KIM CHUL
Heräsin herätykseeni, katselin kelloa hiljaa muutaman minuutin ajan ennen kuin tajusin että tänään olisi ensimmäinen päivä. Nousen ylös ja puen päälleni mustat tyypilliset farkut, ison mustavalkoisen pitkähihaisen.
Kipittelin pienin ja nopein askelin huoneestani, keittiöön ja tein kahvin isälleni, kun taas teen ennen kuin pitäisi lähteä, teen. Nousen istumaan työtasolle ja katselenkeittiön ikkunasta ulos.
Mietin miten pärjäisin uudessa koulussa, ja saisinko uusia ystäviä, muka omistin niitä paljon edellisessä koulussa.
Naurahdan ajatukselle.Kuulen askeleita tulevan keittiöön, jolloin katsahdan unealiasta isääni.
"Tein kahvia" ilmoitan isälleni joka otti postilaatikosta mukin ja täytti sen kahvilla.
Itse keskityin teen keittämiseen, sillä aikaan kun vesi oli kiehumassa etsin termospullon, johon voisin laittaa teen sitten kun se olisi valmista.
Olin juuri laittanut teen termosmukiin, ja sekaan hieman hunajaan, jonka olin etsinyt pahvilaatikosta. Kävin hakemassa huoneestani koulureppuni, joka oli tyypillinen musta. Astelin sen jälkeen eteiseen jossa isäni odottaakin minua, puen takin päälleni ja kengät jalkaani, nostan repun uudestaan selkääni. Astelen auki-olevasta ovesta isäni perään autolle, hyppään apukuskin penkille.
// Skip matka //
Auto pysähtyy koulun pihaan, kiitän kyydistä, ja nousen kyydistä, ottaen reppuni samalla. Suljen oven ja lähden suuntaamaan kohti koulun-ovia saan muutamia katseita, siksi että olen uusi oppilas koulussa. Menen suoraan kansliaan kysymään lukujärjestystä.
Astelen käytävällä, ja saavun ilmeisesti rehtorin kansliaan. Koputan oveen ja kuulen miehen äänen, ja astelen huoneeseen. Kumarran pienesti, "Olen Kim Chul ja olen uusi oppilas täällä" esittäydyn. Ilmeisesti se tajus ja kaivoi laatikosta lukujärjestyksen, ja ojentaa sen minulle. Kiitän miestä, jonka jälkeen poistun huoneesta. Lähden kävelemään kohti ensimäisen tunnin luokkaan.
Ilmeisesti tunti oli alkanut koska kävelin yksin käytävillä. Saavuin jo luokan eteen, mahaani kipristi hieman. Koputin oveen ja hetken jouduin odottelemaan että ovi avautuisi. Oven takanta tuli vanhahko nainen, joka pyysi minut sisälle.
"Tässä on uusi oppilas joka tuli teidän luokalle" Nainen sanoo, pienen hymyn kera. Siirryin luokan eteen ja katselin kaikkia.
"Olen Kim Chul, muutin Ilsandong-gu:sta ja muutin eilen tänne" esittäydyn pienen ujon hymyn keran. Nainen sanoo että voin mennä mille tahansa vapaalle paikalle. Kun kävelin kohti takariviä, kuulin ohi mennen supinaa.
"Toihan on se Shoul Kim, sieltä instasta" joku sanoo, hymyilen vain ja istahdan paikalle ja otan kirjan esille ja avaan sivun. Katselen kirjan kiiltäviä sivuja, huokaisen jo valmiiksi väsyneenä.
//words 355
YOU ARE READING
x I know you, but you don't know me x
RandomMitä käykään kun instagramista tuttu nuori mies, on pakotettu lähtemään syrjäiseen pieneen kylään, jossa hän tutustuu paikalliseen poikaan, johon hän kiintyy? Sisällöstä// ❤ sisältää kiroilua ❤ Alkoholi sisältyy. ❤ Sijoittuu Etelä-Koreaan. ❤ (tulee...