Aveam și eu un vis frumos când dintr-o simt ceva rece și ud ce face contact cu fata mea. Când deschid ochii îl vad pe frate-meu și pe maimuțoi în jurul meu râzând. Da mi-au făcut-o... m-au udat... au găsit ce-a mai urata calea pentru a ma trezi, dar o sa ma razbun eu!
-SA VA DUCEȚI DRACU ȘI SA NU VA MAI ÎNTOARCEȚI!! tip eu nervoasa.
-Surioara stiii cât de mult de iubesc!
-DACĂ MA IUBEAI NU MA UDAI!!!!!!
-Dar nu ești uda în totalitate...
-Știi ai dreptate, cred ca călcâiele sunt încă uscate.
-Veeezi...
-Din câte îmi aduc eu aminte băieții nu aveau voie în cabana fetelor!
-Pai tu esti o sora buna și nu o sa ne spui.
-Nu garantez pentru asta. Asa ca PLECAȚI!!!
-Sa știi ca plecam pentru ca vrem noi nu ca ne spui tu asta. zice Ace trântind ușa în urma lor.
-Ăăăă... Ce a fost asta? întreabă Mia.
-Maimuțoii... răspund eu nervoasa.
-OK..... Și cum o sa te razbuni pe ei?întreabă Marisa.
-Corecție. Cum o sa ne răzbunam pe ei. spun eu.
-OK... 😐
-Cât o fi ceasul? intreb eu.
-7:30. Zice Mia
-De unde știi? întreabă Marisa
-Voi chiar nu ați remarcat ceasul din camera?
-Avem ceas? întreb eu cu Marisa la unison.
-Uitati!zice Mia arătând cu degetu.
....
Eram la cantina cu Mia și Marisa când am văzut la o masa, cinci băieți pe care nu ii mai văzusem pana acum, dintre ei doar unu mi-a atras cel mai mult atenția. Era un băiat cu parul răvășit și blod și cu ochi verzi. Erau cei mai frumoși ochii pe care ii văzusem pana acum.
-Aaaa.... Cumva te holbezi la tipul ala drăguț de acolo? zice Mia
-Cine? Eu? Sa ma holbez la ala? Când or zbura porci!zic eu.
-Atuci nu te deranjează dacă se săruta cu acea tarfa? spune Marisa
-Nu. Chiar deloc. Spun eu încercând sa par nepăsare dar înăuntru meu îmi venea sa ma duc acolo și sa matur tabăra cu aia.
Fix atunci când era sa fac o criza de nervi întra maimuțoii.Credeam inițial ca se așează lângă noi dar s-a dus la masa celor cinci.
-De când or fii maimuțoii prieteni cu Aia? spun eu
Fetele nu zic nimic doar ridica din umăr. În timp ce mâncăm mi-a venit o iedeie pe care am și aplicat-o. Am luat paharul cu suc de coacăze și m-am dus spre masa lor m-am prefăcut ca ma împiedic ca sucul sa aterizeze pe frati-miu,dar a pătat persoana complet greșită, adică a aterizat pe băiatul cu ochii verzi iar frati-miu a început sa radă acompaniat de restul lumii din cabana.
-Cât de proasta poți fiii ! spune baitul nervos
-Scuze... spun eu cu ochii în lacrimi. Iar înainte de a mai spune ceva am plecat din cantină fugind spre pădure. Am fugit pana am ajuns la lac. Acolo am început sa plâng . Dar sincer nu știu ce ma durea mai tare ca m-am cam făcut de ras sau ca el m-a jicnit adică nu știu, dacă era fraele meu nu ma durea dar când l-am vazut prima oara pe băiatul acela cu ochii lui frumosi a fost o senzație pe care nu am mai avut-o pana atunci. Dintr-o data am simțit o mana pe spatele meu.
-Scuze... spune o voce pe care nu am mai auzit-o pana acum. Când ma întorc îl vad pe el. Chiar nu am vrut sa te supăr. Eram nervos ca am fost obligat sa vin aici nu trebuia sa îmi descarc nervii și sa ma supăr pe tine.
- Nu voiam sa vărs sucul pe tine... Eu aveam alta țintă.
-Nu e nimic... A trecut. Hai sa uitam de acest mic incident. spune el
-Deacoard. spun apărând-mi un zâmbet pe fata.
-Eu sunt John.
-Eu Karina.
-Hai sa mergem ca nu vreau ca tu sa întârzii la,, cursurile'' alea. îmi zice el zambindu-mi.
....
După ce s-a terminat toata programa pe ziua de azi mai aveam o ora/doua în care puteam face ce vrem asa ca m-am dus la lac unde nu era nimeni asa ca am putut sta liniștită fără sa mă derajenzeze nimeni pana au venit Mia, Marisa, maimuțoii , cei cinci, și încă trei fete care erau îmbrăcate foarte sumar.
-Uitați-vă noi o cauta de o juma de ora și ea sta aici fără probleme. zice John nervos, nu știu ce s-a dimineața era super drăguț și simpatic iar acum se comporta iar ca un măgar.
-Ce ai? ma întreabă frate-meu? Ce idiot inafara de John te-a mai supărat? Zi-mi ca da el de dracu.
-Fostu...
,, Desigur ca nu fostul m-a supărat desteptilor dar încerc sa fac pe victima" îmi spun eu în gând. Imediat cum spun,, fostul "îl vad pe frate-miu și pe John cum se albesc la fata.
-De când ai tu un fost? întreabă frate-miu încercând sa para calm dar nu ii prea iese.
-De acum o luna... Ne-am îndrăgostit și după ne-am sărutat și...
-Și ce? întreabă frate-miu și John îngrijorați în timp ce ceilalți râdeau de mama focului
-Sii... V-am păcălit. zic eu începând sa rad
-Pe bune? Chiar asta merit? zice frate-miu
-Daaa!!!
-Tineti-ma sa nu o bat...zice frate-miu
-Te iub fratelo! zic eu
-Și eu, sulioara!
CITEȘTI
Tabara
Teen FictionÎn acesta carte este vorba despre o fata numita Karina care este obligata de părinții ei sa meargă într-o tabăra. Pe parcursul taberei își face prieteni dar și rivali,ea învață să se îndrăgostească dar și sa urască... Mai multe nu va spun