Okulda ilk günüm

2.5K 121 21
                                    

Saatin çalmasıyla uyandım vehemen okul formamı giydim .
Siyah bana çok yakışıyordu,aynanın karşısına geçip hafif bir makyaj yaptım.

Bir torba kan içtim ve çantamı da alıp aşağı indim.

Müdüre sınıfımı  sormayı unutmuşum bu yüzden okula gidince ilk işim sınıfımı öğrenmek olacak.

Siyah spor ayakkabılarımı da giyip evden çıktım.

Saat 07:50 olmuştu zile daha 10 dk vardı ve evim okula yakın ve bu yüzden avantajlıyım.

Arabama atlayıp hemen okula doğru ilerledim.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Melez kokum çok dikkat çekiyor olmalı ki herkes bana bakıyor ve aralarında konuşuyorlardı ya da siyah oku formam ve siyah pelerinimden olsa gerek.

Konuşmalarını daha doğrusu fısıldaşmalarını duymuyorum sanıyorlar ama ben duyuyorum çünkü benim yarım kurt ve ben de kurtlar gibi çok iyi duyabiliyorum.

Fısıldaşmalarına biraz kulak verdim ve onları dinledim.

"Hey kızım şu yeni gelene baksana , okula bir melez geleceğini duymuştuk ama bu kadar güzel ve ihtişamlı olacağını tahmin etmezdim."

Evet kız yanındakine aynen bunu söylüyordu.

Erkekler ise ağızları 180° açık bana bakıyorlardı.

Ben ise suratımda samimi bir gülümseme ile müdürün odasına doğru ilerliyordum.

Giderken herkes bana bakıyordu ve içimde istemeden garip bir his oluştu ama kısa sürdü çünkü zil çalmıştı.

Müdürün odasının yanına geldiğimi farkedince kapıyı iki kez tıklatıp içeri girdim.

"Şey ben Jessy ,hani şu melez olan . Aslında ben dün size sınıfımı soracaktım ama unutmuşum" dedim.

Bana gülümseyerek baktı ve ;

"Senin sınıfın 11/A orası en güçlülerin sınıfıdır kimse oraya pat diye gidemez bazı zorlu sınavlardan geçmek zorundadır ama sen çok güçlüsün bu yüzden direk 11/A ya gideceksin" dedi ve bana ders programımın yazılı olduğu kağıdı uzattı.

Ben de gülümseyerek odadan çıktım ve yeni sınıfıma doğru ilerledim.

Dersin bitmesine 30 dk vardı ben de hemen kapıyı çalıp içeri girdim ve profesör derse girmişti bile.

-"geciktiğim için özür dilerim "

-"önemli değil yenisin galiba?"

-"evet,yeniyim adım Jessy, Jessy Origin"

-"hımm,kendini tanıtır mısın?"

Dediğinde herkes bana bakıyordu.(siyah giysilerim ve melez kokumdan olsa gerek)

-"tamam" dedim ve konuşmaya başladım;

-"benim adım Jessy babam dünyadaki ilk ve tek melez ta ki ben doğana kadar ben dünyadaki tek melezin kızıyım ve annem bir kurt yani ben bir melezim"

Dediğimde herkes benim hakkımda fısıldaşmaya başladı ve profesör onları susturarak

-"boş bir yere oturabilirsin Jessy" dedi.

Ben arkalarda tek başına oturan bir kızın yanına geçtim ve profesör konuşmaya başladı;

-"çocuklar sizi daha ilk günden kasmayacağım benim biraz işim var sınıftan çıkmayın da ne yapıyorsanız yapın"
Dedi ve sınıftan çıktı.

BÖLÜM  SONU....yeni bölümler gelecektir..........

Arkadaşlar yorum yapın ve beğenmeyi unutmayın lütfeeeeeeeeeeeeeeeeeen :-)

EFSANEVİ MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin