Medya:Kuzey(Maviş)
Maviş...
Bunu dememle bizimkilerin hepsi bana dondu ve ilk konusan Aras oldu:
Maviş kim lan??Bide gercek adı ne??Hayir yani listeme eklemem lazım...
O sirada Mavisi gordum bize dogru geliyodu..TAŞ LAN BU COCUK..
Her neyse bizim masaya dogru geliyordu.
Veeeee
-Merhaba Ateş beni batirladin mi?
Ah evet Mav.. yani Kuzey..Ee ne yapiyosun burda
-Ha hic takiliyorum su babanin duzenledigi kampa geldim am..
Kuzey aşkımmmmm hadi gell..
Sonra Kuzey gorusuruz dedi ve gitti.
Bunun uzerine bizimkiler beni soru yagmuruna tuttu ve ben de anlatmak zorunda kaldim.
"O bana birkac ay once cikma teklifi etmiti ama ben kabul etmedim.
Ara sira konusuyoruz sadece o kadar"
Bunun uzerine Aras:
"Lan ben bunu nasil kacirmisim kara listemden kacabilen ilk insan vayyy."
Sonra Su harika bir sey soyledi:
" Tamam bunu kampta konusuruz simdi biraz eglenelim."10 dakka sonra bi adam sahneye cikip bu gece karaoke olacagini ve sarki soylemek isteyenlerin ismini masadaki kagita yazmasini soyeldi.
Ve ben bizim grubun komple ismini yazmak icin siraya girdim ve arkamı dondugumde bir de ne goreyim??!!
Cagri?!
"Merhaba prenses"
"Hıhı sanada merhaba"
Daha fazla konusmadim ve direk isimlerimizi yazip siradan cikacakken birden kolumu tuttu ve:
"O herifi bir daha yanında gormek istemiyorum.!!"
Neden ve sen kim oluyosun da benim hayatima karisiyorsun!?
Cevap gelmedi ve ben de goz devirip bizimkilerin yanina gittim ve artik geri donelim dedim ve onlar da yorulduklari icin kubul ettiler.
Babamim karne hediyesi barin onunde duruyodu ve yagmur yagdigi icin islanmisti ama cok sexy gozukuyodu ve ona yurumemek icin kendimi zor tutuyodum.
Her neyse bardan yan yana dizilerek cok cool bi sekilde ciktik ve herkes bize hayran olmus gibi bakiyodu..
Yolda yutuyenler benim arabayi gorup oha arabaya bak falan diyodu ve tam biz ciktigimizda bizim yaslarimizda bir barin onunden gecerken cok beyendikleeini falan soyeleyip arabamla baya bakistilar ve olaya elatmaya karar verdim.
Arabnin kilidini acinca anahtar bende oldugu icin hepsi bana dondu ve dokunabilir miyiz dercesine bakislar atmislardi ama umrumda olmadan cok cool bir sekilde arabaya bindim ve arkamdan Su bindi.Ve bizim erkekler de kendi arabalarina bindiklerinde gaza yuklendum ve tuzla buz olduk ve geride sadece hayran hayran bakan bir grup kisi kaldi...