Știți cum e albul fața de negru? Fix asa a fost și ziua de azi. Adică a fost forte diferita fata de ieri. Totul a început dimineața... Exact cum sunt treziti militarii dimineața am fost treziti și noi,adica de cântecul trompetei. M-am speriat asa de tare incant am pupat covorul din camera. După ce am înjurat toți morți posibili m-am ridicat și mi-am luat telefonul ca să vad cât e ceasul. Când am văzut ce ora e era sa fac o criza de nervi. Era ora7:00!Ora 7:00!
-DU-TE DRACU DE ALERTA!!! înjura Mia după ce a încercat sa ignore sunetul alarmei punându-și perna la urchie.
-Sigur nu e tabăra militara? întreb eu.
-Din câte știu eu nu e...spune Marisa.
-TOTA LUMEA ESTE RUGATA SA VINA PE TERENUL DE SPORT CU TOATE APARATELE ELECTRONICE PE CARE LE AU LA ORA 8 FIX NICI UN MINUT ÎN PLUS! spune o voce drăgălașa de fata care se auzea dintr-o boxă pe care pana acum nu o observasem.
-Unde e terenul de sport? intreb eu.
-Habar nu am.... zice Mia
La ora 7:45 eram gata pentru a cauta terenul de sport.Cautarea nu adurat foarte mult pentru ca era fix în spatele cabanelor.,ma mir cum nu-l observasem pana acum. La ora 8 erau prezenți aproape toți pe teren . Zic aproape toți deoarece frate-miu și maimuțoii lipseau.,, Unde or fii? '' ma întrebam eu în gând.
-Bună dimineața! ne zice o doamna care mie personal mi se părea drăguță.
-Bună dimineața. răspundem toți plictisiți.
-Eu ma numesc Doamna Smit. Înainte sa va spun ce reguli avem în tabăra, o sa facem prezenta.
Ne striga pe toți și eram toți... inafara de maimuțoi.
-Vad ca avem niște întârziați...
- Doamnisora Jones din câte știu sunteți sora lui Mark Jones. ma întreabă doamna Smit.
Nu știu de ce mai întreabă dacă poate vedea de pe lista numele de familie bine, pot fii mai mulți cu numele de familie Jones dar în fine. Ma pregăteam sa răspund dar fix atunci vin maimuțoi.
-Scuzați e ca am întârziat. spune Ace unul dintre maimuțoi care arata forte bine adica toți aratau bine dar .. el are ceva special pe lăngă ochii aia castani deschis iar parul lui e cu adevart superb.
-Domnilor, trebuie să învățați ca punctualitatea e foarte importanta deci pentru ca a-ți întârziat 10 minute face-ți 10 flotări.
Eu le as fii dat mai multe dar în asta e...
Nu le-a luat mai mult de un minut sa le faca și după s-au așezat pe unde au apucat.
-V-am spus sa va aduceți tote aparatele electronice cu un motiv. Una dintre reguli interzice accesul acestora în tabăra, asa ca va rog sa le puneți pe masa de acolo și la sfârșitul taberei o sa vi le luați înapoi.
-Cum adică? Nu era destul ca de-abia prindeam semnal acum nu mai avem voie la nimic ce înseamnă electricitate? Noi suntem făcuți din electricitate! spune farte-miu revoltat.
-Nu cred ca ești făcut din electricitate dor dacă nu ești robot. Și nu cred ca ar mai trebui să comentezi având în vedere ca ai întârziat. zice Doamna Smit serioasa.
-Am întârziat doar 10 minute.
-Tot întârziere se numește.
Dupa ce am predat fiecare electronicele pe care le aveam, sub privirea atenta a Doamnei Smit,
ne-am așezat înapoi la locul nostru.
-Voiam sa va mai spun ca la ora 9:00 trebuie sa fiți în pat iar în pădure mergeți doar însoțiti de un profesor sau dacă mergeți singuri , cea ce nu ar fi indicat, mergeți pana la lac! S-a înțeles?
-Daa! striga toți.
-Orarul pentru fiecare zi este afișat pe panoul acela de la intrarea in terenul de sport. Va este interzis cu desăvârșire sa fumați și sa beți dar asta cred ca știți deja. Băieți nu au voie în cabanele fetelor!!!Cam astea au fost regulile cele mai importante celelalte sunt afișate tot pe panou. Cine va încalcă vreo regula risca sa fie aspru pedepsit. Acum puteți merge la masa. La revedere! după ce ne luam și noi la revedere pleca spre o cabana destul de mare probabil acolo se afla biroul ei.
-Zici ca suntem la închisoare! începe sa se plângă frati-miu în timp ce eu ma duceam la prietenele mele.
-Nu îmi place acea femeie! se plânge Marisa.
-Suroara! Icep sa cred ca nu mai vrei sa mai ai un frate asa frumos și inteligent ca mine. se lauda el
-Decand ești tu frumos și inteligent?
-Dintotdeauna! spune în timp ce îmi dau ochii peste cap.
-Cine sunt prietenele tale? întreabă Harry care se uita cam insistent la Mia.
-Ea e Marisa și ea e Mia. zic eu în timp ce Marisa râdea de mama focului.
-Ce ai? întreabă Mia
Dar Marisa nu răspundea doar râdea. Mia și Harry dăduseră ochii peste cap iar după și frate-miu începuse sa rada ca un prost împreună cu Marisa.
- Bine... Eu nu mai înțeleg nimic dar în fine. zic eu.
-Tembel-o! zice Ace. Tu nu vezi ca Cupidon tocmai a nimerit pe cineva? eu nu mai zic nimic și îmi dau dinou ochii peste cap.
-Las-o ma ca ea nu știe ce e aia iubire. zice Max râzând
-Ha! Ha! Ha! Deparca tu ai ști ce e aia iubire.
-Pai știu! O simt mereu când ma uit la o făt frumoasa. zice el pervers.
-Da! Da! Da! zic eu nervoasa
Restul zilei nu am făcut nimic altceva decât sa respectam programul bine uni dintre noi...Nush ce au făcut maimuțele restul zilei dar nu i-am mai văzut. Și cam asa s-a terminat ziua...Sper sa vi plăcut acest capitol chiar dacă e puțin cam plictisitor. Următorul capitol va apărea mâine si sper sa îl fac mai lung. Va pup și va iub😍😘
CITEȘTI
Tabara
Teen FictionÎn acesta carte este vorba despre o fata numita Karina care este obligata de părinții ei sa meargă într-o tabăra. Pe parcursul taberei își face prieteni dar și rivali,ea învață să se îndrăgostească dar și sa urască... Mai multe nu va spun