yaaa.....Su da 3 saat surdu ve otele herkesden once geldik Aras ve Adala VIP den bir oda ben ve Su ya da baska bir VIP oda aldik ve odaya cikip esyalarimizi yerlestirdik.
Daha sonra sort tshort time yapip yataklara yattik..
1 saa sonra Adal ve Aras da esyalarini yerlestirip bizim odaya geldi ve hala gelen giden yoktu biz de bu yuzden yuzmeye gudelim dedik ve mayolarımızı giydik ben:En sevdiğim siyah mayomu giydim.
Su ise kendinin en sevdiği mayosunu giydiDaha sonra Aras ve Adal da sortlarıni giydi ve aşağıya indik.
Tam o sırada Çagrı Mete Sıla ve Defbe yi gördüm ve Cagrı bana goz kirpti ben de goz devirdim ve bizim gruba haber verdim.
Bu kampı babam organize ettigi için onları attirabilirdim😎😎😎3 saat sonra
Sevgili mudurumuz iğrenc bi aciklama yapti.Otel bir dugun icin kapatildigi icin babam bizi bir tatil koyune gonderecekmis ve belki bin kere konustum ama yinede kararli babam...6 saat sonra
Planını gerceklestirdi ve bizi tatil koyune gonderdi ve kulubelerde kalcaktık ama soyle iyi bir yani var ki Adal ve Aras ben ve Su ayni kulubedevkaliyorduk ve kulubelerimiz yan yanaydı.Ama onlar bizim sağ tarafımızdaydi ve solumuzda Cagrı ve Mete vardı!!!!
Onların solunda da Sila ve Defne!!!Kesin olay cikacakti bu yuzden esyalarimi yerlestirdim ve hemen kulubeden cikip Cagri ve bizim kulubenin ortasina duran agacin altina oturdum ve babami aradim
-Efendim Prenses
Merhaba baba bir sey istiycektim senden ama,
-Ah ne isteyecegini biliyorum kulubenizi degistirmeyecegim ve okul mudurunu de sıkıstirma!!!
Off tamam baba ya!!!
Cevabini dinlemeden telefonu kapattim ve tam kalkip kulubeme donuyordum ki bir ses duydum
-Prenses cok darildim bak baban bizi arkadas yapmaya calisiyo sen ne yapiyosun,cok ayip...
Ahhh bu sesi tanıyorum...
ÇAĞRI!!!..Arkaaslar umarim bolumleri beyeniyorsunuzdur...❤❤❤